Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauanko siedätte pientä munaa?

Vierailija
10.07.2024 |

Jos mies on muuten hyvä ja mukava, mutta muna on lyhyt tai ohut, kauanko olette naiset jaksaneet olla sellaisen miehen kanssa? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran

Vierailija
2/20 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen joutunut sietämään pientä munaani jo 40 vuotta. Onneksi ikä ja kokemus on tuonut taitoja joista naiset voivat nauttia.

m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHDEN JA AINOAN KERRAN! En enää iminä ala seukkaamaan ilman 5-10 seksikertaa, jotta näkee mikä mies on miehiään! Se parisuhde nimittäin kaatuu viimeistään siihen pieneen, jos ei ennen sitä muuhun.

Ps. kokemusta on kertaa kolme.

Vierailija
4/20 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rikas ja komea mies, niin menettelee pienikin muna.

Vierailija
5/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella löysä ja haiseva lettu, kerta riittää.

Vierailija
6/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimolla löysä ja ollaan oltu 10v yhdessä ja niistä 5v naimisissa. Ja mun muna on isohko. Näinkin päin voi olla. 

Vierailija
7/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei osaa paistaa lettuja niin potkin pihalle.

Vierailija
8/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta :D

Vierailija
9/20 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälistä olen ollut pari kerta sellaisen selvästi 20cm keskimittaa pienemmän kanssa. Oliko hädintuskin 19cm

Yksikään nainen ei oikeasti edes tunne noin pientä eikä saa sellaisen kanssa mitään nautintoa vaikka täälläkin muuta väittävät ettei kennellekään tule paha mieli.

Orgasmit alkavat normaalikokoisesta 25 senttisestä ja jokainen sentti lisää tietenkin orgasmin voimakkuutta. 27cm kalulla orgasmi on jo paljon voimakkaampi.

Koittakaa nyt miehetkin ymmärtää että peniksen koko on ainoa mikä naisia seksissä kiinnostaa ettette turhaan haaskaa meidän aikaamme noiden alle 20cm mikromunienne kanssa.

Vierailija
10/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko nainen ehdottaa miehelle penisjatketta? Niitä on vaikka kuinka isoja.

Vierailija
11/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälistä olen ollut pari kerta sellaisen selvästi 20cm keskimittaa pienemmän kanssa. Oliko hädintuskin 19cm

Yksikään nainen ei oikeasti edes tunne noin pientä eikä saa sellaisen kanssa mitään nautintoa vaikka täälläkin muuta väittävät ettei kennellekään tule paha mieli.

Orgasmit alkavat normaalikokoisesta 25 senttisestä ja jokainen sentti lisää tietenkin orgasmin voimakkuutta. 27cm kalulla orgasmi on jo paljon voimakkaampi.

Koittakaa nyt miehetkin ymmärtää että peniksen koko on ainoa mikä naisia seksissä kiinnostaa ettette turhaan haaskaa meidän aikaamme noiden alle 20cm mikromunienne kanssa.

Nuoret naiset ja miehet! Älkää vaan uskoko tätä höpinää!

Alle 20 cm penis ei ole ns. mikromuna, ei edes tutkimusten mukaan! Eli ihan rauhassa vaan kaikki.

Vierailija
12/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koittakaa nyt miehetkin ymmärtää että peniksen koko on ainoa mikä naisia seksissä kiinnostaa ettette turhaan haaskaa meidän aikaamme noiden alle 20cm mikromunienne kanssa."

Nuoret miehet ja naiset! Älkää uskoko tätä höpinää. Ei ole totta edes tutkimusten mukaan. Ja vähän vastuullisuutta alkuper. viestin kirjoittajalle!

Vierailija
13/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän tuntia anuksessa kerrallaan. Välillä täytyy pitää taukoa ja kakkia.

Vierailija
14/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koittakaa nyt miehetkin ymmärtää että peniksen koko on ainoa mikä naisia seksissä kiinnostaa ettette turhaan haaskaa meidän aikaamme noiden alle 20cm mikromunienne kanssa."

Nuoret miehet ja naiset! Älkää uskoko tätä höpinää. Ei ole totta edes tutkimusten mukaan. Ja vähän vastuullisuutta alkuper. viestin kirjoittajalle!

Nuoret, älkää uskoko tällaiseen disinformaatioon, missä yritetään uskotella alle 20 cm mikromunaa normaalikokoiseksi.

Vierailija
15/20 |
14.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan sen isommaksi vain, se on kätevä juttu

Vierailija
16/20 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on pieni muna?

Vierailija
17/20 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti teen sen päätöksen, että en aio kyseisen miehen kanssa jatkaa. 

Vierailija
18/20 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä yhtään, olen saannut 30cm mustaa ja koskaan enää en tyydy muuhun.

Vierailija
19/20 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen sietänyt, ja muutkin myös. Pienellä ja ohuella painettu vuosikymmenet ilman mitään ongelmia. Aikanaan oli paljon kumppaneita, ryhmäseksiä ja muuta. Ei ole ollut tapana hävetä kroppaani, joten varmaan itseluottamuskin auttanut. Vaimokaan ole valittanut, enkä usko hänen pettäneenkään. Joten aika lyhyellä ja ohuella pärjää kyllä netin ulkopuolella, sanovat muut mitä tahansa.

Vierailija
20/20 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin pahempi on naisen huonosti hoidettu löysä pillu. Hyvähän se on aina munan piikkiin laittaa, kun oma värkki on kuin Hermione Grangerin käsilaukku.