S-kokoiset housut ei enää mahdu päälle :(
Tai ainakin kiristävät liikaa. Kalliiksi tulee kun pitää ostaa nippu uusia.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tämän sivun lukijoilla ei ole ollut s-kokoisia housuja vuosikymmeniin.
Minulla oli, mutta eipä ole enää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On mulla S-koon housut joten väärässä olit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia taas on se, että ovatko ne sopivan kokoiset tai mahtuvatko edes päälle.
Keväällä mullakin kiristi hiukan mun s-kokoiset housut. Otin sitten pienen ryhtiliikkeen lisäämällä liikuntaa ja järkeistämällä syömisiä. Nyt on taas entiset housut sopivat.
Laihduta!! Säästät ruuassa rahaa ja siinä kun ei tarvitse ostella uusia isompia vaatteita!!
No jos on just jäänyt pieneksi, niin saat vielä tehtyä asialle jotain, jos on herkuttelusta johtuvaa painonnousua. Enemmän sosekeittoja ja salaatteja, vähemmän herkkuja.
Nyt heti ruokavalio uusiksi. Säästyy rahaa kun puolitat kaiken syömäsi ja juomasi eikä tartte ostaa uusia kamppeita.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta!! Säästät ruuassa rahaa ja siinä kun ei tarvitse ostella uusia isompia vaatteita!!
En millään viitsisi vetää itseäni alipainoiseksi ja (kahden hengen) ruokiin menee nytkin vain 200 euroa kuukaudessa.
Ap
Syöt jotain mikä turvottaa vatsaa? Sokeria?
Kuulostaa hyvältä. Luiseva pikkutytön takapuolesi on selvästi siis saanut naisellista pyöreyttä.
Mulla taannoin s-koon työhousut jäi pieniksi. Vähän kirpaisi. Niitä tuli käytettyä monta vuotta, oli kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taannoin s-koon työhousut jäi pieniksi. Vähän kirpaisi. Niitä tuli käytettyä monta vuotta, oli kestävät.
Mä jouduin ottamaan jo koon 40 työhousut..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri asia taas on se, että ovatko ne sopivan kokoiset tai mahtuvatko edes päälle.
Mulla sellaiset sopivat jopa raskaana. Ainakin yhdessä asiassa olen onnistunut elämässäni. Vai pitääkö sekin viedä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ennen s kokoa, sitten kokoja muutettiin ja olen XS kokoa, näin on ollut koko ikäni. Neljä lasta olen tehnyt, ja ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ennen s kokoa, sitten kokoja muutettiin ja olen XS kokoa, näin on ollut koko ikäni. Neljä lasta olen tehnyt, ja ovat jo aikuisia.
Olet varmaan upea laiha tikku.
Miltäs nyt tuntuu olla l ä s k i? Tervetuloa kerhoon!
Rempseä pyllyseksi auttaa mahtumaan takaisin S-koon housuihin.
Halvemmaksi tulee jos mielummin tiputat vähän painoa