Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nirsoileva pojan tyttöystävä

Vierailija
11.07.2024 |

Poika toi 1. kertaa tyttöystävänsä meille. Ovat siis 20+ ikäisiä ja toki ymmärrän tuohon ikään kuuluvia ehdottomuuksia ja ajatuksia. Tyttö on vegaani joka ei syö mitään eläinperäisiä. Kunnioitin tätä ja tein tarjoilut. 

Keitin uudet perunat tuoreella tillillä, paistoin kasvispihvit jotka yleensä maistuneet kaikille. Kastike. Vihersalaatti. 

Tyttö närkki tarjoilut. Ei syö perunaa. Kasvispihvit oli kuulemma mauttomia. Oli pettynyt kun ei ollut mansikoita tai sorbettia vaan olin ostanut valmiin vegaanien kakun. 

Tässä kohtaa olisi tehnyt mieli heittää koko s..tanan Sesse ulos mutta nielin kiukun ja pahoittelin kun ruoka ei maistunut. Viinin puute myös närästytti. Kivennäisvettä joi sentään. 

Nyt lähtivät kaupungille syömään ja poika pyysi minulta rahat. Olen sanaton. Minä olin se joka joutui pahoittelemaan! 

En siis moiti vegaaniaatetta vaan käytöstapoja. Onhan niitä juntteja sekasyöjissäkin. 

Tuli mieleen mitenhän tyttö kohtelee poikaani. 

Kommentit (147)

Vierailija
1/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

wt jo noin nuorena

Vierailija
2/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee pojan pil*unsaannille hintaa tuolla menolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanit. Tuntuu että tähän ryhmään kuuluu tavallista enemmän mt-ongelmaisia. Johtuu varmaan siitä että on edes joku asia joka on hallinnassa omassa elämässä.

Vierailija
4/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana anoppi. Kunpa tyttö nyt ymmärtäisi pitää pojasta kiinni!!!

5/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään maksa mitään ulkonasyömisiä heille. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan juu. Miniä-/naisvihasatu vol 1000000000 jotain.

Vierailija
7/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettelemistä tuossa on? Kenellä tahansa voi tulla iänikuiset perunat jo korvista ulos.

Vierailija
8/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä kyllä joutunut pahoittelemaan, vaan valitsit sen. Eikä sinun olisi tarvinnut maksaa aikuisten kasviskermaperseiden ulkoruokintaa.

Jotenkin koominen draama. Ruokaa on tarjolla ja se on sitten jokaisen oma asia kelpaako vai ei.

En minä ikinä pahoittelesi sitä, jos valmistanani ruoka ei kelpaa jollekin, enkä myöskään pahoittele enkä kritisoi sitä, jos minulle tarjotaan moskaa mitä en halua syödä.

Kasvineiti kuulostaa kyllä hirveältä ihmiseltä, siitä voidaan vaikka olla yhtämieltä.

Vierailija
9/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse syön lihaa,niin ei ne kaikki tarjoillut lihat maistu.

Vierailija
10/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuodessa en vieläkään tykkää anopin ruuista.

Vierailija
11/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä vi**u hänellä valta, pidä ap puolesi ja ensi kerralla sitten karjalanpaisti ruokana ja jos ei kelpaa niin voivoi, talossa talon tavalla. Voimia 

Vierailija
12/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on taas tarinat. Sellaista idioottia ei olekaan joka tulee tutustumaan ensimmäistä kertaa ja käyttäytyy noin nolosti. Vai onko ne jotain 15-vuotiaita? Ja mistäs se vegaani sitten mieleisensä ruuat löytää kaupungilta? 

Keksi vähän uskottavampi juttu ensi kerralla.

Vierailija
13/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi meni sitten kermapeffaan sekantumaan, otan osaa. Perhe luultavasti varakas ja mahdollisesti myös heppatyttö.

Vierailija
14/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun anoppini käyttäytyy noin. Nirsoilee kaikesta ja sitten hänelle pitää lähteä etismään ravintolaa ja tietenkään mikään ei kelpaa.

Vierailija
15/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea uskoa tätä satua. Että ekalla käynnillä mademoiselle vetäisee koko wt-miniä-repertuaarin. On se taas pidellyt Porvoossa kiireitä.

Vierailija
16/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloitus on totta, niin tyttöystävä on todennäköisesti syömishäiriöinen muiden rajoitteiden lisäksi. Voi myös ahdistaa syömistä toisten seurassa tms. Ja ei, tämä ei oikeuta töykeää käytöstä, mutta jotkut eivät vaan osaa käyttäytyä ja ovat todella erikoisia kyseisissä tilanteissa.

Vierailija
17/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
18/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettelemistä tuossa on? Kenellä tahansa voi tulla iänikuiset perunat jo korvista ulos.

Niin kai. Mitähän kurmettia miniäkokelas tarjoisi anoppikokelaalleen? 

Tuollaiset prinsessat kannattaa kiertää kaukaa. Uiuiui, perunaa. Snif yök en syö. 

Kuka muka on kyllästynyt uusiin pottuihin tillillä? Ja oli tai ei niin noin vaan ei käyttäydytä. 

Vierailija
19/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi meni sitten kermapeffaan sekantumaan, otan osaa. Perhe luultavasti varakas ja mahdollisesti myös heppatyttö.

Ei vaan kauramaitopeffaan.

Vierailija
20/147 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jo on taas tarinat. Sellaista idioottia ei olekaan joka tulee tutustumaan ensimmäistä kertaa ja käyttäytyy noin nolosti. Vai onko ne jotain 15-vuotiaita? Ja mistäs se vegaani sitten mieleisensä ruuat löytää kaupungilta? 

Keksi vähän uskottavampi juttu ensi kerralla.

Onhan noita ollut ja tulee olemaan. 

Moni nuori jättää perunat syömättä mutta jos kuorii ne heille niin jo menee. Vinkkiä meille äideille ja anopeille. Kokemus on.