Ystäväni sanoi, että mulla tulee vaikeaa olemaan löytää ketään KUNNOLLISTA miestä "enää", koska olen 50 v ja kaikki kunnolliset
ovat varattuja. Tosin toinen ystäväni löysi ihanan miehen viime syksynä - kaikin puolin kiltti, kunnollinen ja myös omaa tilaa antava. On tehnyt ystävälleni ihmeitä ja tuonut ihanaa tasapainoa elämäänsä myrskyisten suhteiden jälkeen.
Mitä mieltä?
N50
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
"Voit ihan itse tarkistaa, missä ikäluokissa sinkkuus on harvinaisinta, jos et voi kerran maalaisjärkeä käyttää. Naimattomuus/sinkkuus on yleisempää joissain ikäluokissa kuin toisissa, haloo. "
Totta kai on. Harvinaisinta sinkkuus on siinä 25-40 välillä ja yleistyy 50-vuotiaista ylöspäin kun avioerojen määrä kasvaa. Varsinkin viime vuosina yli viisikymppisten erot ovat tilastojen mukaan yleistyneet valtavasti.
Voit jatkaa tätä inttämistä jonkun toisen kanssa. Jos pointti on se, että vanhempana kumppanin löytäminen on vaikeampaa kuin nuorempana niin mikään tuossa sinunkaan vastauksessasi ei sitä kiellä. Enkä jaksa enempää perusteluja enää tarjota. Jos tosiaan koet että 50-vuotiaissa on mielin määrin potentiaalisia, sinulle sopivia kumppaneita niin ole hyvä ja kerro aloittajalle, missä he ovat.
Kohtelee kaikkia hyvin ja tasapuolisesti, osaa ottaa myös muut huomioon. Ei haasta riitaa ja osaa puhua asioista, hyväntuulinen ja positiivinen. Tuo on hyvää ja kilttiä.
Normaali sitten , ei äärilaitaa missään, käy töissä , pitää kunnosta huolta. Ei kuvittele olevansa muita parempi. Ei mielenterveysingelmia eikä alkoholiongelmaa. Eikä ole väkivaltainen.
Vaatimukset, vaaditaan tietyn tason koulutusta, suuria tuloja, lihaksikasta vartaloa, jopa autonmerkki on vaadittu olevan MB , BMW tai Audi. Vaaditaan ,että treenaa paljon. Ei kelpaa vaikka lenkkeilee säännöllisesti. Sit vaaditaan ok talo, mökki, usein reissaamista. Siinä nyt joitain