Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ymmärrä miten joku polttaa hautausmaalla tupakkaa?

Vierailija
10.07.2024 |

Eikö voi vetää parkkipaikalla jos on poltettava? Sitten vielä että mihin se tuuppaa sen? Maahanko?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pyöräillä

Vierailija
62/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hautuumaa, ei koirapuisto, ei urheilupuisto, ei röökimesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aika surullinen näiden ihmisten puolesta, joilla ei ole tuon vertaa käytöstapoja. Todella junttimaista ja halveksuttavaa käyttäytyä hautausmaalla just niin kuin itseään lystää. 

Vierailija
64/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä aika surullinen näiden ihmisten puolesta, joilla ei ole tuon vertaa käytöstapoja. Todella junttimaista ja halveksuttavaa käyttäytyä hautausmaalla just niin kuin itseään lystää. 

Hei, ne on kuolleita. Ei niitä haittaa.

Vierailija
65/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isi poltti tupakkaa ja kun käyn hänen haudallaan niin poltan itse myöskin. 

Vierailija
66/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hurskastelua, antaa polttaa jos ei heitä tumppeja maahan. Ei kai se mikään synti ole, samalla tavalla voihan koiratkin ottaa mukaan jos vain katsoo ettei ne pissaa hautakiviin tai jätä kakkaa jälkeensä. 

ehkä se, jonka hautaa mennään katsomaan rakasti tupakointia, tai hänelle siihen liittyi joku juttu. Ehkä haudallakävijä haluaa jakaa tämän vainajan tavan siinä hetkessä. Tai ehkä se koira on vainajan koira, joka vielä elossa, tai muuten ollut haudatulle tärkeä eläin. 

ei kenestäkään voi tietää päällepäin syitä. Nämä ovat vielä tosi harmittomia juttuja, miksi kohkata niin paatoksellisesti. Kunhan ei jätä roskia jälkeensä niin voi vaikka soittaa biisin ja vetää napatanssin jonkun haudalla, jos se oli vainajalle ja vierailijalle tärkeä juttu ja muisto.

Vierailija
67/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kun hautausmaalla ajetaan autolla. Silloin kun olit itse viittä vailla vailla vainaja, etkä kykene kävelemään parkkikselta haudalle, niin siinä vaiheessa sun ei tarvitse mennä sinne stanan haudalle. Ne haudatut ei välitä, että onko kukkia haudalla vai ei. 

Lisäksi niitä kynttilöitä ei tarvitse kesäkuumalla, eikä kymmentä kappaletta yhdellä haudalla missään vaiheessa.

Vierailija
68/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hautausmaalla näkyy vain mummojen käsitys siitä miten vainajaa muistellaan?

Älä yleistä. Olen mummo, enkä ymmärrä noita, jotka ei ymmärrä muuuta kuin omaa ummehtunutta maailmaansa. Mieheni haudalla voisin hyvinkin polttaa nortin tai sikarin, jos vielä tupakoisin. Ukkoni tai samaan hautaan haudattu isäni eivät panisi pahakseen. Kaikissa sisätiloissa tupakointi on kielletty. Pitäisi riittää noille inisijöille, ikään katsomatta. Menköön toiselle puolelle kulkutietä tai odottakoot sen aikaa, että savut häviää. Terv entinen röökimummo.

Vierailija
69/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi jotkut vie koiria hautausmaalle.

Anteeksi?

Miksi en saisi viedä koiraa, joka oli äitini rakas koira käymään äitini haudalla? Siivoan kyllä jätökset pois, kuten muualla. 

Anteeksi? omistaako äitisi koko hautausmaan?

Eri. Anteeksi! Omistatko sinä?

Vierailija
70/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin maissa ruumiit kaivetaan ylös kerran vuodessa vainajainpäivänä ja niiden kanssa ryypätään. 😂 että aika pientä tämä nyt Suomessa.

Tiktokin kasvatti sekoilee. Teille tulee vielä välkkyjä lapsia, kun alatte näillä tiedoilla kasvattaa. Teidät on marinoitu tuossa paskassa pienestä pitäen, eikä kukaan ole vaivautunut korjaamaan, mikä on totta ja mikä ei. Te ette erota todellisuutta ja mielikuvitusmaailmaa toisistaan.

Hypnotisoisipa joku teikäläisiä ja haastattelisi kameran edessä. On muuten päät täynnä paskaa.

Harmi, kun ei lainauksista saa selvää, mutta oletan, että kirjotuksen, Tiktokin kasvatti sekoilee, kirjoittaja  on toinen kuin Joissakin maissa ruumiit kaivetaan, kirjoittaja. Tiedoksi tiktok kirjoittajalle, että ties missä marinadissa olet, mutta luiden kaivaminen ylös ja peseminen viiden vuoden kuluttua on kuulunut /kuuluu kreikkalaiseen hautaustapaan. Se ei ole mitään mielikuvitusmaailmaa. Voisit sinäkin täyttää pääsi tiedolla, sen sijaan, että se, mitä kirjoitat toisten päässä olevan, täyttääkin omasi.

Vierailija
71/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissakin maissa ruumiit kaivetaan ylös kerran vuodessa vainajainpäivänä ja niiden kanssa ryypätään. 😂 että aika pientä tämä nyt Suomessa.

Tiktokin kasvatti sekoilee. Teille tulee vielä välkkyjä lapsia, kun alatte näillä tiedoilla kasvattaa. Teidät on marinoitu tuossa paskassa pienestä pitäen, eikä kukaan ole vaivautunut korjaamaan, mikä on totta ja mikä ei. Te ette erota todellisuutta ja mielikuvitusmaailmaa toisistaan.

Hypnotisoisipa joku teikäläisiä ja haastattelisi kameran edessä. On muuten päät täynnä paskaa.

Olen 42 vuotias nainen enkä päivääkään ole tikitokoja katsellut. Tietenkin tuollainen toisten haukkuminen on helpompaa kuin laittaa google laulamaan.

Vierailija
72/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, ne on kuolleita. Ei niitä haittaa.

Siellä joku nekrofili älähti.

Vierailija
73/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isi poltti tupakkaa ja kun käyn hänen haudallaan niin poltan itse myöskin. 

Onneksi hän ei ollut r. aiskaaja.

Vierailija
74/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hurskastelua, antaa polttaa jos ei heitä tumppeja maahan. Ei kai se mikään synti ole, samalla tavalla voihan koiratkin ottaa mukaan jos vain katsoo ettei ne pissaa hautakiviin tai jätä kakkaa jälkeensä. 

ehkä se, jonka hautaa mennään katsomaan rakasti tupakointia, tai hänelle siihen liittyi joku juttu. Ehkä haudallakävijä haluaa jakaa tämän vainajan tavan siinä hetkessä. Tai ehkä se koira on vainajan koira, joka vielä elossa, tai muuten ollut haudatulle tärkeä eläin. 

ei kenestäkään voi tietää päällepäin syitä. Nämä ovat vielä tosi harmittomia juttuja, miksi kohkata niin paatoksellisesti. Kunhan ei jätä roskia jälkeensä niin voi vaikka soittaa biisin ja vetää napatanssin jonkun haudalla, jos se oli vainajalle ja vierailijalle tärkeä juttu ja muisto.

miten hyvin tuo koirien perään katsominen niinkuin sun omasta mielestä sujuu?

Vierailija
75/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, kun hautausmaalla ajetaan autolla. Silloin kun olit itse viittä vailla vailla vainaja, etkä kykene kävelemään parkkikselta haudalle, niin siinä vaiheessa sun ei tarvitse mennä sinne stanan haudalle. Ne haudatut ei välitä, että onko kukkia haudalla vai ei. 

Lisäksi niitä kynttilöitä ei tarvitse kesäkuumalla, eikä kymmentä kappaletta yhdellä haudalla missään vaiheessa.

pyörätuoli tollasille.

Vierailija
76/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi jotkut vie koiria hautausmaalle.

Anteeksi?

Miksi en saisi viedä koiraa, joka oli äitini rakas koira käymään äitini haudalla? Siivoan kyllä jätökset pois, kuten muualla. 

Anteeksi? omistaako äitisi koko hautausmaan?

Eri. Anteeksi! Omistatko sinä?

Omistan kuten muutkin kuntalaiset.

Vierailija
77/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashes to ashes

T: urpo

Vierailija
78/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

UIKUTI UIKUTI TAAS

Vierailija
79/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti surevia ihmisiä käyskentelee kalmistossa; kunnioittakaa heidän murhettaan käyttäytymällä hyvin.

Vierailija
80/118 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltoa ei ole, se on vasta tulossa. Minkäs teet ?