Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko edellisiin elämiin?

Vierailija
12.07.2024 |

Ja siihen että niissä tapaamanne tärkeät ihmiset kohdalle osuessaan tässä elämässä tuntuvat tutuilta ja hyvin tärkeiltä ennenkuin kunnolla edes tunnette?

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny Cockell

Vierailija
182/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on nykyään enemmän ihmisiä kuin koko historian aikana yhteensä. Mistäs nämä ylimääräiset sitten tulevat?

Sielut eivät lopu kesken. Niitä on niin paljon ettei tänne mahdu kuin pieni osa kerrallaan.

Useimmat taitavat olla sen verran fiksuja etteivät tänne tule kärsimään, henkimaailman tasoilla on mukavampi hengailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se/ne jotka väittää tietävänsä että jälleensyntyminen on totta sais tulla kertomaan mistä tietää , mitä tietää.

Vierailija
184/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se/ne jotka väittää tietävänsä että jälleensyntyminen on totta sais tulla kertomaan mistä tietää , mitä tietää.

Aika turhaa selitellä. Ne joita kiinnostaa, löytävät tarvitsemansa tiedot monista lähteistä tai meditaation yms. kautta. Muut eivät kuitenkaan usko ilman konkreettisia todisteita. 

Vierailija
185/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliset elämät on todistettu ja niistä on kirjoitettu kirjoja. Kukaan ei vaan viitsi perehtyä. Koska huuhaa

Ei voida todistaa. Näiden ihmisten sielut on voinut napata "informaatiopaketin" mukaansa eetteristä ennen tänne syntymää. Sitten he kertovat niitä asioita, kuin olisivat itse kokeneet, vaikka siitä ei välttämättä ole kyse. Sama kuin jos lukisin Harry potterin ja jostain syystä pitäisin sitä oman elämäni tarinana, uskoisin aidosti olleeni Harry potter jne. Tietäisin "yksityiskohtia" koska olisin lukenut kirjan.

Eli uskot sieluun, muttet siihen, että se voi siirtyä aina uuteen ruumiiseen? Miksi näin? Miksi ajattelet, että sielut olisivat kertakäyttöisiä? 

Ajattelen siis, että jälleensyntyminen on mahdollista. Mitä tarkoitin tuolla sanoa, että kokemukset, jotka ihmiset tulkitsevat jälleensyntymänä saattavat johtua myös jostain toisesta asiasta. Uskon, että kokemukset on ihan aitoja ja niille on joku syy, mutta tavallaan sitä syytä ei voida aukottomasti todistaa, joten pitää ottaa huomioon myös se mahdollisuus, että selitys jokin muu kuin jälleensyntyminen. 

Vierailija
186/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta näissä on aina se, että kaikki jotka uskoo tähän, ovat olleet joitakin kuuluisuuksia. Kukaan ei ole koskaan ollut Pertti Inarista, mutta tälläkin hetkellä on varmasti tuhansia ihmisiä elossa, jotka ovat olleet mielestään Kleopatra tai Elvis.

Jossain ulkomailla ehkä mutta näissä suomalaisissa ketjuissa kyllä useimmiten puhutaan vaan maasta tai ammatista johon tuntee yhteyttä.

Mitä väliä sillä on mistä maasta on, se vaan on melko hassua että tälläkin hetkellä on useita ihmisiä elossa, jotka kaikki olivat mielestään sama ihminen edellisessä elämässä. Eli sama ihminen elää nyt uudelleen monena ihmisenä. 

Vai väitätkö että nämä ihmiset uskoo väärin tähän, ja oikein uskovat vain uskoo oikein? 

Saattaisiko kuitenkin olla, että kaiken maailman meediot ja tarot lukijat tienaa paremmin, kun kertovat asiakkailleen kuuluisista edellisistä elämistä. Tosin ei kai nyt kukaan uskomuksilla rahaa tekisi näin kyynisesti.

Vierailija
187/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen  tavis, mutta monet katsovat minua kadulla ja kaupassa pitkään, ihan kuin tuntisivat minut. Omituinen ilmiö, koska olen seurannut miten muihin suhtautuvat.

Vierailija
188/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko maailmassa vain yksi sielu, mikä on vuosituhansia ollut osituskäytössä eri kehoissa.

Vierailija
189/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattua on kirjoitettu historian saatossa moneen kertaan uudelleen.  Sieltä on mm. poistettu jälleensyntymiseen viittaavat kohdat. 

Vierailija
190/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattua on kirjoitettu historian saatossa moneen kertaan uudelleen.  Sieltä on mm. poistettu jälleensyntymiseen viittaavat kohdat. 

Oikeastaan ei voida tietää, koska syntyprosessi on tapahtunut vaiheittain eri ympäristöissä. Kukaan ei oikeastaan voi tietää, onko poistettu jotain, muokattu jotain tai jätetty jotain kirjoittamatta, onko jotain kadonnut tai tuhoutunut. Sitä on yksinkertaisesti mahdotonta jälkikäteen tietää. Lisäksi pitää ottaa huomioon inhimillinen vaikutus kirjoitusprosessiin, virheitä voi tulla vaikka ihminen pyrkisi tarkkuuteen ja totuudenmukaisuuteen. Tulkinta on sitten vielä oma juttunsa. 

Vierailija
191/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon jälleensyntymiseen. Katsoin yhden ohjelman jossa oli amerikkalainen tutkija, joka tutkii nimenomaan lasten muistoja edellisistä elämistä. Siinä noin 4 vuotias poika muisti edellisen elämänsä ja sen että hänet tapettiin lapsena. Tutkija alkoi selvittämään tapausta ja löysi nämä edelliset vanhemmat. Hän näytti sitten pojalle kolme miehen kuvaa, kolme naisen kuvaa ja kolme leikkipuiston kuvaa joista poika mitään epäröimättä tunnisti isänsä, äitinsä ja leikkipuiston missä kävi leikkimässä. Hänen naama alkoi suorastaan loistamaan kun hän näki tutut kuvat. Mielenkiintoista tässä oli myös, se että poika ja hänen äitinsä olivat valkoisia ja poika oli entisessä elämässä ollut musta jolla oli mustat vanhemmat. Ei taida noin pienen mielikuvitukseenkaan kovin helposti mahtua tuollainen skenaario.

Saa tanan, demoneiden eksytys. S

Uskovaiset tuntuvat olevan ihan lumoutuneita noista demoneista, joista kiihkoissaan vaahtoavat. Ovat itse eksytettyjä ja demoniensa vallassa. Hirmuinen helvettiin joutumisen pelko persiissä jatkuvasti. Tuskin sinne muut joutuvatkaan kuin he.

Vierailija
192/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalapa siihen on uskoa kun tiedossa että alusta muutamasta ihmisestä, ihmiskunnan koko paisunu 

7,8 miljardiin. Oliko ajatus että sielut jakaantuu vai miten??

Vierailija
193/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankalapa siihen on uskoa kun tiedossa että alusta muutamasta ihmisestä, ihmiskunnan koko paisunu 

Oletpa yksinkertainen ihminen. Eihän mitään muuta ole olemassa kuin ihminen ja maapallo. Ei mitään eläimiä, ei toisia planeettoja.

Entä jos ihminen voi reinkarnoitua myös ajassa eteen tai taakse päin?

Vierailija
194/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliset elämät on todistettu ja niistä on kirjoitettu kirjoja. Kukaan ei vaan viitsi perehtyä. Koska huuhaa

Todistettu? Linkkejä niihin tutkimuksiin ja todistuksiin. Punahilkasta on kans useita kirjoja. Ei se tee Punahilkasta totta.

Jumalastakin on kirjoitettu paljon. Totta vai ei? 

Pakko sanoa lisäksi: Koska pidetään huuhaana TAI huuhaan takia. 

Eli mitään todisteita ei ole. Niin arvelinkin.

Millaisia todisteita tarvitsisit? Uskoisitko ne saatuasi sittenkään? Tuskinpa, koska skeptikolle ei ole olemassa mitään, mitä ei voi käsin koskettaa ja viidellä aistilla kokea.

Vierailija
195/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan ei voida tietää, koska syntyprosessi on tapahtunut vaiheittain eri ympäristöissä. Kukaan ei oikeastaan voi tietää, onko poistettu jotain, muokattu jotain tai jätetty jotain kirjoittamatta, onko jotain kadonnut tai tuhoutunut. Sitä on yksinkertaisesti mahdotonta jälkikäteen tietää. Lisäksi pitää ottaa huomioon inhimillinen vaikutus kirjoitusprosessiin, virheitä voi tulla vaikka ihminen pyrkisi tarkkuuteen ja totuudenmukaisuuteen. Tulkinta on sitten vielä oma juttunsa. 

Kyllä näitä muutoksia on pystytty jäljittämään. Esim kuuluisa käsky "nainen vaietkoon seurakunnassa", jolla naispappeutta yhä vastustetaan, on lisätty myöhemmin.

Vierailija
196/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että on totta. Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen tietoisuus ei synny aivoissa vaan on niistä erillinen asia. Tuo on se osa, joka on kuolematon. Energiaa ei voi tuhota, se vain muuttaa muotoaan. Tuo on fysiikan laki, miksei pätisi ihmisen sieluun tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua?

Mut on viety syvämeditaatiossa siihen yhteiseen tietoisuuteen, johon liitytään jossain vaiheessa takaisin. Se oli elämää muuttava kokemus. Oli vain täysi rauha. Ei mitään kysyttävää, ei mitään epävarmuuksia, koska olin yhtä kuin kaikki tieto ja tietoisuus. Mulla oli muisto itsestäni, mutta olin samalla osa kaikkea muutakin. Olin kirjaimellisesti koko universumi. Tiesin kaiken, koska olin kaikkea. Oli aika jäätävä tunne tulla sieltä takaisin omaan kehoon. Kuin jotain suunnattoman suurta olisi yritettyä sulloa pieneen atomiin tai pieneen lippaaseen. Ovi suljettiin ja sen mukana kaikki tieto.

Mulla on myös muistoja edellisistä elämistä. Useimmat liittyvät traumaattisiin kuolemiin, joista selittyy monet nykyisen elämän pelot ja estyneisyys joissain asioissa. Minut on esim ammuttu teloitustyylillä sotakarkurina ja mulla ja äidilläni on syntymämerkki samassa kohtaa. Siinä mihin musketin luoti osui. Olimme ilmeisesti rintamakarkureita yhdessä edellisissä elämässä ja saatiin sama kohtalo, niskalaukaus. Olen myös nainen, mutta muistan esim miltä tuntui harrastaa miehenä seksiä. Aika järkyttävää eikö. Miten voi tuntea jotain elimellä, jota ei ole koskaan omistanut. Voihan nuo pistää mielikuvituksen piikkiin, mutta aika hyvä mielikuvitus saa olla, että kehittää itselleen uusia elimiäkin.

Vierailija
197/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps, olen tässä elämässä ollut lapsesta saakka ollut raivokas pasifisti ja ateisti. Sellaista ne uskonsodat teettävät.

Vierailija
198/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa yksinkertainen ihminen. Eihän mitään muuta ole olemassa kuin ihminen ja maapallo. Ei mitään eläimiä, ei toisia planeettoja.

Entä jos ihminen voi reinkarnoitua myös ajassa eteen tai taakse päin?

?

Vierailija
199/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan Salkkareihin.

Vierailija
200/212 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on totta. Uusimpien tutkimusten mukaan ihmisen tietoisuus ei synny aivoissa vaan on niistä erillinen asia. Tuo on se osa, joka on kuolematon. Energiaa ei voi tuhota, se vain muuttaa muotoaan. Tuo on fysiikan laki, miksei pätisi ihmisen sieluun tai miksi sitä nyt haluaakaan kutsua?

Mut on viety syvämeditaatiossa siihen yhteiseen tietoisuuteen, johon liitytään jossain vaiheessa takaisin. Se oli elämää muuttava kokemus. Oli vain täysi rauha. Ei mitään kysyttävää, ei mitään epävarmuuksia, koska olin yhtä kuin kaikki tieto ja tietoisuus. Mulla oli muisto itsestäni, mutta olin samalla osa kaikkea muutakin. Olin kirjaimellisesti koko universumi. Tiesin kaiken, koska olin kaikkea. Oli aika jäätävä tunne tulla sieltä takaisin omaan kehoon. Kuin jotain suunnattoman suurta olisi yritettyä sulloa pieneen atomiin tai pieneen lippaaseen. Ovi suljettiin ja sen mukana kaikki tieto.

Mulla on myös muistoja edellisistä elämistä. Useimmat l

Olisko linkkiä noihin uusimpiin tutkimuksiin, joiden mukaan tietoisuus ei synny aivoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä