Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yök. Viikonloppuvieraita tulossa.

Vierailija
11.07.2024 |

Joojoo ei ole pakko kutsua paitsi että joskus on vähän pakko. Pitää ajatella sitä toistakin ihmistä joka meillä asuu. Mutta siis viikonloppuvieraita tulossa ja ne on niin henkisesti rasittavia että olen sen jälkeen aina ihan puhki. Inhoan kun ei voi omassa kotonaan tehdä rutiineja ja pitää olla sosiaalinen. Joku kaupunkiloma ystävien kanssa on paljon helpompi kun voi vetäytyä välillä omaan hotellihuoneeseen olemaan ihan yksin eikä ole tavallaan vastuussa vieraiden viihtymisestä. 

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään jaksa yövieraita. Se että joku tarvii ilmaisen majoituksen sotkee toisen perheen arjen täysin. En halua kotiin lojumaan ylimääräisiä ihmisiä passattavaksi. Hyväksikäyttöä. 

Siis yksi päivä ja koko arki pilalla? Voi v i t t u mitä elämänhallinnan ongelmia.

Vierailija
22/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä ei edes ole ketään joka haluaisi lähteä toisten nurkkiin viikonlopuksi loisimaan, saati sitten itse että ketään päästäisin omaan kotiini edes yhdeksi yöksi, saati viikonlopuksi. Jos tutut tai sukulaiset haluavat tulla kauempaa tähän kaupunkiin vaikkapa lomailemaan, niin vinkkaan mielelläni hotelleja tai muita paikallisia majoitusliikkeitä ja menkööt sinne. Ja jos aikataulut sopii ja huvittaa, niin voidaan käydä jopa vaikka yhdessä kahvilla jossain, JOS minua huvittaa. Kyläily on niin aikansa elänyttä touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala terveesti itsekkääksi ja älä ota omaan kotiisi vierasta sakkia, toisen mieliksi. Uupuminen ei ole mukavaa, sulla pitäisi olla loma ja ihana elämä. Mulle ei kävisi tuo toisen vieraat. Olis sitten kaksi asuntoa, sinne se toinen voisi kutsua vaikka joulupukin ja ponishown.

Uupuu yhdestä viikonlopusta 😂 raskas on elämä ja varmaan itsekin tekee siitä vielä raskaampaa... Ei luoja.

Vierailija
24/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n puoliso kuulostaa toksiselta jos väkisin haluaa tuoda vieraita yhteiseen kotiin vaikka oma puoliso ei halua. Ottaisin eron tai muuttaisin erilleen.

Vierailija
25/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko kutsua ketään.

Mutta jos taloudessa asuu kaksi ihmistä, niin jos toinen haluaa silloin tällöin kutsua, niin mitä nokan koputtamista sillä toisella on? 

Öö, onko kyseessä joku perverssi alisteinen S/M-suhde vai mitä helvettiä? Totta kai sillä toisella on sananvaltaa, se on hänenkin kotinsa.

Vierailija
26/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisella on lupa vetäytyä omiin oloihin jos toisen sukulaisia käymässä. Ota vaan kunnolla omaa aikaa välillä.

Vierailija
27/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan sitä, että sen oman kodin joutuu asettamaan toisten arvostelun alaiseksi. Meillä on vanhaa ja kulunutta eikä edes joka kohdassa niin nättiä tai aina edes ihan täysin siistiä. Mulle ei ole vaan naisena suotu jotain solua, joka naisilla yleensä on, ja joka saisi kiinnostumaan kodin laittamisesta. Koti on kuitenkin aina koti ja tärkeä itselle. Tuntuu pahalta, että toiset tulee katselemaan nenät nirpasssa ja jakelemaan sisustusvinkkejään. Se tuntuu olevan naisilla myös jonkinlainen arvon mittari, että miten hyvin koti on laitettu ja kuinka hyvä leipuri ja kokki olet. 

Vierailija
28/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuksi kyläilemään, voi jeesus. Pakko olla provo, tai sitten jotain romanitouhua. 😂

Vierailija
29/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden viikonlopun aina sillon tällöin kestää, joten ihan turhaan valitat. 

Vierailija
30/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan sitä, että sen oman kodin joutuu asettamaan toisten arvostelun alaiseksi. Meillä on vanhaa ja kulunutta eikä edes joka kohdassa niin nättiä tai aina edes ihan täysin siistiä. Mulle ei ole vaan naisena suotu jotain solua, joka naisilla yleensä on, ja joka saisi kiinnostumaan kodin laittamisesta. Koti on kuitenkin aina koti ja tärkeä itselle. Tuntuu pahalta, että toiset tulee katselemaan nenät nirpasssa ja jakelemaan sisustusvinkkejään. Se tuntuu olevan naisilla myös jonkinlainen arvon mittari, että miten hyvin koti on laitettu ja kuinka hyvä leipuri ja kokki olet. 

