Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että näytän nelikymppisenä paremmalta kuin 25-vuotiaana?

Vierailija
10.07.2024 |

Katsoin vanhoja kuvia ja vertasin niitä uusiin (ilman filtteriä ja kaunistustoimintoa otettuihin) ja näytän nykyään paljon paremmalta. Nuorempana mun kasvot oli huomattavan epäsymmetriset, silmät pienet ja ylähuuli ihan olematon. Muutenkin näytin ihme pullanaamalta vaikka painoin melkein 10 kg nykyistä vähemmän.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet löytänyt tyylisi. Kun katson kuvia reilusta parikymppisestä itsestäni, niin minulla on pitkä luiru tukka, pukeudun itselleni epäsopiviin väreihin ja istumattomiin vaatteisiin + pliisut silmälasit. Nyt on hiuksissa kunnon leikkaus ja kasvojani elävöittävät silmälasit ja osaan pukeutua. Näytän paljon nuoremmalta kuin reiluna parikymppisenä vaikka olen kohta viisikymppinen :D

Vierailija
42/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on nuo aivot ihmeellinen kapistus, ne laittaa ihmisen uskottelemaan itselleen kaikkea kummallista.

Ensimmäinen ikäkriisin vaihe, kun kuvittelee näyttävänsä nuorelta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä nuoruuskuvissa kauniimpi kasvoilta, mutta kun näen sen pälyilevän, epävarman katseen joka on joka ikisessä kuvassa, niin muistan miten olo tuntui maailman rumimmalta, niin että hävetti olla kuvissa. 

Nykyisissä kuvissa on edelleen kaunis, elämäniloinen nainen silmäryppyineen. Paljon mieluummin katson niitä ja olen tyytyväinen että olen tämä nyt.

Vierailija
44/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tosiaan kaunistuu iän myötä. Sanna Marin esim. Nyt on todella kaunis ja 10 vuotta sitten oli pullanaama.

Niin no hänen naamaansa on laitatettu viime vuosina aika lailla. Huulet yms. Toki hyvin on tehty koska on paljon kauniimpi kuin pari vuotta sitten.

No huulet on pieni osa kasvoja. Tarkoitan nyt lähinnä posket ja luusto kun on paremmin nyt esillä vauvapehmeyden lähdettyä. Kaikilla ei ole kaunista luustoa siellä alla. Joillakin myös iän tuomat juonteet ja rypyt muokkaa kasvoja kauniimmiksi. Ennen sitä on vain geneerinen naama.

Vierailija
45/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on nuo aivot ihmeellinen kapistus, ne laittaa ihmisen uskottelemaan itselleen kaikkea kummallista.

Ensimmäinen ikäkriisin vaihe, kun kuvittelee näyttävänsä nuorelta. 

Olenko jossain kohtaa väittänyt näyttäväni nuorelta?

Ap

Vierailija
46/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et varmasti näytä! Moni luulee valheellisesti näyttävänsä vanhempana paremmalta, mutta ei näytä. 

Entä jos joku pitää kypsempiä kasvoja kauniimpana? 

Vierailija
47/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Olen koko ikäni painanut saman verran n. kolmen kilon sisässä. Raskausajat oki erikseen, mutta niistä palattu lähtöruutuun melko pian raskauksien jälkeen.

Olen pitkä ja hoikka, melkein 45v ja olen 12 v käynyt salilla ja liikkunut SÄÄNNÖLLISESTI. Kaksi lasta. Lapsenpyöreys kadonnut, toki alkaa hiljalleen näkyä, että lähentelen viittäkymmentä (kasvot ei enää niin kimmoisat ja iiiiihan pientä ryppyä alkaa olla silmäkulmissa), siltikin näytän rehellisesti paremmalta kuin 25-vuotiaana jolloin kasvot olivat pyöreämmät ja kroppa oli mitä oli. Toki samoissa mitoissa kuin nytkin, mutta saliharrastus muokannut kehoa paremmaksi kuin silloin oli. Rinnat ei roiku (pienet on aina olleet).

Vierailija
48/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan mahdollista. Et sinä oikeasti näytä nelikymppisenä paremmalta. KUKAAN EI NÄYTÄ

Ai pidät vain nuoria kauniina? 

Harva 30v+ nainen enää on kaunis, ehkä joku tyyliin yksi sadasta.

Sä et edes tunnista ulkona kuka on 25 ja kuka 30 

Joo, ehkä ei instan filttereiden läpi mutta livenä on järkyttävää miten paljon naiset muuttuvat 25 ja 30 välillä.

Vierailija
49/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan mahdollista. Et sinä oikeasti näytä nelikymppisenä paremmalta. KUKAAN EI NÄYTÄ

Ai pidät vain nuoria kauniina? 

Harva 30v+ nainen enää on kaunis, ehkä joku tyyliin yksi sadasta.

Sä et edes tunnista ulkona kuka on 25 ja kuka 30 

Joo, ehkä ei instan filttereiden läpi mutta livenä on järkyttävää miten paljon naiset muuttuvat 25 ja 30 välillä.

Niin jos Lihoaa... 

Vierailija
50/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena paljon timmimpi kroppa, vaikka olen koko aikuisikäni ollut alipainoinen. Nykyään ne vähätkin lihakset on kuihtuneet ja näytän ihan kuivan kesän oravalta narukäsineni. 

Naamasta olen ihme kyllä säilynyt aika hyvin ikään katsoen. Piirteitten terävöityminen on ehkä jopa parantanut tiettyjä kasvonpiirteitä.

Vierailija
51/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiasta itseäni kun kuvista 31-vuotiaana nyt katson niin alkaa naurattaa se rasvan määrä poskissa ja koko naaman valtava leveys, vaikka muuten hoikka ruho oli silloin ja on yhä. Naama on kokonaan muuttunut ja paljon parempaan. Jopa vauvapullanaamani kaksoisleuka hävisi.

Minua ei yhtään kukaan komeaksi kehunut armeijassa mutta annas olla nyt kun liikun jylhän leukani ja parin päivän sängen kanssa.

Vierailija
52/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikänäkö...

Vierailija
53/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että jotkut suuttuu siitäkin että joku pitää itseään kauniilta. Ja ap ei tainnut sanoa että haluaa epätoivoisesti näyttää nuorelta.

Vierailija
54/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepetos elää vahvana tässä lirpakkeessa.

Vierailija
55/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ikinä maailmanhistoriassa ei ole missikisoissa löytynyt keski-ikäistä naista joka olisi mennen tullen päihittänyt ne parikymppiset. Ei ikinä.

Entäs tuo Miss Alabama 2024? 

Vierailija
56/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on nyt 34 vuotiaana erittäin kaunis. Enkä usko että tuosta paljon muuttuu. On kyllä niin laiha että kylkiluut näkyy... 

Vierailija
57/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et varmasti näytä! Moni luulee valheellisesti näyttävänsä vanhempana paremmalta, mutta ei näytä. 

Niin, sun mielestä. Jos sulle nuoruus on tärkein ulkonäkökriteeri niin sittenhän on noin. Et kuitenkaan voi väittää muiden mielipiteitä valheellisiksi.

Vierailija
58/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkö heikentynyt.

Vierailija
59/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenpyöreys lähtee naamasta joskus 35 jälkeen. Sitä ennen näyttää pullanaamalle. 

Siitäköhän se johtuu, kun itsekin huomasin tuossa iässä, että naiset alkoi kiinnostumaan minusta ihan eri tavalla kuin aiemmin.

M48

Vierailija
60/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tosiaan kaunistuu iän myötä. Sanna Marin esim. Nyt on todella kaunis ja 10 vuotta sitten oli pullanaama.

Ei ole kaunis.

On se kyllä parempi kuin ennen. Nuorena oli sellainen tihrusilmäinen pyöreä kuunaama, nykyisin  chique herskanisti luuviulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi