Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut niin että joku ystäväksi luulemanne sanoo jotain niin ilkeää, että jäätte aivan sanattomaksi!?

Vierailija
09.07.2024 |

Minulle kävi äsken näin. Ystäväksi luulemani nainen tiuski ja huusi minulle aivan ala-arvoisesti ilman syytä. Ensin tuli kyyneleet silmiin ja nyt mennyt useampi tunti aivan sumussa. Me olemme heille mahdollistaneet tekemisiä ja kivoja juttuja. Emmekä taida enää tätä tehdä

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Olen vähentänyt yhdessäoloa, koska tapaamisten jälkeen itselläni on ollut usein ikävä ja lytätty olo. Tai yhteen en ole juuri lainkaan enää pitänyt yhteyttä, koska en koe enää ystävyyttä.

Mutta onhan se ollut pettymys kun on tajunnut toisen todellisen luonteen sekä sen mikä on ollut "ystävyyssuhteen" marssijärjestys. Minun tehtäväni ilmeisesti lempeästi ymmärtää ja hyväksyä kaikki ja saada sitten vain kuraa niskaan ja toimia "yleisönä esitykselle" . 

Vierailija
2/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ystävä sai lapsia vanhemmalla iällä ja siitä tuli sen jälkeen sietämätön. Koki kai että nyt on kaikkien yläpuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, ei tuo ihan normaalilta kuulosta

Vierailija
4/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tiuski ja huuda ala-arvoisesti ilman syytä. Syy ei välttämättä ole sinussa, mutta kyllä syy on olemassa. Et siis tunne ystävääsi jos et ollenkaan ymmärrä, mistä tuulee. Mutta pidät itseäsi hyvänä ystävänä, koska olet järjestänyt toiselle hauskoja kokemuksia? Ystäviä ei voi ostaa. 

Vierailija
5/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tiuski ja huuda ala-arvoisesti ilman syytä. Syy ei välttämättä ole sinussa, mutta kyllä syy on olemassa. Et siis tunne ystävääsi jos et ollenkaan ymmärrä, mistä tuulee. Mutta pidät itseäsi hyvänä ystävänä, koska olet järjestänyt toiselle hauskoja kokemuksia? Ystäviä ei voi ostaa. 

Osa väestä on vaan kaksinaamaisia kusipäitä. Ehkä voivat kauankin teeskennellä jotain muuta mutta kyllä se paska nousee aina lopulta pintaan

Vierailija
6/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin nyt vain kävi. Minä olen se kutsuja, tekijä, ehdottaja, mahdollistaja. Ystävä alkoi huutaa aivan ala-arvoisesti ja vieläkin on tosi paha mieli siitä. Ei pyytänyt mitenkään anteeksi tai pahoitellut, vaan oli laittanut viestiä ihan muina miehinä. Teen jatkosuunnitelmat meille omissa nimissäni. En enää mahdollista heille asioita. Yäk

Vierailija
7/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eronnut muutamaa viikkoa aiemmin, kun ystäväksi luulemani ihminen viestitteli järjestämieni juhlien aikana eksäni kanssa naureskellen, miten perseestä juhlani ovat. Ystävyys loppui siihen.

Vierailija
8/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin nyt vain kävi. Minä olen se kutsuja, tekijä, ehdottaja, mahdollistaja. Ystävä alkoi huutaa aivan ala-arvoisesti ja vieläkin on tosi paha mieli siitä. Ei pyytänyt mitenkään anteeksi tai pahoitellut, vaan oli laittanut viestiä ihan muina miehinä. Teen jatkosuunnitelmat meille omissa nimissäni. En enää mahdollista heille asioita. Yäk

Ehkäpä syy on tässä, että sinä kuvittelet olevasi joku ylijumala, joka mahdollistaa alamaisensa elämän?

Vierailija
9/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ystäväksi luulemani ihminen dissasi mua niin eipä tee enää yhtään mieli olla tekemisissä. Oli sitten miten autisti tahansa niin voisi hankkia käytöstavat edes.

Vierailija
10/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vääriä tietoja antanut tai mustamaalannut kyllä yksi työkaveri taas syytti tai tuomitsi panettelua väärin perustein vielä senkin jälkeen kun ei enää oltu työssä samassa paikassa ihan vääriä syytöksiä.Hyi kauhistus ja vielä joku uskontoinen ortodoksihellari.Kehtaa ne paketilla syyttömätkin.Ilkeydessä nähtiin sama tyyppi hellareissa ja juutalaisten bileissä. Kun taas yksi hellari nainen rukoili että toinen menettää työpaikan hän saa sen.Yksi taas varasti koiramme valkoisen.

Vierailija
11/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut. Ystävä ylisti jatkuvasti terveitä lapsiaan ja heidän helppouttaan. Omilla lapsillani on molemmilla krooninen sairaus ja olimme tosi lujilla vuosikaudet. Jäi paha mieli ja otin etäisyyttä.

Vierailija
12/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en lähtenyt ystäväni kanssa arki-iltana terassille, vaan olin menossa kuntoilemaan.

"Kai sinustakin tulee niin seniili, että voi sanoa:moi, moi. Oli kiva tutustua."

Ja on muitakin suusta päässeitä sammakoita. 

Ei olla enää yhteydessä. 

Vierailija
13/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeys, huutaminen ja tiuskiminen ei kerro mukavuudesta. Ihminen on osannut teeskennellä jonkin aikaa mutta todellinen minuus puski nyt esiin.

Vierailija
14/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette mahdollistaneet heille kivoja juttuja? Et sä ystäviä ostamalla saa. Olet luullut hyväksikäyttäjää ystäväksi.

Vierailija
15/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole viitsinyt enää pitää yhteyttä yhteen vanhaan kaveriini, kun tällä kihahti pissa päähän ihan kuninkaallisesti joku vuosi sitten. Alkoi himopersuksi ja Riikka Purra-faniksi, joka patistelee kaikki töihin. :) Itse on edellisen kerran käynyt töissä ehkä 10 vuotta sitten. Helppo se on miljönäärin huudella, että menkää köyhät töihin. Lisäksi ehkä joutilaisuudesta johtuen puunaa nykyään lähinnä vaan omaa ja lastensa ulkonäköä kuin pahin wt. En olisi uskonut 20 vuotta sitten mikä juntti tuosta eukosta vielä kuoriutui.

Olen myös antanut hänen ymmärtää mitä ajattelen esim. teini-ikäisen tytön kauneusoperaatioista. Jokainen toki tyylillään jne, mutta ei vaan jaksa sitä typeryyttä.

Vierailija
16/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys, huutaminen ja tiuskiminen ei kerro mukavuudesta. Ihminen on osannut teeskennellä jonkin aikaa mutta todellinen minuus puski nyt esiin.

Jonkin aikaa kestää vieraskoreus. Sitten paljastuu todellinen luonne.

Vierailija
17/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sanonut sellaista, että olen jäänyt sanattomaksi. On hän silti ystäväni. Ihmiset on välillä ajattelemattomia ja töykeitä. Se, mitä ystävä on pääasiassa, ratkaisee. Ei jotkut satunnaiset munaamiset.

Vierailija
18/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin, että nämä elvistelijät kuvittelevat köyhempien kavereidensa erityisesti nauttivan heidän "mahdollistamista" jutuista. Itsekin ihan kohteliaisuudesta olen käynyt yhden varakkaan kaveriperheen "ylellisissä" illanvietoissa ja muissa heidän valitsemissaan jutuissa, jotka itseäni eivät ole kiinnostaneet tippaakaan. Seuran takia olen mennyt, mutta yhtä hyvin tai mieluummin olisin nähnyt heitä ilman sitä rahan levittelyä.

Vierailija
19/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali reaktio sinulta. 

Yritä kerätä sen verran rohkeutta ja voimia, että ilmoitat hänelle hänen tehneen ilkeästi sinua kohtaan.

Jos ex-ystävä pyytää anteeksi ja antaa selityksen käytökselleen, niin ehkä hän ansaitsee toisen mahdollisuuden (vaikkei ystävänäsi kuitenkaan).

Jos se on ollut vain viihdettä odottava loinen, niin tilanne on sinulle kaikista helpoin. Hän kiistää kaiken tai ei vastaa ollenkaan. Silloin lopetat vain yhteydenpidon ja hän jää möllöttämään ylhäiseen yksinäisyyteensä. 

Vierailija
20/82 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä käynyt noin.