No hommaa nyt parempi itsetunto. Mitä ihmettä tuollaisia ylipäätänsä mietit. 

Vierailija
31/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

otatte viinaa ja sekasaunotte

Vierailija
32/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikää tulee, omatkin lapset perheineen väsyttävät yökyläilyllään.   Mutta siitä myös saakin jotain .  Asioiden eteen täytyy nähdä vaivaa. Muuten ei tapahdu mitään.

Vierailija
33/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks hyvä syy lisää asua kumppanin kanssa eri osoitteissa.

Vierailija
34/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n puoliso kuulostaa toksiselta jos väkisin haluaa tuoda vieraita yhteiseen kotiin vaikka oma puoliso ei halua. Ottaisin eron tai muuttaisin erilleen.

Just joo🙄 Jos kirjottaisin että puoliso ei anna kutsua kotiimme vieraita niin sitten öyhöttäisit että se ei ole normaalia ja jätä se sika. Ap

Vierailija
35/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään jaksa yövieraita. Se että joku tarvii ilmaisen majoituksen sotkee toisen perheen arjen täysin. En halua kotiin lojumaan ylimääräisiä ihmisiä passattavaksi. Hyväksikäyttöä. 

Siis yksi päivä ja koko arki pilalla? Voi v i t t u mitä elämänhallinnan ongelmia.

Siivoa asunto. Aja teini pois huoneestaan että vapautuu vierashuone jota ei ole. Petaa sänky vieraalle. Mene kauppaan. Osta herkkuja monella satasella. Leivo, valmista monta kattausta. Siivoa jäljet. Valvo myöhään. Herää kattamaan aamukahvit. Viihdytä vierasta. Keksi ohjelmaa. Laita taas monta kattausta ja siivoa ne. Nuku huonosti. Herää aamukahvin keittoon. Sama ohjelma. Illalla rättipoikki. Mene aamulla töihin.

Ei. Menköön hotelliin.

Vierailija
36/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ottaisi eroa tuon takia. Yksi viikonloppu aina silloin tällöin ei kuule maailmaa kaada, että sen takia pitäisi hyvä perusarki lopettaa. Mulla ei ole enää lähisukulaisia elossa, mutta kyllä siedän ne harvat puolison sukulaisten vierailut. Ei tulisi mielenkään erota tuon asian takia. 

Vierailija
37/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden viikonlopun aina sillon tällöin kestää, joten ihan turhaan valitat. 

No enkö kertonut että niitä vieraita on viikonlopuksi tulossa joten kyllä, niin kestän. Ap

Vierailija
38/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivojen vieraiden kohdalla en rasitu ja mielellään seurustelen heidän kanssaan. Juu, välillä käy meilläki  näitä vieraita, jotka eivät ole niin kivoja... 

Ei ole kyse onko vieraat kivoja (ne on ihmisinä mukavia ja viihdyn heidän kanssaan), se on se että mun rutiinit muuttuu. Sen koen inhottavana. Ap 

Ok. Outoa.

Niin. Kai se sitten on. Ap

Mun mielestä ei ole ollenkaan outoa. Jos meilläkin joskus on yövieraita, on kuitenkin itse vähän "erilailla", pitää olla "vieraskorea" ja sosiaalisempi kuin mitä yleensä oon. Paras kaveri yli 50v ajalta on varmaan ainoa jonka kyläillessä voi vaan röhnöttää normaalisti...

Vierailija
39/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko kutsua ketään.

Mutta jos taloudessa asuu kaksi ihmistä, niin jos toinen haluaa silloin tällöin kutsua, niin mitä nokan koputtamista sillä toisella on? 

Öö, onko kyseessä joku perverssi alisteinen S/M-suhde vai mitä helvettiä? Totta kai sillä toisella on sananvaltaa, se on hänenkin kotinsa.

Entä sillä, joka haluaa kutsua? Hänelläkö ei ole sanavaltaa?

Vierailija
40/111 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoa asunto. Aja teini pois huoneestaan että vapautuu vierashuone jota ei ole. Petaa sänky vieraalle. Mene kauppaan. Osta herkkuja monella satasella. Leivo, valmista monta kattausta. Siivoa jäljet. Valvo myöhään. Herää kattamaan aamukahvit. Viihdytä vierasta. Keksi ohjelmaa. Laita taas monta kattausta ja siivoa ne. Nuku huonosti. Herää aamukahvin keittoon. Sama ohjelma. Illalla rättipoikki. Mene aamulla töihin.

Ei. Menköön hotelliin.

Nimenomaan. Itseaiheutettuja ongelmia. Hohhoijaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme