Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa miksi pitäisi hankkia yksityinen sairauskuluvakuutus. Mitä se korvaa?

Vierailija
10.07.2024 |

Viiden vuoden aikana olen joutunut käymään hoidossa vain piikkien (k ja muutama muu) ja verikokeiden takia.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aidosti ihan yksi lysti missä te muut hoidatte omat juttunne. Vakuutuksia on erilaisia erilaisille ihmisille ja itse olen kokemuksien takia jo moneen kertaan todennut että on todella onni että minulla ja kaikilla lapsillani on vakuutus joka on kattava myös ulkomailla. Jatkakaa te tuota typerää vänkäämistä, harmi kun ei ole vakuutusta sille, että äo on jäänyt noi alhaiseksi.

Samaa mieltä! Vaikka Sari ja Mikko eivät Prismassa käydessään Alkon ja apteekin välissä konttoria pitävästä vakuutusyhtiöstä tälläisestä hoidot ulkomaillakin korvaavasta vakuutuksesta kuulleetkaan, ei se tarkoita, etteikö näitä olisi olemassa. Pitää vain tietää mistä kysellä. Sen vakuutuksen kun voi valita niin monella tavalla, korvattavat asiat, hinta, omavastuu tai saako vihreällä kortilla bonusta. Toki pääasia on, että jokainen on t

Yksi firma jo mainittiinkin tässä ketjussa, Allianz. Mutta on niitä muitakin, esim. Cigna, Bupa ja Axa. 

Vierailija
82/86 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut! Täältä sai säädettyä 60.000€ tai 200.000€ maksimikorvauksen. Pienempi riitti. Tapaturmat sisältyi vakuutukseen. Hyvä diili!

https://www.vakuutusvaihtoon.fi/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korvaa kaikki pysyvien sairauksien lääkkeet. Minulla on verenpaine-, kipu-, uni- ja estrogeenit ilmaisia.

Miehellä kalliit astmalääkkeet ilmaisia.

Korvasi tähystyksen, olisi ollut yli tonnin + asiaan liittyvät lääkärikäynnit varmaan saman verran. Olisin saanut mennä toiseen kaupunkiin tutkimuksiin jos olisin halunnut.

Korvasi gynekologit, ultrat, verikokeet ja vaihdevuosihoidon. Yli tonnin jo tähän mennessä.

Lapsi pääsi nopeasti kynnen osapoistoon kun julkisella olisi kestänyt 6kk tulehtuneen varpaan kanssa. Tämä tehtiin toiseen jalkaan ensin julkisella ja jouduttiin tekemään uudestaan molempiin yksityisellä ennenkuin tuli kuntoon.

Tutulle korvasi syöpähoidot valitsemassaan sairaalassa.

Lisäksi aina jos tulee jotain vaivaa menee vain omavastuu 100e ja sen jälkeen on kaikki ilmaista.

Näin ei käy kaikkien kohdalla.

Jotkut joutuvat tappelemaan korvauksista vuosia.

Vierailija
84/86 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin USAssa sen ainoa varma asia on kalliit vakuutusmaksut.Tosipaikassa alkaakin löytyä porsaanreikiä vakuutusfirmalle.

Vierailija
85/86 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Et sinä sitä tarvitse niin kauan kuin pysyt terveenä. Ongelma on vaan se, että jos sairastut, ei sitä enää sinulle myönnetä (tai siitä suljetaan pois se sairaus, joka on jo todettu). Julkisella puolella hoitoon pääseminen on nykyään monessa paikassa lähes mahdotonta. Vain todella akuutit asiat hoidetaan, ja muut sitten odottelee jonossa. Vaikka maailman tappiin asti. Hoitotakuut tietysti paukkuu, mutta kun ei ole aikoja, niin ei ole.

Vierailija
86/86 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden vakuutus kannatti. 

Kun Tytär otti sitten uuden vakuutuksen tultuaan töysi-ikäiseksi, niin se tokko on edes järkevä. Kulut on suuret suhteessa siihen, että elinaikainen korvauskatto on 200 000. Arvelen, että jos sijoittaisi ne maksut, saisi säästettyä tuon 200 000. Se on oikeasti vähän, jos tulee jotain pahempaa ja on kulunut osa jo etukäteen.