Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex hellari tai muu kristitty-miksi jätit srkyhteyden?

Vierailija
08.07.2024 |

Kerro pahimmat kokemukseksi tähän ketjuun.Itselläni hengellisen väkivallan ja valehtelun lisäksi ra i s kaaminen pakkolavioliitossa,plus pahoinpitelyt ja päälle mustamaalaaminen ja halveksunta 'uskovien' ja viranomaisten taholta minkä seurauksena lapseni vietiin ja minua vainottu ja mustamaalattu n. 20 vuotta eri tahojen toimesta. Seurakuntaan en ole voinut palata nähtyäni sen sairaan ulkokultaisuuden taakse. Entä sinä? Kykenetkö yhä uskomaan Jumalaan kokemustesi jälkeen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhujina rahan kerjääjiä.

Vierailija
2/4 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vaan että ei ole mitenkään mahdollista että kertomus Jumalasta ja Jeesuksesta voisivat olla totta. Vaikka olin ollut koko ikäni uskovainen ja ihan todella hartaasti koko sydämestäni uskoin, tajusin etten ole koskaan saanut yhtäkään merkkiä tai todistetta asiasta. Kaikki "Jumala puhui mulle sanan kautta" (tai jopa muka suoraan...) on ihmisten mielikuvituksen tuotetta. Olen siis nykyään melkein kokonaan vapaa uskonnosta, mutta aina välillä lapsuudessa päähän iskostettu helvetin pelko nousee mieleen. Toivoisin niin kovasti että olisin saanut syntyä ei-uskovaiseen kotiin eikä minun tarvitsisi kantaa näitä muistoja mukanani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää lakatko uskomasta Jeesukseen. Huonot srk:t eivät ole Hänen vikansa!

Vierailija
4/4 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää lakatko uskomasta Jeesukseen. Huonot srk:t eivät ole Hänen vikansa!

Ei Jeesusta ole olemassa.