Uskallan puhua naisille kun olen kunnolla kännissä. Mielestäni naiset ovat mystisiä olentoja.
Kommentit (25)
No olisko aika opetella puhumaan naiselle? Aloita vaikka äidistä, siskosta tai työkaverista.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin sen tv sarjan
Minkä?
Sun pitäis käydä ihmisten ilmoilla. Harrastuksissa,opinnoissa,hyväntekeväisyyttä.. Toikin ongelma lähtis hyvin nopeeasti.
En tajua. Mussa ei ole mitään sen mystisempää kuin miehissäkään. Käyn töissä, syön ja paskon.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin vain elokuvan ja luin kirjan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä?
Sarja: The Big Bang Theory, suomeksi Rillit Huurussa. Henkilö: Raj Koothrappali. Ongelma englanniksi: selective mutism.
terveisin
Sheldon Cooper -fani, ikuisesti
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäis käydä ihmisten ilmoilla. Harrastuksissa,opinnoissa,hyväntekeväisyyttä.. Toikin ongelma lähtis hyvin nopeeasti.
Kännissä?
Sepä sun ongelmasi juuri onkin. Naiset eivät ole mystisiä olentoja vaan kaltaisiasi ihmisiä. Fiksumpia vain, koska uskaltavat ja osaavat puhua toisten ihmisten kanssa selvin päin.
Tuo sun typerä mystifiointi panee sinut näkemään naiset pelkinä plluina, mikä ei imartele sinua eikä lämmitä naisia.
Tiedän tunteen, vaikken aivan yhtä jumissa enää olekaan kuin nuorena.
Itse taas juttelen naisille siinä missä kaikille miehillekin. Joku ei tykkää, jonkun kanssa normaalia ja sitten joidenkin kanssa natsaa hyvin - koskien siis sekä miehiä ja naisia.
Tuskin kait naisetkaan osaa jokaiselle miehelle puhua niin, että jokaisen kanssa synkkaa?
t. miäs
Jos jossain on humalainen, jostakin kumman syystä hän tulee aina puhumaan minulle. Nuorempana pelkäsin heitä. Nyt vain kierrän kaukaa. Naiset ovat tavallisia ihmisiä. Eivätkä he kaikki ole samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä?
Niin. Tuossa taisikin tulla oikea ongelma. Eli yleensä olet harrastuksena kännissä?
Kännissä ei silakka tuoksu niin vahvasti
Miehetkin on! Usein vielä hiljaisempia kuin naiset, jolloin vaikeampi saada selvää..!
Ärsyttää kun joku kännissä oleva mies tulee sössöttämään ja selittämään sitä humalaista sontaa. Jos et selvin päin pysty tai uskalla tulla juttusille niin ei kiinnosta ollenkaan. Mikä mies se sellainen muka on?
Me naiset olemme ihan normaaleita ihmisiä (no, ainakin osa meistä on) ja me syömme, kakkaamme, pissimme, röyhtäilemme ja kaivamme nenää aivan kuin kaikki muut.
Nyt ap miehisty!!
Ei ihme jos ollaan mystisiä, koska et todennäköisesti kännissä tajua yhtään mitä me sanomme :D
Ps. Missä tynnyrissä sua on pidetty sun teinivuodet?
Jotkut meistä on kissamaisia. Viihtyvät lämpimässä, pehmeässä, hyvällä säällä ja istuvat mielellään rauhallisella rannalla tuijottaen aaltoja hypnoottisesti. Ajatellen.
Naiset tykkäävät kakkajuttujen kertomisesta. -on tietoa M48
Niille pitää osata puhua oikein. Ei niille puhuta kuin mies miehelle.