Perheenäiti pukeutuu viikoittain karvaiseksi sudeksi: Mikä siinä on niin outoa?
Kokovartalopuku päälle ja menoksi. Annina Yrttiaho esiintyy Rima-sutena Perjantai-dokkarissa Minä olen turri (2020). Dokumentti esitetään tänään uusintana.
Annina kuvailee Rimaa iloiseksi ja äidilliseksi laumanjohtajatyypiksi. Dokumentin aikaan hän on 28-vuotias äiti ja klinikkaeläinten hoitaja.
Turriharrastajat ovat ihan tavallisia ihmisiä. Mä olen ihan tavallinen perheenäiti, joka tykkää susista erityisen paljon, hän kertoo.
Turriksi pukeutuminen on harrastus siinä missä jalkapallon peluukin, Annina sanoo.
Toivottavasti ei sekaannu niihin hoitamiinsa eläimiin.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla tuokaan ei ole este perheen perustamiselle toisin kuin miehillä todennäköisesti olisi ja sitä kauhisteltaisi vielä enemmän. Lisäksi miehillä siihen liitettäisi varmasti vielä seksuaalinen pervoilu mukaan vaikkei sellaista olisikaan.
Ja silti väitetään että miehet on etuoikeutettuja?
Tämän naisen mies on myös turri.
No on sen varmaan vähän pakko.
Ja itse luulin olevani tosi rohkea, kun pidin teininä pipoa, jossa oli kissankorvat. Enkä todellakaan luullut tai kokenut olevani kissa, mutta pipo oli lämmin ja näytti kivalta...
Nykyään saa olla tosi varovainen. Kierrän kaikki sateenkaaren värit kaukaa, enkä todellakaan haluaisi viedä roskia siinä Lidlin pehmeässä ja pörröisessä "unihaalarissa", jonka sain lahjaksi.
tuollaisessa asussa voi tulla lämmin. Joten ei ainakaan lämmin heinäkuu ole kovin mukava pukeutua tuollaiseen.
Tämän naisen mies on myös turri.