Paljonko tatskoja teillä on?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä yhtään. Laitan ensimmäisen sitten, jos joudun linnaan tai lähden merille. Vanhoina hyvinä aikoina tatuointeja oli vain linnakundeilla ja merimiehillä.
Kyllä tatuointeja on ollut eri kulttuureissa jo kauan ennenkin.
Tarkoitin Suomea ja omia havaintojani elämäni ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Nolla ja sarjakuvaihminen on mielestäni melkein nolla.
Faktaa! T: IP-osoitteita laskeva, ihralta tirisevä tatskamummeli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä yhtään. Laitan ensimmäisen sitten, jos joudun linnaan tai lähden merille. Vanhoina hyvinä aikoina tatuointeja oli vain linnakundeilla ja merimiehillä.
Kyllä tatuointeja on ollut eri kulttuureissa jo kauan ennenkin.
On toki. On myös jalkaterien kutistusta. Huulien ja korvien venytystä. Kaulan venyttämistä. Itsensä eläinten virtsalla ja ulosteilla sotkemista ym...Joten ?
Miks mä just luin tän ketjun kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä!
Vierailija kirjoitti:
Koska tykkäät lukea ihmisten kurjuudesta.
Minulla on 3 tatuointia, uusin niistä otettu 23 vuotta sitten. En kadu yhtäkään, ovat pienehköjä ja nättejä, eivätkä näy normivaatetuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on lilja, öyh öyh, on kova tarina öyh öyh, ÖYH!
Hän juuri sanoi, että kuvalla ei ole tarinaa ollenkaan, vaan se on otettu koska se on kaunis. Nyt enemmän lukutaitoa ja vähemmän öyhötystä, kiitos.
t. tatuoimaton nainen, minulla ei tatskoja ole eikä tule
Oletpas tyhmä.
Se joka haukkuu on itse :)
Lapsenahan tuota käytettiin....
Mulla on kolme. Ensimmäisen otin kun täytin 30 v, seuraavan 40 vee ja viimisen 53 vee.
Tarkkaan mietittyjä ja peitettäviä.
Todennäkösesti tulen ottamaan vielä yhden.
54 vee nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnittänyt huomion että kaikilla tatuoiduilla on taustalla päihdeongelma sekä lähihoitajakoulutus.
No etpä ole montaa tatuoitua tavannut. Meitä on todella paljon joilla on mutta peittävät eri syistä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama pieni tatuointi naisella on ok mutta jos niitä on paljon tai isoja niin kannattaa unohtaa. Kokemuksesta voin sanoa. Eikä ole vaan yksi vaan lukuisia. Olin nuorempana tyhmä enkä tuota ymmärtänyt eikä kukaan ollut opastamassa. Hauskaa voi pitää mutta vakavampi kannattaa unohtaa. Samoin yht mutta niiden kanssa ei kannata edes hauskaa pitää kun kroppa ja pillu on pilalla.
Toivottavasti et koskaan aio lisääntyä kenenkään naisen kanssa, jos näkemyksesi synnyttäneistä äiti-ihmisistä on tuo. Vai oletatko, että automaagisesti juuri Sinun naisesi keho ja värkki ei muutu raskauden aikana ja synnytyksessä?
En todellakaan lisäänny. Vaimonikaan ei halua lapsia. Panen tietysti muitakin naisia kuten miehen kuuluukin. En niidenkään kanssa tietenkään lapsia tee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset teettävät tatuointeja koska pitävät miehistä joilla on tatuointeja ja luulevat että miehet pitävät naisista joilla on tatuointeja. Tatuoiduilla naisilla on mielenterveysongelmia.
Meillä toisin päin. Minulla oli tatuointi ennen miestä. Enkä oo kyl mielenterveysongelmista kärsiny. Mut niidenkin suhteen tulisi olla nöyrä, sinunkin. Ikinä ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä kuvia ja tarinoita voi laittaa vaikka seinälle. Mukavampi ja helpompi katsella ja esitellä.
Voi niitä kuvia kantaa mukanakin ja näytellä kavereille.
Ei ole riittävän huomionhakuista narsistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset teettävät tatuointeja koska pitävät miehistä joilla on tatuointeja ja luulevat että miehet pitävät naisista joilla on tatuointeja. Tatuoiduilla naisilla on mielenterveysongelmia.
Meillä toisin päin. Minulla oli tatuointi ennen miestä. Enkä oo kyl mielenterveysongelmista kärsiny. Mut niidenkin suhteen tulisi olla nöyrä, sinunkin. Ikinä ei voi tietää, mitä elämä tuo tullessaan.
No ei tosiaan pari tatuointia sen kummempia merkitse jos ei ole isoja.Full sleeves tai täys selkä tai reisissä on automaattinen hylky.
Voisin ottaa koko vartaloon tatuoinnit, muttei ideoita riitä kuin kymmeneen yhteensä. Viisi niistä olen ottanut vuosien 2002-2023 välillä.
Kyllä, mutta ei trash-porukkaa. Ulos suomesta!