Mies muuttui naimisiinmenon jälkeen
Nyt hän on valtavan vihainen kaikesta, syyttää minua narsistiksi ja uhkailee erolla. Tällaista oli ilmassa jo ennen naimisiinmenoa, mutta hänen käytös minua kohtaan on saanut pelottavia piirteitä nyt noin kuukausi häistä. Onko teillä samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (49)
Kannattaa myös varmistaa ettei mies pääse tekemään sulle esim taloudellista väkivaltaa. Erota tilit ja laita maksukortti niin ettei mies löydä. Ja puhelin. Huolehdi ettei riko sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huono päivä ja tiuskaisin miehelle hänen tullessa kotiin. Näin ollen kuulemma käytin henkistä väkivaltaa häneen ja olen narsisti. Mies demonstroi henkistä väkivaltaa pelästyttämällä minut fyysisesti.
Ap
Ei pelästyttäminen ole mitään väkivaltaa.
"Mies DEMONSTROI fyysistä väkivaltaa pelästyttämällä"
Ap ei kirjoittanut, että pelästyttäminen olisi fyysistä väkivaltaa.
Ja menit naimisiin koska se on komea mies.
Koulitko miehen mieleiseksesi ja nyt valitat ettei hän ole sama mies kuin tutustuessanne.
Mies on nyt usean päivän puhunut siitä, että minä olen narsisti ja etsii todisteita sen puolesta. Kysyin haluatko minusta eroon noilla puheillasi ja hän vastasi, että en. En ymmärrä miksi hän syyttelee. Kaikki riidat lähtevät kuulemma minusta. Olen hänen mukaansa inhottava kaikille läheisille. Hän puhuu minusta tosi rumasti. Kuulemma vastaa väkivaltaan väkivallalla.
Ap
Voiko olla taustalla taloudellinen hyötyminen? Onko teillä avioehto? Oletko varakkaampi kuin miehesi?
Joku psykoosi pärähtänyt ukolle päälle, puhuu sekoja
Hohhoijjaaaa.... Prinsessaleikki on nyt ohi ja mies ei palvokkaan maata jalkojesi alla... Mitä ap odotti; että elämä on kuin silkkiä vaan..... Painostitko kenties miestäsi menemään naimisiin kanssasi ja mies on nyt huomannut virheensä....
Rauhoita tilanne. Mene hotelliin/sukulaisiin loppuviikoksi. Antaa miehen jäähtyä
Tiedättekö kun vihan näkee silmistä.. Pelkään, että mies jättää minut oikeasti.
Ap
Ei se ole helppoa ole, mutta lähteminen on väistämätöntä. Onko teillä lapsia?
Silti menit naimisiin? Yllättävän tavallista tuo on, että heti vihkimisen jälkeen komento muuttuu, tai sitten kun ensimmäinen lapsi on tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on nyt usean päivän puhunut siitä, että minä olen narsisti ja etsii todisteita sen puolesta. Kysyin haluatko minusta eroon noilla puheillasi ja hän vastasi, että en. En ymmärrä miksi hän syyttelee. Kaikki riidat lähtevät kuulemma minusta. Olen hänen mukaansa inhottava kaikille läheisille. Hän puhuu minusta tosi rumasti. Kuulemma vastaa väkivaltaan väkivallalla.
Ap
Kerro hänelle se, että ilo tulee olemaan molemminpuolinen, kun pääsette toisistanne eroon. Avioerohakemus vetämään ensi viikolla. Eipä hänen sitten tarvitse kärsiä sinun narsismistasi ja väkivallastasi pitempään.
Onko AP muuttunut hääyön jälkeen normaaliksi pihtarinaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö kun vihan näkee silmistä.. Pelkään, että mies jättää minut oikeasti.
Ap
Miten niin pelkäät? Eikö se olisi ihan hyvä tuossa tilanteessa.
Onko sitten kohtuullista erota kun keräilet psyykkeesi paloja osastolla täysin hajonneena tai sitten joku keräilee sinua virkansa puolesta asuntonne seiniltä? Uhkaavan ihmisen kanssa ei olla !
Mun miehellä on välillä tuollaisia ylilyöntejä. Yhdessä ollaan oltu yli 20 vuotta. Kerran olen pelännyt tosissani,ja silloin menin muualle yöksi. Näissä raivareissa on psykoosin piirteitä, se teksti mikä tulee miehen suusta on aivan älyvapaata. Ihan kuin olisi tosiaan tullut hulluksi. Menee ohi mutta jättää ikävän tunteen pitkäksi aikaa. Vaikea luottaa enää. Epäilen että nämä pahenevat kun ikää tulee lisää. Että mieti kannattaako jäädä. Meillä ei onneksi asu enää lapsia kotona.
Tutustu sivustoon nollalinja.fi ja muihin henkistä väkivaltaa käsitteleviin. Ja jos koskee sinuun kertaakaan niin lähde heti. Fyysinen väkivalta pahenee, henkesi on vaarassa. Toki henkinen väkivalta voi viedä sinulta mielenterveyden.
Eli ei muuttunut vasta naimisiin menon jälkeen, kun merkit olivat olemassa jo ennen sitä. Syytä itseäsi vaan.
Miksi tiuskit.
Huono päiväsi ei ehkä ollut hänen syytään.
Vai onko näitä tapauksia enemmänkin?
Ehkä hänkään ei tajunnut naineensa tiuskijaa.