Dna omituisten otusten kerho- mainos on ihana ja jotenkin koskettava
Inhoan mainoksia yli kaiken ja 99 % niistä on aivan surkeita. Täytyy sanoa, että DNA mainos on tosi kiva. Tuo hyvää mieltä
Kommentit (73)
Tyhmä ja ärsyttävä mainos. Toimii minulle kyllä, DNA tuli huomioitua. Olen etsimässä minulle paremmin nykyistä sopivaa liittymää. DNAn hinta saa olla tosi hyvä, että liittyisin mainoksen sekopäähihhulikerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Samaa sarjaa kuin Dove -mainokset. Varmistivat, etten ainakaan koskaan osta Dovea, kun se on rumien ihmisten brändi. Eihän kukaan halua tuntea itseään rumaksi kosmetiikasta. Aika harva haluaa myöskään tuntea itseään omituiseksi.
Ei, vaan pointti on se, että vaikka muut (kuten sinä) haukkuisivat rumaksi tai oudoksi, jokainen saa olla sellainen kuin on.
Ikävää, että sinua pelottaa olla yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä mainos. Ja vielä älyttömän pitkä. Enkä edes pitkään aikaan tajunnut, mitä siinä mainostetaan, vaikka olin renkutuksen rekisteröinyt. Kaiken huipuksi tuo "sanoma" on tolkuttoman naiivi. Siinä myydään tuotetta, koska halutaan sulta rahat pois, eikä oikeasti yritetä parantaa maailmaa. Millä tavalla kyseinen yritys muka toimii suvaitsevaisuuden airuena tmv?
Minä olen kuullut vain lyhyen version radiosta, ja tykkään.
Ihan kauhea renkutus - mieluummin vaikka katselen Kariniemen kukkopillimainoksia. Varsinkin sitä jossa pilli napataan sopivasti pois.
Vierailija kirjoitti:
Todella ärsyttävä mainos.
Hiton ärsyttävä ja oksettava se on.
Ihana mainos ja kiva idea takana. Jokainen saa olla oma itsensä. Saa olla melko kyyninen tapaus jos täytyy vihata kaikkea ja kaikkia 24/7.
Tosi mahtavaa, että kannustat Suomen muutenkin pienten piirien sisäsiittoisuutta, jossa edetään vain suhteilla. Mitä haluat seuraavaksi? Pimeä Vappu, Katajainen Janne vai jopa Mikko Heppikanki! Eikö sinua oikeasti mietitytä koskaan miksi samat naamat joka kanavalla joka päivä?
Ai se on DNA:n mainos, mulle jäänyt kuva että se on joku koulujen reippausmainos.
Se tyttö ärsyttää. Varmasti ihan normaali ilman tuota suunniteltua tyyliä. Ja se, että kaikki ovat heti innoissaan kun tämä mainoksen hahmo tulee paikalle. Se on kiusattujen väheksymistä!
Mainos on aivan ihana, oikea voimamainos 😊 En yleensä tykkää kun lapsia käytetään mainoksissa ja heille syötetään sanat suuhun, joiden tarkoitusta eivät ehkä edes ymmärrä. Tämä mainos on niin erilainen, hauska, voimaannuttava, suloinen tyttö sekä Käärijäkin siellä tsemppaamassa.
En haluaisi, että dna rasistisesti leimaa kotikulttuurimme omituiseksi, vaikka olemme maailman mittakaavassa toki vähemmistö.