Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui naimisiinmenon jälkeen

Vierailija
11.07.2024 |

Nyt hän on valtavan vihainen kaikesta, syyttää minua narsistiksi ja uhkailee erolla. Tällaista oli ilmassa jo ennen naimisiinmenoa, mutta hänen käytös minua kohtaan on saanut pelottavia piirteitä nyt noin kuukausi häistä. Onko teillä samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Aivan kamalia riitoja yhtäkkiä. Mies on ollut jopa uhkaava.

Ap

Vierailija
2/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole samanlaisia kokemuksia, kun en ole mennyt naimisiin hullun kanssa. Eroa nyt vaan ihan suosiolla, vai miksi haluaisit roikkua tuollaisessa suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen kuukausi häiden jälkeen tuntuu kohtuuttomalta.

Ap

Vierailija
4/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiksi haukkuminen on kyllä hullun merkki, joten voit olla huoleti, et ole narsisti.

Vierailija
5/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Virhe tapahtui siinä, kun menit naimisiin hänen kanssaan. Ei se sillä parane, että rankaiset itseäsi roikkumalla hammasta purren huonossa suhteessa.

Vierailija
6/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sitä saa mitä tilaa, pakkaa pikkarit ja häivy.

Vierailija
7/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko sitten ok kun sinut on henkisesti nujerrettu, mukiloitu tai kenties henkesi ei enää kulje. Ei mitään mahdollisuutta tuollaisella suhteella. Enemmän hävettää jatkaa tuossa suhteessa kuin erota heti !

Vierailija
8/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi? Jos koet pelkoa tai hätää, ei ole kohtuutonta lopettaa suhde. Älä odota väkivaltaa. Henkistäkään.

Vierailija
9/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Höpöhöpö, yllätä se ukko ottamalla ero. Näytä kuka määrää. Jos et ota, niin joku päivä on turvakotireissu edessä. Voit itse päättää. 

Vierailija
10/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei olisi ollenkaan kohtuutonta. Jos huomaat tehneesi pahan virheen eikä virhettä voi korjata muulla tavalla kuin eroamalla niin sitten eroat.

Ensi kerralla tiedät että jos on vaaran merkkejä ilmassa niin naimisiin ei mennä eikä edes yhteen muuteta.

Jos tämä siis ei ollut provo.

Vierailija
11/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono päivä ja tiuskaisin miehelle hänen tullessa kotiin. Näin ollen kuulemma käytin henkistä väkivaltaa häneen ja olen narsisti. Mies demonstroi henkistä väkivaltaa pelästyttämällä minut fyysisesti.

Ap

Vierailija
12/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuo vaikuttaa melko huolestuttavalta tuo tilanne. Veikkaan, että mies tulee muuttumaan väkivaltaiseksi.

Vierailija
13/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hälytyskellot soikoon! Juokse ennen kuin on liian myöhäistä! Usko vanhaa, elämää ei kannata hukata kärsimällä. Muuta pois.

Vierailija
14/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli huono päivä ja tiuskaisin miehelle hänen tullessa kotiin. Näin ollen kuulemma käytin henkistä väkivaltaa häneen ja olen narsisti. Mies demonstroi henkistä väkivaltaa pelästyttämällä minut fyysisesti.

Ap

Miksi alapeukutus?

Ap

Vierailija
15/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa tärkeimmät henkilökohtaiset tavarasi, ja valmistaudu lähtemään yhteisestä kodistanne.

Puolisoa kohtaan tunnettu pelko ei kuulu hyvään parisuhteeseen.

Vierailija
16/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei pelästyttäminen ole mitään väkivaltaa.

Vierailija
17/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole trolli niin mikä oli syysi mennä naimisiin hänen kanssa 

Vierailija
18/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos sinulla ei saa olla huonoja päiviä hänen seurassaan, hän on sinulle väärä kumppani.

Vierailija
19/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
20/49 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ajatteleppa hieman tarkemmin tuota ajatusta. Mikä aika sitten olisi kohtuullista? Ja missä menee raja kohtuuttoman ja kohtuullisen välillä? Ja mieti hetki miten typeräksi tunnet itsesi kun eroat vaikka neljän vuoden päästä. Olet tuhlannut elämästäsi neljä vuotta, kun olisit voinut tuhlata vain kuukauden. Vai ajatteletko että kun on kerran menty naimisiin niin koskaan ei erota, vaikka toinen pelottaisikin? Kun se eroaminen on kohtuutonta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi