Paljonko tatskoja teillä on?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lilja, öyh öyh, on kova tarina öyh öyh, ÖYH!
Tätä ilkeilyä tarkoitan. Mikähän tämänkin kirjoittajaa motivoi postaamaan tällaisia?
Tarina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän juuri sanoi, että kuvalla ei ole tarinaa ollenkaan, vaan se on otettu koska se on kaunis. Nyt enemmän lukutaitoa ja vähemmän öyhötystä, kiitos.
t. tatuoimaton nainen, minulla ei tatskoja ole eikä tule
Oletpas tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän juuri sanoi, että kuvalla ei ole tarinaa ollenkaan, vaan se on otettu koska se on kaunis. Nyt enemmän lukutaitoa ja vähemmän öyhötystä, kiitos.
Oletpas tyhmä.
Se joka haukkuu on itse :)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii. Mä viiltelen itteäni.
Hienosti tehdyt arvet on tyylikkäitä. Mut ei tosiaan jotkut käsivarren viillot ole niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tyhmä.
:D :D
Huoh, ylilautalaiset. Joka v***n ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tyhmä.
Eipäs, se jokla toista haukkuu on ite paras.
Liljamummeli ei kerro mitään tarinaa, mutta kuitenkin jakaa tarinansa, vaikkei ole tarinaa.
Olette te kyllä hauskoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tyhmä.
Eipäs, se jokla toista haukkuu on ite paras.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ylilautalaiset. Joka v***n ketjussa.
Missä on tatska, löytyykö tribaalia, kunnon kouvvvvvvvvvvvolaa?
Tää tatuointihullu varmasti onanoi tatuoinneille sillä eivät ne muuten voisi näin paljon kiihdyttää ketään ilman että kyseessä on fetissi
Kouvvvvvvvvvvolassa on kauniita taloja! ja tukat pinkkejä!
Vierailija kirjoitti:
Tää tatuointihullu varmasti onanoi tatuoinneille sillä eivät ne muuten voisi näin paljon kiihdyttää ketään ilman että kyseessä on fetissi
Kyllä, liljaa joka raajaan, paljon tarinaa!
Tärkeintä on tarina ja että muut tietävät sen, miten läskin keskeltä tirisee jurrissa väännetty lilja.
Muutama pieni tatuointi naisella on ok mutta jos niitä on paljon tai isoja niin kannattaa unohtaa. Kokemuksesta voin sanoa. Eikä ole vaan yksi vaan lukuisia. Olin nuorempana tyhmä enkä tuota ymmärtänyt eikä kukaan ollut opastamassa. Hauskaa voi pitää mutta vakavampi kannattaa unohtaa. Samoin yht mutta niiden kanssa ei kannata edes hauskaa pitää kun kroppa ja pillu on pilalla.
Ei vielä yhtään. Laitan ensimmäisen sitten, jos joudun linnaan tai lähden merille. Vanhoina hyvinä aikoina tatuointeja oli vain linnakundeilla ja merimiehillä.
Vierailija kirjoitti:
No millepä muulle nyt onanoisi kun sunkin ihraisille tatskoille? Tarina!
Yksi. Vasta otettu. Ikää 45v🤭