Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mihin ns. pikku juttuun kiinnität huomiota, ts. mikä ärsyttää/inhottaa?

Vierailija
02.02.2007 |

Minä kiinnitän aina huomiota siihen, onko yhdyssanat kirjoitettu yhteen vai erikseen. Ja aina uudestaan ajattelen, että voi ei, kun on kirjoitettu erikseen. Tiedän, että tämä on pikku juttu ja naurankin aina " tyhmyydelleni" " :D

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että kuinka koomiselta sekin olisi näyttänyt, jos olisin 12-vuotiaana istunut jossain turvaistuimessa. Pituutta kun oli 165 cm ja painoakin jo semmoiset 60 kg.

Vierailija
82/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä yhtään lentokenttien ylimitoitetut turvatarkastukset. Niitä saisi kaikin mokomin vaikka lisätä, kopelointi pakolliseksi kaikille.

Mukavaa kun joku sandaaliäijä lukee vieressä Koraania neljä tuntia Chicagosta Salt Lake Cityyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi just oli turvatarkastuksessa edessäni mies jolla oli KOKO OMAISUUS mukana lentolaukussa ja kaikki kosmetiikat, partavaahdot ja hammastahnat pitkin kassia ihan levällään. Ei ilmeisesti ollut ikinä kuullut nestemääräyksistä ja litran pusseista. Jonkun hetken sitten kesti kun niitä kamoja siinä käytiin läpi ja pakkailtiin ja jono takana seisoi...

Vierailija
84/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan hirveästi kun itse kohteliaana esim. pitää jollekin kaupassa ovea auki, niin siitä voi kulkea monta ihmistä läpi eikä kukaan sano kiitos! Siis ihan kuin mä olisin joku portsari jonka tehtävä itsestään selvästi olisikin pitää sitä ovea auki niille! Tekis mieli joskus sanoa niille että ' ei tarvi kiittää, vitonen riittää' . =)

Vierailija
85/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mukavaa kun joku sandaaliäijä lukee vieressä Koraania neljä tuntia Chicagosta Salt Lake Cityyn."

Kiitos 76, päivän paras!

Vierailija
86/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää on kun ihmiset syövät samalla kun soittavat ja mässyttävät sitä ruokaa korvaan...

Ärsyttää myös rasvatuubiin kuivunut rasvakokkare, siihen aukon päälle...

lisäksi ärsyttää liian pienet haalarit lapsilla..

Vierailija
87/87 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jolla on pakkomielle tarkistaa ihmisten vessoista vessapaperitelineen päällinen. Yleensä on kaikilla pölykerroksen peitossa... Minä sipaisen puhtaaksi joka vessareissulla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme