S-kokoiset housut ei enää mahdu päälle :(
Tai ainakin kiristävät liikaa. Kalliiksi tulee kun pitää ostaa nippu uusia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miltäs nyt tuntuu olla l ä s k i? Tervetuloa kerhoon!
Ai jos vaatekoko on isompi kuin s, niin on automaattisesti l ä s k i?
Vierailija kirjoitti:
Onko karvamätäskin pyöristynyt, entäs peppuli, saanut raejuustomaista pintaa? Maha varmasti iso ja pyöreä, prööts.
Sulla?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!! Säästät ruuassa rahaa ja siinä kun ei tarvitse ostella uusia isompia vaatteita!!
Mitä se haittaa, temulta tai sheinilta saa viidelläkympillä sata vaatetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!! Säästät ruuassa rahaa ja siinä kun ei tarvitse ostella uusia isompia vaatteita!!
Mitä se haittaa, temulta tai sheinilta saa viidelläkympillä sata vaatetta!
Itse en ainakaan ole ostanut kiinakaupoista mitään. Enkä osta. Kuka edes tarvitsee sata vaatetta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivun lukijoilla ei ole ollut s-kokoisia housuja vuosikymmeniin.
On mulla S-koon housut joten väärässä olit
Eri asia taas on se, että ovatko ne sopivan kokoiset tai mahtuvatko edes päälle.
Minä olin ennen s kokoa, sitten kokoja muutettiin ja olen XS kokoa, näin on ollut koko ikäni. Neljä lasta olen tehnyt, ja ovat jo aikuisia.
Täällä toinen, joka nykymitoituksella on joutunut siirtymään xs-kokoon kun koot kasvaa jatkuvasti. Mulla on jotain 30 vuoden takaisia yläasteaikaisia neuleita kokoa 38/M ja ne tuntuu vastaavan suunnilleen nykykokoa XS tai max S. Italialaisilta merkeiltä löytyy vielä kapeampaa mitoitusta, mutta netistä tilaaminen sovittamatta on muuten vähän arpapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivun lukijoilla ei ole ollut s-kokoisia housuja vuosikymmeniin.
On mulla S-koon housut joten väärässä olit
Eri asia taas on se, että ovatko ne sopivan kokoiset tai mahtuvatko edes päälle.
Minä olin ennen s kokoa, sitten kokoja muutettiin ja olen XS kokoa, näin on ollut koko ikäni. Neljä lasta olen tehnyt, ja ovat jo aikuisia.
Täällä toinen, joka nykymitoituksella on joutunut siirtymään xs-kokoon kun koot kasvaa jatkuvasti. Mulla on jotain 30 vuoden takaisia yläasteaikaisia neuleita kokoa 38/M ja ne tuntuu vastaavan suunnilleen nykykokoa XS tai max S. Italialaisilta merkeiltä löytyy vielä kapeampaa mitoitusta, mutta netistä tilaaminen sovittamatta on m
Vaikea kuvitella, että aikuisen vaatekoko olisi xs.
Mä pidin vielä vuosi sitten samaa kokoa, xs-s, ja vaatteita, mitä käytin 20 vuotta sitten. Sit jotain tapahtui, nyt tulee useita kiloja viikossa, koko ajan, ja kaikki! vaatteet kaapissa on pieniä. Kyllä, kävin lääkärissä ja nyt selvitetään onko jotain hormonaalista. Olo on paska, niin henkisesti kuin fyysisesti.
Pidän enää vain muutamaa kaapua 😪
Vierailija kirjoitti:
Mä pidin vielä vuosi sitten samaa kokoa, xs-s, ja vaatteita, mitä käytin 20 vuotta sitten. Sit jotain tapahtui, nyt tulee useita kiloja viikossa, koko ajan, ja kaikki! vaatteet kaapissa on pieniä. Kyllä, kävin lääkärissä ja nyt selvitetään onko jotain hormonaalista. Olo on paska, niin henkisesti kuin fyysisesti.
Tässä ois jo ratkaisu maailman nälänhätään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko karvamätäskin pyöristynyt, entäs peppuli, saanut raejuustomaista pintaa? Maha varmasti iso ja pyöreä, prööts.
Sulla?
Ap
Tyhmäkin oot, häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla?
Ap
Tyhmäkin oot, häpeä.
Sinä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihme että selvitetään. Normaalisti vaan sanottaisiin, että syö vähemmän herkkuja.
Unohda jatkossa parisuhteet ja miesten huomio. Opettele elämään tädin elämää joka käy töissä, syö suklaata ja lukee illat kirjoja. Pallerot ei miehiä kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois jo ratkaisu maailman nälänhätään!
Mun geenit olis ratkaisu maailman nälänhätään ja ruokapulaan. Ihmettelen edelleen, ettei lääketiedettä kiinnosta.
Parsta vaan ikääntyessä vähän kasvattaa vartaloa, ei se ole enää kaunis s-kokoisena. Iho ohentuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Luiseva pikkutytön takapuolesi on selvästi siis saanut naisellista pyöreyttä.
Täällä yksi XS/S-kokoinen nainen, joka on vartalomalliltaan käytännössä pelkkä pyöreä perse. Että ei se vaatekoko kyllä kerro mitään perse en pyöreydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Luiseva pikkutytön takapuolesi on selvästi siis saanut naisellista pyöreyttä.
Täällä yksi XS/S-kokoinen nainen, joka on vartalomalliltaan käytännössä pelkkä pyöreä perse. Että ei se vaatekoko kyllä kerro mitään perse en pyöreydestä.
Olet ilmeisesti lyhyt?