Saako mistään ostettua paistovalmista pullataikinaa mustikkapiirakalle?
En jaksa itse vaivata pullataikinaa mutta mustikkapiiras on parasta pullataikinaan tehtynä. Muro ym taikinat ei ole niin hyviä vaikka ovat helppoja.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä kaulia? En omista kaulinta. Vai ovatko vuokan muotoisia? -ap
Tyhjä viinipullo tms on oikein hyvä kaulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-kaupoista saa parhaiten:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/pakasteet/taikinapakasteet/pull…
S-ryhmällä olen nähnyt myynnissä vain gluteenittomia, joita ei kannata ostaa koska se maksaisi lähes tuplasti.
Ostin vahingossa ja hinta on kyllä korkea ja vaikuttaa makuun.
Miten korkea hinta vaikuttaa makuun?
Nopeammin sinä saat alustettua ja kohotettua parin desin pullataikinan verrattuna siihen, että odotat sen pakastetaikinan sulavan. Todennäköisesti saat sen piirakan uuniin asti, ennen kuin pääsisit pakastetaikinapohjaa edes täyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Nopeammin sinä saat alustettua ja kohotettua parin desin pullataikinan verrattuna siihen, että odotat sen pakastetaikinan sulavan. Todennäköisesti saat sen piirakan uuniin asti, ennen kuin pääsisit pakastetaikinapohjaa edes täyttämään.
Paitsi että näin kesällä sulaminen alkaa jo matkalla kaupasta kotiin. 😁
Vierailija kirjoitti:
No just tuon takia kyselin valmiita kun en jaksa alkaa itse tekeen. -ap
Ps.kiitos vinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö niitä kaulia? En omista kaulinta. Vai ovatko vuokan muotoisia? -ap
Tyhjä viinipullo tms on oikein hyvä kaulin.
Pahus sentään, nyt täytyy mennä ostamaan viinipullo, tyhjentää se, jotta saan hyvän kaulimen. Kiitos kuitenkin vinkistä, rouva varmasti suhtautuu suopeasti, vaikka lupasinkin olla juomatta. Pullaa kuitenkin luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa. Onhan niitä gluteenittomia valmiita pullataikinoita. Esim Pirkan ja Fazerin.
Eiks toi Pirkan ole tavallinen pullataikina (laktoositon kuitenkin), ei gluteeniton?
Pirkalla on myös gluteeniton pullataikina. Ja todella hyvä sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuon takia kyselin valmiita kun en jaksa alkaa itse tekeen. -ap
Ps.kiitos vinkeistä.
Parin desin taikina alustautuu käsin muutamassa minuutissa. Tee vaan itse, huomaat, miten se rauhoittaa mieltä kun saa mätkiä taikinaa käsin, ainakin mulla tuo auttaa:)
Ostin vahingossa ja hinta on kyllä korkea ja vaikuttaa makuun.