Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on mahdollista, että näytän nelikymppisenä paremmalta kuin 25-vuotiaana?

Vierailija
10.07.2024 |

Katsoin vanhoja kuvia ja vertasin niitä uusiin (ilman filtteriä ja kaunistustoimintoa otettuihin) ja näytän nykyään paljon paremmalta. Nuorempana mun kasvot oli huomattavan epäsymmetriset, silmät pienet ja ylähuuli ihan olematon. Muutenkin näytin ihme pullanaamalta vaikka painoin melkein 10 kg nykyistä vähemmän.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinni sellaisestakin että nuorena saattaa olla ollut joko vähän ujo, on sellainen pälyilevä ilme, tai sitten yrittää esittää jotain. Nelikymppisenä on varmaan löytynyt ne omat hius- ja mahdollinen meikkaustyyli, pukeutuminen, itsevarmuus. 

Jos aattelen omia kaksvitosena otettuja kuvia niin ainakin vaatetus, hiustyyli ja olemus muutenkin on ollut aika... no kasari. Tietysti aikakauden muoti vaikuttaa siihen miltä milloinkin näyttää. Mulla on kyllä ollut parempi kroppa nelikymppisenä kuin kaksvitosena, ja taitaa olla nyt vielä kuuskymppisenäkin. Eli siis -64 syntynyt, olin v1989 kaksvitonen ja nelikymppinen 2004.

Vierailija
82/83 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
14.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan mahdollista. Et sinä oikeasti näytä nelikymppisenä paremmalta. KUKAAN EI NÄYTÄ

Nicole Kidman näytti 40 vuotiaana paremmalta kuin 20v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä