Minne matkustaisitte yksin jouluna?
Ja kerrottakoon että en harrasta talviurheilua. Kaikenlainen vesiurheilu on jees. Myös kulttuuri ja historia kiinnostaa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Wien, Lontoo, Berliini, tms. Eli sellainen kaupunki, jossa idyllisiä joulutoreja ja paljon hyviä museoita.
Ovatko ne joulupyhinä auki?
Jos minä olen matkustanut jouluna niin se on ollut sellaisiin maihin missä ei vietetä joulua. En kerro omista matkoistani ettei kukaan tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Wien, Lontoo, Berliini, tms. Eli sellainen kaupunki, jossa idyllisiä joulutoreja ja paljon hyviä museoita.
Kaupungeissa kaikki on kiinni joulupäivänä. Monessa maassa myös Tapaninpäivä on pyhä eli museot ja kaupat kiinni.
t. Viettänyt joulua New Yorkissa, Zürichissä ja Saksassa
Thaimaahan, jo 10 joulua ja uutta vuotta Thaimaassa olen viettänyt ja lentoliput on jo Bangkokiin myös ensi jouluksi, jatkan siitä sitten johonkin. Eri vuosina eri puolilla maata ja olen siitä joskus jatkanut vietnamiin ja Kamputseaankin.
Talvella on kiva mennä lämpimään kolmeksi neljäksi viikoksi.
En jouluna me lähdemme tahitille.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on haaveena viettää joulun alla 2 viikkoa Lapissa jossain autiotuvalla. Kaukana kaikesta ja lukisi vain kirjaa ja tekisi hiihtäen päiväretkiä. Harmillisesti varaustupia voi varata vain kahdeksi yöksi kerrallaan.
Tuntuisi helpoimmalta tatkustaa Kanarialle hyvään all inclusive -hotelliin. Mutta minä arvostankin helppoutta, en seikkailuja. Olisi myös turvallisempi olo, koska ymmärrän espanjaa. Kunnon hotellissa olisi myös koristeluja ja ohjelmaa illalla.
Maatilamatkailua, tunnelmalliseen vanhan ajan jouluun.
Vesiurheilun, Kanarian, Meksikon yms. voi sitten hoitaa uuden vuoden ja loppiaisen aikaan.
Thaimaahan voi ihan hyvin lähteä yksin, mutta jouluna ei silti koskaan tarvitse olla siellä yksin.
lähes jokainen joulu mennyt ylityötä tehdessä.
No minä tykkään kyllä miehistä, ap:stä en tiedä :D