Miten on mahdollista, että näytän nelikymppisenä paremmalta kuin 25-vuotiaana?
Katsoin vanhoja kuvia ja vertasin niitä uusiin (ilman filtteriä ja kaunistustoimintoa otettuihin) ja näytän nykyään paljon paremmalta. Nuorempana mun kasvot oli huomattavan epäsymmetriset, silmät pienet ja ylähuuli ihan olematon. Muutenkin näytin ihme pullanaamalta vaikka painoin melkein 10 kg nykyistä vähemmän.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosiaan kaunistuu iän myötä. Sanna Marin esim. Nyt on todella kaunis ja 10 vuotta sitten oli pullanaama.
Niin no hänen naamaansa on laitatettu viime vuosina aika lailla. Huulet yms. Toki hyvin on tehty koska on paljon kauniimpi kuin pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tosiaan kaunistuu iän myötä. Sanna Marin esim. Nyt on todella kaunis ja 10 vuotta sitten oli pullanaama.
Ei ole kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ikinä maailmanhistoriassa ei ole missikisoissa löytynyt keski-ikäistä naista joka olisi mennen tullen päihittänyt ne parikymppiset. Ei ikinä.
Eihän tässä puhutakaan että pitäisi päihittää parikymppiset missit vaan siitä että moni päihittää parikymppisen itsensä.
Paras päivän kommentti tulee tässä. NIMENOMAAN: kilpailen VAIN eilisen ITSENI kanssa. EN kenenkään MUUN. Silloin kaikki alkeellinenkin KATEUS katoaa, koska ainoastaan
> vertailu < ei mikään muu;
on kateuden lähtökohta.
>>> En vertaile, en kadehdi.
!
Minä huomasin sen ihan siitä, että 35-40-vuotiaana oli helpompi löytää kiinnostuneita tasokkaampia miehiä kuin nuorena (tuossa välissä olin pitkässä suhteessa ja tein lapsia joten ei tietoa). Sekä yhdeksi yöksi että ihan suhteeseen asti ja nyt olenkin ollut yhdessä jo muutaman vuoden miehen kanssa josta en usko että olisi kiinnostunut minusta 20-vuotiaana.
Tiedän, palstan miehet ei pidä mahdollisena, mutta jostain syystä se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä alkaa näkö reistailla.
Siinä tapauksessa en varmaan näkisi niissä nuoruuskuvissakaan mitään vikaa? Typerä kommentti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin näytän, painoin 25-vuotiaana 50 kiloa enemmän kuin nyt.
Suunnilleen sama itselläni. Olin ihan järkyttävän näköinen.
Mä taas olin langanlaiha ja huonoryhtinen. Painoin vähän yli 50 kg ja olen 175 cm pitkä..
Ap
Huono ryhti ja vetelä olemus kyllä rumentaa kenet vaan. Juuri eilen katsoin kun kaupassa oli pari nuorta työntekijää jotka olivat kasvoiltaan ihan nättejä, mutta molemmilla aivan jäätävän huonot ryhdit ja lampsivat jalkaterät ulospäin aivan omituisen näköisesti, että tuo ryhti ja kävelytyyli kyllä vie valitettavasti aivan kaiken tuosta. Hyvä ryhti on todella tärkeä niin miehillä kuin naisillakin! Ulkonäön lisäksi myös toiminnallisesti.
Sinulle tapahtui Sara Siepit,kuten myös vaimolleni.10 kiloa lisää painoa oikeisiin paikkoihin.
Kampaus tai joku painoon liittyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekaan mahdollista. Et sinä oikeasti näytä nelikymppisenä paremmalta. KUKAAN EI NÄYTÄ
Vertaa Maria Ylipäää elokuvassa Keisarikunta ja nyt.
Niin, vanhemmiten ihmisen havaintokyky heikkenee. Siten se on mahdollista.
Tällainen tapaus tuli vastaan luokkakokouksessa. Silmät porautuivat kiinni häkellyttävän kauniiseen naiseen, semmoiseen, kenet näkee korkeintaan muutamia kertoja elämän aikana. Läpikävin mielessäni luokan tyttöjä, kunnes päättelin kyseessä olevan jonkun puoliso. Lopulta kävi kuitenkin ilmi, että miesten päät kääntänyt nainen oli luokan harmaavarpunen, jota kukaan ei koskaan noteerannut millään tavalla.
M
Rasvaa katoaa kasvoista hurja määrä etenkin 25-40 välillä ja jos ihmisen luusto on ollut paksun rasvan alla, hän todellakin vain kaunistuu vanhetessaan piirteiden terävöityessä.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua ihan siitä, että laihdutti ihan järkyttävän paljon. Suorastaan anorektinen on, koska valokuvat lihaventaa n.4 kg. Niissä nuoruudenkuvissa näyttää myös empaattiselta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekehu haisee.
?
Vierailija kirjoitti:
Vielä ikinä maailmanhistoriassa ei ole missikisoissa löytynyt keski-ikäistä naista joka olisi mennen tullen päihittänyt ne parikymppiset. Ei ikinä.
Vielä sekin aika tulee, että päihittää.
Jotkut puhkeaa kukkaan vanhemmiten tai sitten muuttuu todella vähän ikävuodesta 25v,piirteet tulee vain paremmin esille. 40 vuotiaan jos on terve, pitäisi kyllä olla vielä hyvässä kunnossa.
No et varmasti näytä! Moni luulee valheellisesti näyttävänsä vanhempana paremmalta, mutta ei näytä.
Aikuisuus, itsevarmuus ja itsensä löytäminenkin/hyväksyminen tahtoo kanssa näkyä positiivisena vaikutuksena. Miksei ulkonäköönkin.
Hienoa, että tunnet näin !