Onko teillä muilla hiki just nyt ja kuuma olo?
Kommentit (48)
Ilmankosteus voi olla suuri kesäisin. Säätiedoissa on usein mukana ilmankosteus. Ilmanpainemittari on kotona osalla. Sitten on lämpötila ja ionit. Täällä satoi, ehkei tuule kauheasti, pitää katsoa.
Helsingissä on ainakin todella hiostava sää.
Ilmankosteus on ainakin Helsingissä todella korkea, samoin lämpötila on reilusti parinkympin päällä. Tukala olo on.
Ei ole. Laihduta läskit pois, syö luonnollista ruokaa, nuku 8-9 tuntia ja älä käytä päihteitä ja muita myrkkyjä.
Olen palstaläski ja mulla tirisee...
Ei just nyt, mutta työmatkalla äsken oli.
Kylmä on. Taidan mennä ulos lämmittelemään.
Lihavat ja rumat naiset hikoilee
m
Täällä Porissa on nyt pari päivää ollut tosi kostea ja painostava ilma. Pyykkikään ei tahdo kuivua, kun ilma ei liiku ollenkaan. Jotenķin nihkeä olo koko ajan, ei kivaa 🥺
Ei oo. Kävin pitkällä lenkillä ja sen jälkeen suihkussa ja nyt on oikein mukava olla. On päiväkaffet meneillään.
Vähän. Mittarissa 32 eikä tähän terassille tuule.
Terkut etelästä
Ei. Viileää tulee parvek. ovesta. Välillä tuli muutama lämmin hetki yöllä ja aamulla. Kostean minä tunsin Mombasan laulu tuli mieleen siitä. Ilmankosteus ja lämpö.
Voi olla kuuma olo muustakin kun ilmasta johtuva... kuume nousee... sitten on myös kumma olo...
Diagnoosi: rakastunut? rikastunut? lottovoitto? muita mahdollisia?
P.S. On hikistä ja hiostavaa hommaa...
Ei oo. Palelee. Kävin suihkussa ja sisällä on alle 20 astetta vaikkei mitään ilmastointia olekaan. Tää talo on aina kylmä. Patterikin on päällä tässä huoneessa, mutta nyt on ovi auki niin lämpö karkaa.
On ja kohta on vielä hikisempi olo...
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Palelee. Kävin suihkussa ja sisällä on alle 20 astetta vaikkei mitään ilmastointia olekaan. Tää talo on aina kylmä. Patterikin on päällä tässä huoneessa, mutta nyt on ovi auki niin lämpö karkaa.
Niin ja 18 ulkona, näköjään. Sisällä ehkä vähemmän.
No laita ilmastointi päälle.