Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää ikävöikö toinen minua

Vierailija
11.07.2024 |

Onko tunne molemminpuoleinen 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään.

Itse ikävöi ja ihmettelee vain miten toinen ei ikävöi vaan sivuuttaa homman useiksi päiviksi ilman mitään tunnetta. Ja sitten itse sortuu jälleen olemaan se joka ottaa yhteyttä.

Byää

Sillä toisella voi olla töitä tai muuta toimintaa ja tekemistä, eikä hän ehdi aatellla toista, joka ikinen hetki.

Työ, toiminta, harrastukset, opikeleminen vähentää ikävää.  Ei yksinkertaisesti ole aikaa miettiä rakastaan, jatkuvasti.

Jotkut viettää erossa koko kesön, kun toinen on opiskelujen takia harjoittelemassa ulkomailla.

On minullakin töitä, lapset, muita velvollisuuksia, harrastuksia jne. Silti ajattelen ja ikävöin häntä joka päivä. Heti kun tulee rauhallinen hetki, ajatukset karkaavat hänen luokseen.

Vierailija
22/22 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitääkö hän sinuun yhteyttä silloin, kun ette ole yhdessä. Lähetteleekö viestejä, kyseleekö kuulumisiasi jne. Kaikki sellainen kertoo, että hän ajattelee sinua silloinkin, kun olette erillänne. Jos sen sijaan et juuri kuule hänestä hänen poissa ollessaan, hän tuskin suuremmin ikävöi. Niin kiirehän ei voi kellään olla, että ei pientä viestiä ehtisi silloin tällöin laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi