En kyllä ymmärrä miten joku polttaa hautausmaalla tupakkaa?
Eikö voi vetää parkkipaikalla jos on poltettava? Sitten vielä että mihin se tuuppaa sen? Maahanko?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi jotkut vie koiria hautausmaalle.
Anteeksi?
Miksi en saisi viedä koiraa, joka oli äitini rakas koira käymään äitini haudalla? Siivoan kyllä jätökset pois, kuten muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi?
Miksi en saisi viedä koiraa, joka oli äitini rakas koira käymään äitini haudalla? Siivoan kyllä jätökset pois, kuten muualla.
Koira sai käydä äitini luona saattohoidossa sairaalassa ja olla siellä. Äitini kuoli syöpään. Mutta hautausmaalla ei siis saa käydä?
Mä en ymmärrä miten jotkut jaksaa kytätä toisten tekemisiä niin tarkkaan ja vielä raportoi niistä vauva-palstalle. Luulisi, että esim. tämän hetkisessä yhteiskunnallisessa tilanseessa olisi jo tarpeeksi mihin kannattaisi kiinnittää huomiota.
Kamalaa, arkkuraadoille saattaa tulla passiivisesta tupakoinnista keuhkosyöpä, ja uurnassa tuhkatkin alkaa haisemaan!
Itse tupakoijana en kehtaisi polttaa hautausmaalla. Vaikka poltankin, pidän silti tökerönä tuprutella tietyissa tilanteissa ja paikoissa. Pyrin aina siirtymään syrjempään polttamaan, ettei ihmiset häiriinny (tosin ainahan joku häiriintyy, esim. olen siirtynyt kauppakeskuksen pihalla laitaan kaukana muista ja kulkuväylistä, niin joku kyllä valittaa siitäkin).
Toki en silti ymmärrä siitä marmattamista, jos joku nyt sattuu siellä hautausmaalla polttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Me otetaan yleensä kesällä koira syliin hautuumaalle ettei se jää kuumaan autoon ja tupakan poltan haudalla jos haluan se ei kuulu kellekkään yhtään mitään.PISTE
Jättäkää ensi kerralla kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella näen usein miehiä ja nuoriakin miehiä jotka sylkevät kadulle (muutkin), osa vetää räkää sinne suoraan. Ei ole nenäliinaa, senhän saisi roskikseen? Ja moni vielä itse astuu samaan kohtaan takaisin tullessa. Kenkien pohjissa ihmiset vievät sen eteiseen ja eteisen matolta imuriin, imurin kautta lattioille, jopa sänkyyn. Yök.
Mun pappa oli 1920 luvulla syntynyt. Räki aina. Eli ei ne tavat häviä ellei yhteiskunnassa tapahdu se kuuluisa asenne muutos.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on samaa sarjaa kuin ne ihmiset jotka käyttävät hautausmaata läpikulkuun. Ainakin Oulussa ja Helsingissä on ollut sellaista ongelmaa että kaupunkilaiset ovat pyrkineet oikaisemaan pyöräilemällä hautausmaan läpi.
voisivat talutttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaa on pyhä paikka.
Siellä ei tupakoida, juopotella, juoksennella, kiroilla, meluta eikä pervoilla.
Hautausmaalla käyttäydytään asiallisesti ja hillitysti.
Muita surijoita tervehditään nyökkäämällä.
Ei meille suomalaisille ole enää mikään pyhää.
Kuka määrää, mikä on kullekin pyhää? Sinun pyhäsi ei ole välttämättä minun pyhäni. Vai haluaisitko pakottaa minulle oman pyhäsi, kuten kristityillä on taipumus.
En pakota kenellekkään mitään pyhää vaan totesin ettei suomalaisille ole mikään pyhää ja sinä sen osoitit hyvin.
En ole kristitty mutta kunnioitan heitä ja ymmärrän että heille hautausmaa on pyhä alue. Tietenkin tätä on mahdoton vaatia sivistymättömältä kansalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi?
Anteeksi? omistaako äitisi koko hautausmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi?
Koira sai käydä äitini luona saattohoidossa sairaalassa ja olla siellä. Äitini kuoli syöpään. Mutta hautausmaalla ei siis saa käydä?
Ei.
Joissakin maissa ruumiit kaivetaan ylös kerran vuodessa vainajainpäivänä ja niiden kanssa ryypätään. 😂 että aika pientä tämä nyt Suomessa.
Tiktokin kasvatti sekoilee. Teille tulee vielä välkkyjä lapsia, kun alatte näillä tiedoilla kasvattaa. Teidät on marinoitu tuossa paskassa pienestä pitäen, eikä kukaan ole vaivautunut korjaamaan, mikä on totta ja mikä ei. Te ette erota todellisuutta ja mielikuvitusmaailmaa toisistaan.
Hypnotisoisipa joku teikäläisiä ja haastattelisi kameran edessä. On muuten päät täynnä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Kunhan ei ole muita lähellä. On siellä roskiksia, paljon.
Epäkunnioittava käytös.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ortodoksikirkossa pappi polttaa suitsuketta.
Niin, polttelisi parkkipaikalla.
Onhan siinä riski, että vainajat altistuvat savulle 1,8 metrin syvyydessä.
Minä en ymmärrä sinunlaisiasi hautausmaakyttääjiä. Hankkisit elämän tai hoitopaikan
Kalmistossa ei pyräillä,vedetä röökiä,ulkoiluteta koiria eikä ilakoida. Käyttäydytään arvostaen.
En ymmärrä miksi ortodoksikirkossa pappi polttaa suitsuketta.