Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäloma rahattomana on kyllä ankeuden huippu

Vierailija
08.07.2024 |

Ei voi tehdä mitään muuta kuin möllöttää kotona.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin edes ryypätä, mutta kun ei ole varaa edes siihen.

Tylsin rahaton loma ikinä.

Vierailija
42/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta rahatkaan.Lapsella meni käsi poikki ja kipsiin 6 viikoksi.Oli suunnitteilla vaikka mitä aktivitettia,mutta mitään noista ei voi nyt tehdä.Nyt se istuu sisällä ja pelaa tai tuijottaa telkkaria,muu ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan se tunne rahattomuudessa, mikä tekee siitä kurjaa. Silloin jos on rahaa, voi hyvin nauttia kesästä ilman rahaa. Esim mä tuhlasin koko viime viikolla 10e ja nautin ihan täysillä. Näin kavereita, kävin kirjastossa, puistokonsertissa, katoin jalkapalloa, söin pakastinta tarkoituksella tyhjäksi, kävin kävelyllä, uimassa ja pyöräilin, kuuntelin musiikkia, harrastin s'eksiä, nauroin ja ilakoin monin eri tavoin. Mutta rahaa ei palanut yhtään. Köyhäily on siis jees, silloin kun ei ole pakko.

Vierailija
44/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein tajua mikä hinku ihmisillä on aina tehdä jotain tai mennä jonnekin. Itse lomalla ainakin nautin kun saa vaan olla kotona rauhassa ja katsella vaikka kissojen temmellystä. Ei kiinnosta paikat, missä on paljon ihmisiä, ihan luksusta on istua omassa pihassa hiljaisuudessa nauttien luonnon äänistä.

Köyhällä ei ole kissoja eikä omaa pihaa. Helppohan sun on nauttia.

Kerostaloasukkaan oma piha on se kerrostalon piha. Siellä on myös usein penkki oleilua varten. Monessa jopa pihakeinu ja grillikatos. Ei tietenkään vastaa sellaista omaa rauhaa kuin monilla on omakotitalossa, mutta oma piha se kumminkin on. Kissojen temmellystä taas näkee Tubestakin. Minä näen kissan joka päivä, kun naapurin katti kulkee ikkunani alta.

Vierailija
45/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän harmittaisi olla töissä. Siellä saa sentään ruokaa.

Ap

Missä töissä SAA ruokaa? Mun joka ikisessä työssä viimeisen 43 vuoden aikana oot joko eväissä (itse hankituissa) tai saat ostaa ruokaa.

Vierailija
46/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi rahaa ihan hyvin tuhlattavaksi. Mutta säästän sitä mieluummin uuteen paikkaan. Niin kauan kun vielä asun vanhassa paikassa, tyydyn ilmaisiin tai hyvin halpoihin ajanvietteisiin.

Vierailija
47/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta rahatkaan.Lapsella meni käsi poikki ja kipsiin 6 viikoksi.Oli suunnitteilla vaikka mitä aktivitettia,mutta mitään noista ei voi nyt tehdä.Nyt se istuu sisällä ja pelaa tai tuijottaa telkkaria,muu ei kiinnosta.

Että sitten on vähän kuin jalat ja toinen käsikin katki, kun yksi raaja on pois pelistä? Katsokaa joskus vammaisurheilua, jospa lapsi sitten hoksaisi, että ei kaiken menon siihen tarvi loppua.

Vierailija
48/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edes ryypätä, mutta kun ei ole varaa edes siihen.

Tylsin rahaton loma ikinä.

Opettele hyvä ihminen tekemään pontikkaa tai edes kotiviiniä.

Vierailija
49/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähemmän harmittaisi olla töissä. Siellä saa sentään ruokaa.

Ap

Missä töissä SAA ruokaa? Mun joka ikisessä työssä viimeisen 43 vuoden aikana oot joko eväissä (itse hankituissa) tai saat ostaa ruokaa.

Pari pykälää ylemmissä hommissa.

Meillä oli joskus aamupalakin aina,mutta se lopetettiin kun porukka tekee duunit sillonku itselle sopii parhaiten ja siellä missä haluaa.

Vierailija
50/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun opettele hyvä ihminen nauttimaan elämästä ilman viinaa.

Vierailija
51/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eväät ja juomista mukaan ja rannalle, ilmaista

Vierailija
52/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene rannalle? Ja kai teidän kaupungissa on esim torilla joskus jotain ohjelmaa? 

Rahaton tässä itsekin.

Tilillä on 3 euroa ja niillä pitää pärjätä perjantaihin. En voi mennä nyt rannalle eikä täällä ole mitään ohjelmaa hetkeen.

Ap

Kirjasto, ulkoilu, uiminen, metsässä ja puistossa kävely. 

Kaikki luettelemani asiat eivät vaadi rahaa.

Minulla olisi rahaa mennä ja tehdä asioita, mutta erinäisten syiden vuoksi en tee kesälomalla mitään muuta kuin työtä. Olen hankkinut itselleni sivutyön jossa vietän 5 viikkoa eli koko kesälomani.

Tämä on vielä kauheampaa.

Vierailija
53/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuli. Säälittävää vinkumista aikuiselta ihmiseltä. Mitäs olet sössinyt elämäsi ja hankkiutunut tilanteeseen, jossa elämäsi ei ole sellaista kuin haluat.

Vierailija
54/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta miten pääset sinne rannalle ilmaiseksi?

Vierailija
55/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika joka kylässä ja kaupungissa on joku uimaranta kävely-/polkupyörämatkan päässä. 

Vierailija
56/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika joka kylässä ja kaupungissa on joku uimaranta kävely-/polkupyörämatkan päässä. 

Eipä ole. Polkupyörää ei kaikilla ole myöskään.

Vierailija
57/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suht terve, kivuton ja liikuntakykyinen niin voit tehdä vaikka mitä! Mulla ehkä on vähän rahaa, mutta en voi tehdä juuri mitään, mikä vaatii itseltä liikkumista. Et taitaisi vaihtaa osia.

Vierailija
58/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit jos olisi rahaa?Itse tykkään käydä konserteissa ja täällä esiintyy kesällä ilmaiseksi parikin minun lempiartistia, kaveri toi laivalta minulle siideriä salkun niin niitä pari laukkuun ja menoksi. Rannalla en viihdy yhtään.

Vierailija
59/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe kallaan. Se on mukavaa ja saa ilmaista ruokaa. Jos ei kalasta, niin masentuuhan sitä.

Vierailija
60/90 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se, etenkin Suomessa, jossa kesä on täysin kuollutta aikaa.

Varakkaat valuu mökeille ja jossain Helsinginkin kokoisessa kaupungissa on ne samat turistinähtävyydet, jotka voi nähdä muinakin aikoina, eipä juuri muuta. Muihin kaupunkeihin toki pääsee julkisilla, mutta ei löydy niistäkään paljoakaan tekemistä kuin ehkä yhdeksi päiväksi.

Suomen kesä on kyllä täysi scam ja edellyttää autoa ja paljon rahaa, jotta siitä saa jotain oikeasti irti.

Mitä ihmettä, kesällähän juuri koko ajan tapahtuu jossain jotain. Kaiken maailman pikkukylissäkin on ilmaiskonsertteja, markkinoita, joidenkin älyttömien lajien MM-kisoja jne. On se kumma jos ei muka isosta kaupungista löydy mitään. 

Noi on kaikki jotain lapsiperheille ja maalaisjun

Onko Konalan jauheliha? 

Hänellä riittää ongelmia ja inttää vastaan joka asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi