Paljonko tatskoja teillä on?
Kommentit (157)
Yhden ainoan voisin hankkia.
ELVYTYSKIELTO
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut enää pitkään aikaan. Varmaan lähemmäs 40.
Onko pakkomielle?
On. :D
olen ammatiltani tatuoija joten ehkä sekin vaikuttaa.
Naiset teettävät tatuointeja koska pitävät miehistä joilla on tatuointeja ja luulevat että miehet pitävät naisista joilla on tatuointeja. Tatuoiduilla naisilla on mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laskenut enää pitkään aikaan. Varmaan lähemmäs 40.
Onko pakkomielle?
Mielenterveysongelmaa vähän on pukannut. Se sitä teettää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset teettävät tatuointeja koska pitävät miehistä joilla on tatuointeja ja luulevat että miehet pitävät naisista joilla on tatuointeja. Tatuoiduilla naisilla on mielenterveysongelmia.
Hyvin sanottu.
Eikö niitä kuvia ja tarinoita voi laittaa vaikka seinälle. Mukavampi ja helpompi katsella ja esitellä.
Voi niitä kuvia kantaa mukanakin ja näytellä kavereille.
Jos olisin olympiavoittaja, niin voisin ottaa pienen olympiarenkaat tatskan vaikka olkavarteen. En taida kyllä voittaa enää 49-vuotiaana edes kunnan mestaruutta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan voisin hankkia.
ELVYTYSKIELTO
Mä ostin anopille sellaisen kultaisen elvytyskielto kaulakorun. Se ei edes tiedä mitä se tarkoittaa. Ahneena käyttää 24/7 kun on kultaa.
Tää joka täällä huutaa "Ei ole yhtään eikä tule, öyh öyh!" on varmaan yks ja sama tyyppi. Tyyliin joka toinen viesti on häneltä.
Itselläni on yksi, keskikokoinen värikäs lilja. Sillä on peitetty vanha epäonnistunut eläinaiheinen tatuointi. Sillä ei ole sen kummempaa tarinaa, kuin että minusta se on tosi kaunis.
Pidän tatuonneista.
Vierailija kirjoitti:
Tää joka täällä huutaa "Ei ole yhtään eikä tule, öyh öyh!" on varmaan yks ja sama tyyppi. Tyyliin joka toinen viesti on häneltä.
Itselläni on yksi, keskikokoinen värikäs lilja. Sillä on peitetty vanha epäonnistunut eläinaiheinen tatuointi. Sillä ei ole sen kummempaa tarinaa, kuin että minusta se on tosi kaunis.
Pidän tatuonneista.
Erittäin kiinnostavaa!
Vierailija kirjoitti:
Pidän tatuonneista.
Taidat olla hieman yksinkertainen, suurin osa viesteistä on aivan muualta kuin minulta. Harmittaa varmaan, kun teidän tyhmille kuville nauretaan?
Minulla on lilja, öyh öyh, on kova tarina öyh öyh, ÖYH!
Vierailija kirjoitti:
Tätä ilkeilyä tarkoitan. Mikähän tämänkin kirjoittajaa motivoi postaamaan tällaisia?
Olen kiinnittänyt huomion että kaikilla tatuoiduilla on taustalla päihdeongelma sekä lähihoitajakoulutus.
Mä en tarvii. Mä viiltelen itteäni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tarvii. Mä viiltelen itteäni.
Mullakin on käsivarressa ainakin 100 viiltoa. Jotkut luulee aina että se tarkoittaa jotain MT ongelmaa. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän juuri sanoi, että kuvalla ei ole tarinaa ollenkaan, vaan se on otettu koska se on kaunis. Nyt enemmän lukutaitoa ja vähemmän öyhötystä, kiitos.
t. tatuoimaton nainen, minulla ei tatskoja ole eikä tule