Paljonko tatskoja teillä on?
Kommentit (157)
Paljonko minullaon tatuointeja? Ei ensimmäistäkään. Ei tietenkään. Ei ole eikä tule.
5.
Yksi on aviomieheni nimi. En usko että tulen katumaan sitä, vaikka eroisimme, sillä hän tulee aina olemaan yksi tärkeimmistä ja merkittävimmistä asioista elämässäni <3
Tahtoisin lisää mutta raha..
Vasen jalka on tatuoitu nilkasta takapuoleen. Eli yksi iso ja kaksi pientä jalassa yhteensä.
Oikeassa kädessä hiha. Yhtenäinen tatuointi, parista sormesta ylös olkapäähän ja oikean rinnan päälle.
Vasemmassa kädessä puolihiha.
Mun tatuoinnit on värikkäitä, isoja ja yhtenäisiä töitä. En tykkää pienistä pinterest tatuoinneista. Mielestäni ne on sekavia ja rumia.
N. 40.v
Kouvolaa kroppa täyteen, white trash!
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. En ole wt.
Asiaa!
Kyrvänpäästä vielä puuttuu, sitte alkas olla valmista.
ei vielä yhtään, mutta olen miettinyt lasten nimiä ja syntymä päivien tatuoimista vasempaan rintaan
Yksi, otettu 34 vuotta sitten. Ja jäi siihen. Olin silloin 22 v ja aika harvalla oli siihen aikaan tatuointi, ja vielä naisella.
Kolme, joista kaksi näkyy.
En ole pyytänyt enkä toivonut, lääketiede laittoi kysymättä.
1, ei mitään tarinaa, eikä hetken mielijohteesta. Mutta 2 olen poistattanut, en enää tykänny niistä yli 15v jälkeen,ja värit haalistuneet yms.
Mistä nämä äärimmäisen kärjistyneet mielikuvat ja hyökkäykset tulevat? Ei tatuoinneista tietenkään tarvitsee pitää, ja jonkun mielestä ne voivat toki olla myös todella rumia ja vastenmielisiä. Silti on täysin käsittämätöntä, että ihmisiä haukutaan wt:ksi tai muulla tavoin törkeästi nimitellään. Läheisenne olisivat varmasti ylpeitä teistä, jos tietäisivät miten puhutte toisista ihmisistä.
Olen aikuinen ja tasapainoinen ihminen. Joten siitä voi arvata.
Kouvolan WT-ketju, ei hyvää päivää mitä juntteja, "TARINA" :D :D
Tatskat ja "tarina" on kyllä hyvä vitsi, lähes meemi. :)
En ole laskenut enää pitkään aikaan. Varmaan lähemmäs 40.
Alapeukuttaja miettinyt sukunimensä vaihtoa, vaikkapa Brandenburg! :D