Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni sanoi, että mulla tulee vaikeaa olemaan löytää ketään KUNNOLLISTA miestä "enää", koska olen 50 v ja kaikki kunnolliset

Vierailija
12.07.2024 |

ovat varattuja. Tosin toinen ystäväni löysi ihanan miehen viime syksynä - kaikin puolin kiltti, kunnollinen ja myös omaa tilaa antava. On tehnyt ystävälleni ihmeitä ja tuonut ihanaa tasapainoa elämäänsä myrskyisten suhteiden jälkeen.

Mitä mieltä?

N50

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kunnollisia leskimiehiä on ja eronneitakin löytyy.

Vierailija
2/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa on. Hän siis löytää miehen ja sanoo sulle ettet sä muka löydä. Aika epäreilua. Oot myös auttanut häntä. Maapallolla on miehiä vielä, eri maissa. Sinkkunakin on ihan OK ja hyvä, ei tule vaikeuksia väärästä miehestä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on vallankäyttäjä, älä kuuntele häntä.

Vierailija
4/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projisoi omaa synkkää ajatusmaailmaa sinuun. Mitä itse ajattelet?

Vierailija
5/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kunnollinen mies se, joka alistuu tuulipukutantan vietäväksi?

Vierailija
6/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - mulla ei ole edes mitään ikäkriteerejä oikeastaan - tietenkin mielellään saisi olla sillä tavalla hyväkuntoinen, että voisi tehdä asioita yhdessä. Saa olla kookas tai pienikokoinen, olen ollut ihastunut hyvin erilaisiin miehiin elämäni aikana. Hiljaisiin, puheliaisiin.. ja sitten jostain syystä varatut miehet menneisyydestäni ovat alkaneet lähestyä - kuvittelevatko, että olen niin seksinkipeä, että lähtisin seksiseuraksi? Lähinnä olen miettinyt sitä, että olisi kiva olla ihminen, jonka kanssa jakaa asioita - tietty seksiäkin, mutta "pelkkää seksiä" en tarvitse.

ap

Vierailija
7/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kunnollisiakin miehiä löytyy tuossa iässä. Mulla pari sinkkukaveria, mutta heitä et löydä baarista se on varma. 

Vierailija
8/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan ihmiset eroavat.

Vierailija
9/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehet mielestäni harvemmin eroavat muuta kuin toisen naisen vuoksi... mutta siis edes edes tapailisi ketään varattua miestä. Nämä pari mua just lähestynyttä maalailivat, että eihän sitä koskaan tiedä, jos rakastuu... höpö höpö. Ja näilläkin miehillä molemmilla kertomansa mukaan ihan hyvä avioliitto, seksiäkin on. Että siinä mielessä en pidä ainakaan noita miehiä kunnollisina..

ap

Vierailija
10/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota logiikkaa. Joka ikäryhmässä on varattuja ja sinkkuja. Keski-iässä sinkkujen määrä varmaan jopa kasvaa kun ihmisiä on toisella kierroksella.

Ja kunnollinenkin mies voi erota. Joskus käy esim niin että se nainen ei ollut niin kunnollinen ja siksi mies eroaa tai tulee jätetyksi.

Vierailija
11/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki kunnolliset ovat varattuja, vihjaako ettei itse voisi vaihtaa miestä? Sai ainoa jäljellä olleen?

Jos löytäisit jonkun, iskisikö häneen kateus?

Kyllä kunnollisia voi löytyä. Oleellisempaa on pitää itsensä kunnossa.

Mitä itse haluat? Onko lapsen saanut ja eronnut mies OK? Onko lapseton mies OK? Onko sinkkuna pysynyt mies OK?

Vierailija
12/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisinähän valtaosa miehistä eroaa.

Itse löysin huonostikohdellun kultakimpaleen.

Vierailija
13/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota logiikkaa. Joka ikäryhmässä on varattuja ja sinkkuja. Keski-iässä sinkkujen määrä varmaan jopa kasvaa kun ihmisiä on toisella kierroksella.

Ja kunnollinenkin mies voi erota. Joskus käy esim niin että se nainen ei ollut niin kunnollinen ja siksi mies eroaa tai tulee jätetyksi.

Eikä ero suinkaan johdu useimmiten siitä, että jompi kumpi ei olisi "kunnollinen". Joskus ihmiset vain kasvavat erilleen. En edes itse oikein tiedä, mitä sanalla "kunnollinen" näissä keskusteluissa tarkoitetaan - en ainakaan itse ajattele tuollaisia asioita.

Vierailija
14/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kunnollinen mies se, joka alistuu tuulipukutantan vietäväksi?

Kunnollinen mies on sellainen, jolla ei ole omia mielipiteitä, vaan on kiltisti samaa mieltä naisen kanssa. Tätä piirrettä kutsutaan myös sovinnollisuudeksi. Hiirulaisen piirre miehellä.

Vierailija
15/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Kyllä mulle eronnut/sinkku/lapsia olisi ok - en nyt ensisijaisesti ajattele, että pitäisi yhdessä asua eli en varmaan ryhtyisi uusperheen äidiksi, kun omat lapset jo isoja, Mutta mistä sitäkään tietää. Olen niin naiivi, että kuvittelen vielä rakastuvani :)

ap

Vierailija
16/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat ja kunnolliset on kaikki varattuja tai ho_moja.

Vierailija
17/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, kunhan jauhaa. Mä erosin tammikuussa ja sain kuulla monesta suunnasta tuota ihan samaa, erona vain se, että olen 42-vuotias. Ilmeisesti siis minäkin auttamatta liian vanha. Kuinkas kävikään? Treffipyyntöjä on tullut tosi kiitettävästi, ja olen käynytkin ulkona muutaman kunnollisen, fiksun ja hauskan miehen kanssa. Itse en ole vielä kenestäkään tarpeeksi syttynyt, mutta onhan se kiva huomata, että on niitä hyviäkin miehiä tuolla vaikka kuinka paljon enkä minäkään ole toivoton tapaus enkä tuomittu elämään yksin.

Vierailija
18/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kunnollinen vapaa lapseton mies, Cooper 3170m Heh. 

Myös helposti löydettävissä väkijoukossa, keskivertoa pidempi.

Vierailija
19/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on, sanoohan sen järkikin. Valtaosa laadukkaista kumppaneista valitaan ennen kun täyttävät 30, yleensä reippaasti ennen sitä. Ei se toki tarkoita, etteikö 50-vuotiaissakin voisi olla loistavia ihmisiä jäljellä, mutta tietysti vähemmän. Ei kannata odotella sinne saakka. 

Vierailija
20/42 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa on. Hän siis löytää miehen ja sanoo sulle ettet sä muka löydä. Aika epäreilua. Oot myös auttanut häntä. Maapallolla on miehiä vielä, eri maissa. Sinkkunakin on ihan OK ja hyvä, ei tule vaikeuksia väärästä miehestä ainakaan.

Mikä siinä on outoa? Hän löysi hyvän miehen ja siksi tietää, kuinka vaikeaa se on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi