Nyt on pakko tehdä jotain juomiselle. Niin kamala morkkis vaihteeksi.
Muistan kyllä pätkiä eilisestä illasta ja yöstä. Muistan että yritin epätoivoisesti iskeä miestä baarissa. Taksilla tullut kotiin ilman miestä. Ja heräsin kuitenkin naapurirapun nuorenmiehen sohvalta housut nilkoissa. Emme kuulemma olleet tehneet mitään. Oli yöllä herännyt metelöintiini kun oli avaimet hukassa. Puhelin myös. Kuulemma tuonut omalle sohvalleen nukkumaan. Housut kuulemma olivat nilkoissa kun vessassa käytyäni ollut niitä päälleni saanut. Mitähän ajattelee sekin minusta. Olen siis 38v nainen.
Kommentit (46)
Jos alkoholia on pakko ottaa niin suosittelen vahvasti, että juot tästä eteenpäin yksin. Minä kyllästyin omiin kännisekoiluihini jo vuosia sitten ja päätin, että siitä eteenpäin juon vain yksin. Jos baarissa on käytävä niin sen teen hyvissä ajoin päivällä ja lähden ennen kuin humallun liikaa ja jos on juotava porukassa niin huolehdin siitä, että lähden pois ennen kuin alan hölmöilemään.
Ei ole tarvinnut vuosiin miettiä, että mitä sitä tuli kännissä taas sekoiltua. Onneksi alkoholin käyttönikin on vähentynyt selvästi hurjimmista ajoista.
Ps. ainakin alkuun puhelin kannattaa laittaa piiloon
Voisit tietysti harkita päihteiden vähentämistä. Ihmettelen kyllä ellei mies ole mitään yrittänyt. Alasti olet kuitenkin ollut.
Käy ensin sp-testeissä ja aloita puhtaalta pöydältä. Tee rutiineja, aikatauluja ja jätä viinapullot ostamatta. Lopetat juopottelun kokonaan (ainakin aluksi). Tuosta on hyvä aloittaa.
Kippis 🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Täällä on jo korkattu.Kohta lähden baariin
Vierailija kirjoitti:
Voisit tietysti harkita päihteiden vähentämistä. Ihmettelen kyllä ellei mies ole mitään yrittänyt. Alasti olet kuitenkin ollut.
Sinun kannattaa valita seurasi paremmin jos kerta kaikilla tuttavillasi on tapana raiskailla sammuneita.
Minkä ikäinen se mies oli? Tuskin mies jättäisi tilaisuutta käyttämättä jos sohvalla olisi alaston nainen tiedottomana. Mennyt miehen asuntoon vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kippis 🍾🍷🍷🍷🍷🍷🍷
Täällä on jo korkattu.Kohta lähden baariin
Kippis sinnekkin 🍷
Täällä jo kiva nousuhumala 🤗
On vielä herrasmiehiä olemassa. Pyyteettömästi auttanut. Olisi voinut käydä pahemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia on pakko ottaa niin suosittelen vahvasti, että juot tästä eteenpäin yksin. Minä kyllästyin omiin kännisekoiluihini jo vuosia sitten ja päätin, että siitä eteenpäin juon vain yksin.
.
Minä en ole koskaan juonut ja ehkä siitä syystä ajattelen aivan päinvastoin. Kuvittelisin, että on turvallisempaa juoda baarissa, jossa sentään joku saattaa auttaa, jos tilanne menee pahaksi. Myös puhelimen piilottaminen kuulostaa vaaralliselta. Entä jos tuleekin tarve soittaa apua, muttei siinä kännipäissään löydä piilotettua puhelintaan?
Mutta ehkä te juopot tosiaan tiedätte parhaiten, miten pitää toimia.
Minäkin olen herännyt tuntemattoman miehen luota patjalta ilman housuja. Olin vaatimalla ja haarat levällään vaatinut, mutta miehelle ei kelvannut, halusi vain pelastaa minut. Löysi minut siis kadulta nuokkumassa, olin kaksikymppinen.
En käy enää ulkona. Jos juon, juon kotona. Tällä linjalla olen ollut jo kymmenen vuotta ja morkkiksen määrä on pysynyt minimissä!
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen se mies oli? Tuskin mies jättäisi tilaisuutta käyttämättä jos sohvalla olisi alaston nainen tiedottomana. Mennyt miehen asuntoon vapaaehtoisesti.
Kaikki eivät pyöri jännisten seurassa kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpöä koko aloitus !!
Totta. Miehet ainoastaan käyttäytyy noin. Naiset eivät juo. Eivätkä ainakaan mokaile kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos alkoholia on pakko ottaa niin suosittelen vahvasti, että juot tästä eteenpäin yksin. Minä kyllästyin omiin kännisekoiluihini jo vuosia sitten ja päätin, että siitä eteenpäin juon vain yksin.
.
Minä en ole koskaan juonut ja ehkä siitä syystä ajattelen aivan päinvastoin. Kuvittelisin, että on turvallisempaa juoda baarissa, jossa sentään joku saattaa auttaa, jos tilanne menee pahaksi. Myös puhelimen piilottaminen kuulostaa vaaralliselta. Entä jos tuleekin tarve soittaa apua, muttei siinä kännipäissään löydä piilotettua puhelintaan?
Mutta ehkä te juopot tosiaan tiedätte parhaiten, miten pitää toimia.
Kukas sinä olet toisia juopoksi haukkumaan?
Mitä aiot tehdä juomisen tilalla? Miksi juot, mihin tarvitset alkoholia?
Ennen kun olet selvittänyt nuo, saattaa olla vaikea pysyä erossa alkoholista. Alkoholisteille on tyypillistä lupailla eikä lupaus pidä. Hae apua itsellesi.
Onneksi mitään pahaa ei tapahtunut, mokasit vain itsesi, mutta ei se ole niin vakavaa.
Morkkis häviää millä se on tullutkin.
Mars,mars baariin heti 🍷🍷🍷🍺🍺
No se mies kertoi olevansa 26v. Eli varmasti olisin liian vanha hänelle. Keitti siis kahvit aamulla ja hetki juteltiin.ap
Sattuuhan sitä. Onneksi et joutunut raiskatuksi.