Perheenäiti pukeutuu viikoittain karvaiseksi sudeksi: Mikä siinä on niin outoa?
Kokovartalopuku päälle ja menoksi. Annina Yrttiaho esiintyy Rima-sutena Perjantai-dokkarissa Minä olen turri (2020). Dokumentti esitetään tänään uusintana.
Annina kuvailee Rimaa iloiseksi ja äidilliseksi laumanjohtajatyypiksi. Dokumentin aikaan hän on 28-vuotias äiti ja klinikkaeläinten hoitaja.
Turriharrastajat ovat ihan tavallisia ihmisiä. Mä olen ihan tavallinen perheenäiti, joka tykkää susista erityisen paljon, hän kertoo.
Turriksi pukeutuminen on harrastus siinä missä jalkapallon peluukin, Annina sanoo.
Toivottavasti ei sekaannu niihin hoitamiinsa eläimiin.
Kommentit (65)
Mielestäni tässä on menty jo liian pitkälle. Yhteiskunnassa pitää olla jotkin normaaliuden ja sopivuuden rajat olemassa.
" Mun kumppani oli turri jo, kun me tavattiin, Annina kertoo dokumentissa."
En edes halua ajatella millaista eläimellisyyttä nuo harrastavat puvut päällä...
Eiköhän ne tee samaa kuin sinä puolisosi kanssa, ehkä vähän enemmällä murinalla.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne tee samaa kuin sinä puolisosi kanssa, ehkä vähän enemmällä murinalla.
Ensimmäinen turri ilmestyi puolustelemaan perversiotaan ketjuun :D
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä on menty jo liian pitkälle. Yhteiskunnassa pitää olla jotkin normaaliuden ja sopivuuden rajat olemassa.
Nykyään ei kuulemma saa olla, koska woke.
Satun tietämään että noissa piireissä on myös eläinten hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Satun tietämään että noissa piireissä on myös eläinten hyväksikäyttöä.
No varmasti jos seksuaalisuus suuntautuu eläimiin näin voimakkaasti.
Entäs se läskimuija joka on mielestään karhu?
Eikös se yksi turri tappanut puukottamalla jonkun rappukäytävään.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä oli näitä samoja pridessä ja iltapulussa oli kuviakin niistä.
Jos on susi. Onko se Leikki tai eläytyminen, miten syvälle? Onko se fetissi, ei? Onko se possessio? Onko se ihmisen eläinpuoli? Onko se osa itseä vai ei ole? Siihen on kuitenkin japanilaistyylinen "söpö" asukokonaisuus eikä joku harmaa karvakuono ja turkki vedetty? Onko se voimaeläin? Onko se shamanismia tai skinwalkertyyppinen? On vielä paljon kysymyksiä ja ihmiset erilaisia. Ihan pihalla ollaan juu.
Paremmissakin piireissä vaikuttaa olevan kiinnostusta turreiluun:
https://www.finder.fi/Rahoitus+ja+luottotoiminta/Turret+Oy+Ab/Helsinki/…
Sama se mulle on mitä aikuiset tekee keskenään, kunhan ketään ei vahingoiteta millään lailla tai kaikki on mukana täysin vapaaehtoisesti.
On tässä maassa pahempiakin mielihaluja.
Uudessa psykiatrian diagnostisessa käsikirjassa (DSM) kuitenkin erotetaan seksuaalinen mieltymys ja mielenterveyden häiriö toisistaan selkeästi: "henkilö, jolla on erikoinen seksuaalinen mieltymys (siis esimerkiksi seksuaalinen kiinnostus eläimiä kohtaan) ei ole sairas tai tarvitse hoitoa, ellei hänen taipumuksensa ole pakkomielteinen tai vahingollinen joko hänelle itselleen tai muille".
Ainoa seksuaalinen mieltymys mikä on edelleen tabu on nuoren naisen himo vanhempaa miestä kohtaan.
No tuo pukeutujahan se on ainoa joka kokee siinä olevan jotain outoa. Jos se olisi hänestä ihan tavallista ja normaalia niin eihän siitä olisi mitään mainitsemisen arvoista.
Muita ei kiinnosta vaikka laahustaisi se susiturkki päällään kauppaan ostamaan siideriä.
Kyllä kai kaikkien tiedossa on, että mielenterveysongelmat lisääntyy koko ajan. Kun suhteellisuusden taju häviää niin se häviää, eihän noille mitään voi. Pääasia, etteivät vahingoita henkisesti tai fyysisesti ketään. Jos tällaista kohdistuu lapsiin, niin lapset huostaan välittömästi.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010545885.html