Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nuuska vaarallista raskaana?

Vierailija
18.08.2024 |

Olen raskaana ja lopetin siis tupakoinnin vauvan takia. En ole pystynyt lopettamaan nuuskaa ja uskaltanut kysyä siitä neuvolassa. Vaikutus on varmaan aika paikallinen tupakkaan verrattuna?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän se nikotiini imeytyy? Jos et tiedä niin ei susta äitiäkään tule.

Vierailija
2/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole vaarallista muutenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö ap tosissasi vai oletko oikeasti heikkolahjainen?

Vierailija
4/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaustahan tää koko aloitus on ja todella huonoa sellaista.

Vierailija
5/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on provo. Niin provo kuin olla ja saattaa. 

Vierailija
6/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikotiini on voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja.

Vierailija
7/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on ainut vaihtoehto, jos tällaista tarvitsee edes kysyä. 

Vierailija
8/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuuska on haitallista raskaana olevalle äidille. Nuuska sisältää nikotiinia, joka voi vaikuttaa haitallisesti sekä äitiin että sikiöön. Nikotiini supistaa verisuonia, mikä voi heikentää verenkiertoa ja vähentää hapen ja ravinteiden saantia sikiölle. Tämä voi lisätä riskiä muun muassa sikiön kasvun hidastumiselle, ennenaikaiselle synnytykselle, ja jopa keskenmenolle.

Nuuskan käyttö raskauden aikana voi myös altistaa lapsen myöhemmässä elämässä terveysongelmille, kuten hengitystieongelmille ja käyttäytymishäiriöille. Siksi on suositeltavaa, että raskaana oleva äiti pidättäytyy kaikesta tupakkatuotteiden käytöstä, mukaan lukien nuuska.

Vierailija
9/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuuska ole vielä vahvempi tuote kuin tupakka? 

Vierailija
10/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, ettei olekaan trolli vaan ap on oikesti noin tyhmä, niin tämä tiedoksi ap:lle: Nuuskatessa nikotiini ja kaikki muut myrkyt imeytyvät sinun verenkiertoosi ja sikiön verenkiertoon, koska äidillä ja sikiöllä on yhteinen verenkeirto. Joten nuuskan vaikutus ei todellakaan ole mikään paikallinen.

Vierailija
11/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nikotiini on voimakas myrkky joka tuhoaa aivoja.

Nikotiini on sen verran voimakas myrkky, että jos otat kerralla 10 - 15 vahvinta nikotiinipussia mitä markkinoilla on, siihen voi jo kuolla.

Vierailija
12/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä arvasin, että tuomitsette. Mutta se on niin helppo neuvoa ulkopuolelta. Ette tiedä, että olen käyttänyt nikotiinituotteita 10 vuotta. 

Ap

Vierailija
13/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä arvasin, että tuomitsette. Mutta se on niin helppo neuvoa ulkopuolelta. Ette tiedä, että olen käyttänyt nikotiinituotteita 10 vuotta. 

Ap

Kuvittelitko että sinua kehutaan kun myrkytät lastasi nikotiinilla?

Vierailija
14/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt olisi ollut elämäsi tilaisuus lopettaa. Vaan ei. Tulet synnyttämään sairaan lapsen. Onnittelut.

Vierailija
15/17 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja aattelit, että lapsesi liittyy samaan porukkaan? Sun äitis olis pitänyt tehdä abortti.

Vierailija
16/17 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kauheita kommentteja ihmisillä.

Vierailija
17/17 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiedän ihan tasan tarkkaan. Poltin 15-40 ikävuoteni, mutta sitten päätin ottaa itseäni niskasta kiinni. 

Se nyt on vain ihan puhdasta lässytystä ettei pysty lopettamaan. Jos ei edes raskaus saa ajatuksia muuttumaan, niin kannattaa ihan suosiolla olla lisääntymättä.