Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten samannäköisyys

Vierailija
08.07.2024 |

Hätkähdin kun näin youtubessa erään suomalaisen tyypin jonka naama, ilmeily ja ääni oli täysin samanlaiset kuin eräällä amerikkalaisnäyttelijällä. On muutamia muitakin kertoja tullut vastaan kun tietynlainen naamamalli ja puhetyyli on olleet melko samanlaiset joillain. Miten tämä voi olla näin että on tällainen "kokonaisuus" joka on niin paljon samanlainen vaikka ihmisellä pitäisi olla lukuisia eri tekijöitä jotka vaikuttaa ulkonäköön sun muuhun joten käytännössä ei pitäisi olla mahdollista että kadella eri tyypillä jotka ei ole toisilleen oletettavasti mitään sukua on naama, ilmeet ja ääni kuin toiselta kopioitu? Elämmekö simulaatiossa jossa ei loppujen lopuksi hahmojen luontivaiheessa ole kovinkaan monia erilaisia vaihtoehtoja ja tuloksena on saman näköisiä hahmoja?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin YouTubessa jotain Who's your celebrity lookalike-videoita, osa oli tosi samannäköisiä.

Vierailija
22/72 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin YouTubessa jotain Who's your celebrity lookalike-videoita, osa oli tosi samannäköisiä.

Minä olen törmännyt seuraaviin look alike versioihin:

Tommy Lee Jones

Robert De Niro

Johnny Depp

Antonio Banderas

George Clooney

Gwyneth Paltrow

Arnord Swarzenegger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt vaikka miten monta sukulaista Tyynenmeren saarilta. Käsittämätöntä, miten eri värinen ihminen eri puolella maapalloa voi näyttää samalta kuin suomalainen. Hakusanaksi vaikka Polynesian people niin löytyy pläskiä. Ja silmänruokaa, kun kellään ei ole vaatteita päällä.

Vierailija
24/72 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu se että kun naama näyttää samalta niin useimmiten myös ääni ja puhetyyli ja muukin ilmeily on samanlaista.

Vierailija
25/72 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on pakko katsoa Grantchester (tai sinne päin). Se poliisi on kuin ilmetty isäni ihan sitä ruskeaa pukua myöten. Isä eli 1924-1990, siksi tuo nykyihmisen silmään vanhanaikainen asu. Tulee kyllä aina haikea olo.

Vierailija
26/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen löytänyt vaikka miten monta sukulaista Tyynenmeren saarilta. Käsittämätöntä, miten eri värinen ihminen eri puolella maapalloa voi näyttää samalta kuin suomalainen. Hakusanaksi vaikka Polynesian people niin löytyy pläskiä. Ja silmänruokaa, kun kellään ei ole vaatteita päällä.

Katoppas ku Olli Keskisen (Kummeli/Mankeli) poika on joutunnu 4:n minuutin tienoilla Dhakaan riksakuskiksi

Vierailija
27/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Paul_Kagame_2014.jpg Risto Vahanen ei tainnutkaan päästä Hololta vielä 2000, ruskettuneisuudesta päätellen

Vierailija
28/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Olli Keskinen ole Mikko Leppilammen sukua 

Vierailija
29/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin keskikokoisesta kaupungista pieneen kirkonkylään yli 30v sitten. Kun menin ensimmäistä kertaa kirkonkylän kirjastoon ja vein tiskille muutaman kirjan, kirjastonhoitaja sanoi, etten voi lainata enää mitään, koska en ole palauttanut aikaisempia kirjoja ja olen liian monta kertaa uusinut kirjastokorttini. Mieheni oli mukana ja todisteli, että ekaa kertaa täällä ollaan. Lopulta virkailija tämän uskoi.

Meni pari vuotta. Olin tilannut silloiseen kyläkauppaan yhden paketin. Kauppias alkoi motkottaa, että olisin tilannut tavaroita useamman kerran ja jättänyt ne noutamatta. Sain hänet lopuksi uskomaan, että olin ekaa kertaa hakemassa pakettia hänen liikkeestään.

Ilmeisesti minulla oli jonkun sortin kaksoisolento kirkonkylällä tuohon aikaan?

Olen tästä maininnut aiemminkin. Kaupunginosassani on ilmeisesti kaksoisolentoni. Vuosien varrella minulle on tultu raivoamaan, koputteleen olkapäälle, vaatimaan velkoja, moikkailemaan ("Ai, sä oot tullut takas"). On heitetty ärrältä ulos ja kapakissakin kerran tuli baarimikon kanssa polemiikkia. Kukaan ei vaan suostu kertomaan kuka mun pitäis muka olla.

Vierailija
30/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Olli Keskinen ole Mikko Leppilammen sukua . Itte luulin pitkään Leppilammen isää Jukka Leppilampea Jaakko Löytyksi, kun kuuntelin hänen lauluaan

Mutta Jukalla on huomattaman rouhea, murea  ja alhainen ääni, Löytyllä ennemminkin määkivä ja ruinaava....

Vierailija
31/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b7/A_Grotesque_H… Leo da Vinski näki  varmaan joskus Tommy Tabermannin esi-isän

Vierailija
32/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rod Stewart ja jo edesmennyt Riki Sorsa, lapsena luulin että he ovat sama henkilö ja Riki Sorsa esiintyy ulkomailla Rod Stewart-nimisenä. Kumpikin nimi alkaa samoilla kirjaimilla, RS, ei voinut olla sattumaa kun tuota lapsena pähkäilin ja ovathan he samannäköisiä.

Vierailija
33/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dave Mustaine/ Mika Häkkinen

Tommi Mäkinen/ Rubens Barrichello Muuan tuttuni on kuin Päresellon ja Mäkisen poika, -67 syntynyt ja ulkonäöltään myös vähän likempänä Tommia. Ajotyyli kyllä erittäin kaukana "isukkiensa" tyyleistä, raktoria kun ei ajeta niin että on shikaanissa toistasataa lasissa ja suorilla kolmattasataa

Vierailija
34/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun ihmiset ovat kuin sopuleita, laumaeläimiä.

-ole yksilöllinen, ota tatuointi, heheh

Vierailija
35/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi Hämäläinen ja Amber Heard muistuttavat toisiaan.

Vierailija
36/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolta löytyi "tuttuja". 3.13 alavasemmalla azande-nainen kuin Piitu Uski(salkkarit), 4,26 alavasemmalla Martti Syrjä Acholi-miehenä ja 4.01 alavasmemalla Sofia Keitaanranta Ga-naisena

Vierailija
37/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indonesialainen valonkuvaaja Ilman Anas kuin Barack Obama

Vierailija
38/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli puhetta että samannimiset voivat olla joskus samantyypisiä tai on jokin sama piirre. Sekin on erikoista. Mieti Jari nimisiä tai Jussit.

Vierailija
39/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevan kolumnisti Inka Komonen on kuin Pikku-Geen ja Anna Abreun tytär https://lapinylioppilaslehti.fi/wp-content/uploads/2022/05/Untitled-2-0…

Vierailija
40/72 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomannu että Anna Abreu ja Alma Hätönen on syntyny samoihin aikoihin, samannäkösiä, pitusia jne mutta heillä on myös samat tatuoinnit? Koirankuvat reisissä.

Onkohan sama ihminen, elää ns kaksoiselämää. Ja kun on noin näkyvää ja salailematonta, ei kukaan tajua epäillä mitään. 

Eivät ole niin samannäköisiä kuitenkaan ja ovat tehneet haastattelunkin yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan