Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ruskettuneet tänä kesänä?

Vierailija
08.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kaikkeni, etten rusketu tai pala, mutta ihan vähäsen niin on käynyt. Aurinko on hirveän vaarallinen. 

Vierailija
62/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot sai rusketuksen jo maaliskuussa, kun hiihtelin keväthangilla ja on syventynyt kesän mittaan. Käsivarret ja kintut ovat ruskeat, koska olen pihahommissa ja kissaa ulkoilutan mikroshortsit jalassa ja hihattomissa paidoissa. Olen lapsesta saakka ruskettunut todella helposti ja nopeasti. Ja uskon myös, että runsas porkkanan syönti auttaa asiaa.

Mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuolta voi välttyä kun on ulkona 06-21 ja vielä etelä-Euroopassa. Pihatyöt on tehtävä ilman että on varjoa. 

Aamulla laitan 30 tai 50, en lisäile koska muuten se rasva palaa ja alan heti punoittamaan. 

Uimassa ollut muutaman kerran, silloinkin vaikea välttää aurinkoa mutta en makaa ottamassa sitä.

Hyvin ruskea olen. Iho on kaunis päivettyneenä eikä ainakaan vielä ryppyinen. 

mummo 64v

Ensinnäkään ei se rasva mitään pala, aivan puppua tuollainen.

Toisekseen, on se kumma että.AV-palstalla kaikki eläkeikäisetkin on aina rypyttömiä vaikka olisivat viettäneet jo vuosikymmeniä runsaassa auringonpaisteessa. Vielä kummempaa on se että oikeassa elämässä tällaisia ei tapaa koskaan, vaan poikeeuksetta jokaisella vanhuksella on ryppyjä ja sitä enemmän mitä

59v siippa on tuossa metrin päässä - kasvot täysin rypyttömät (silmäkulmien naururyppyjä lukuunottamatta) mutta kainalon alla iho on ryppyinen. 

Tunnen monia yhtä siloisia ikäisiämme. Ja toisaalta muutaman joilla oli ryppyjä alle 30v:nä

Vierailija
64/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käsivarsista. Muualta olen valkoinen.

Vierailija
65/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi. Ruskettuminen on todella työväenluokkaista.

Vierailija
66/75 |
10.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuolta voi välttyä kun on ulkona 06-21 ja vielä etelä-Euroopassa. Pihatyöt on tehtävä ilman että on varjoa. 

Aamulla laitan 30 tai 50, en lisäile koska muuten se rasva palaa ja alan heti punoittamaan. 

Uimassa ollut muutaman kerran, silloinkin vaikea välttää aurinkoa mutta en makaa ottamassa sitä.

Hyvin ruskea olen. Iho on kaunis päivettyneenä eikä ainakaan vielä ryppyinen. 

mummo 64v

Ensinnäkään ei se rasva mitään pala, aivan puppua tuollainen.

Toisekseen, on se kumma että.AV-palstalla kaikki eläkeikäisetkin on aina rypyttömiä vaikka olisivat viettäneet jo vuosikymmeniä runsaassa auringonpaisteessa. Vielä kummempaa on se että oikeassa elämässä tällaisia ei tapaa koskaan, vaan poikeeuksetta jokaisella vanhuksella on ryppyjä ja sitä enemmän mitä enemmän on grillannut. Todellinen mysteeri.

Tosiaan, vain netistä voi löytää näitä "meidän suvulla on niin hyvät geenit, ettei kenelläkään ole rypyn ryppyä vielä 150-vuotiaina". Muualla heitä ei tapaa, mutta netissä heitä suorastaan kuhisee.

Vierailija
67/75 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivettynyt ja paskan kanssa näivettynyt.

Vierailija
68/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen valkoinen.

Vierailija
69/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kun koko kesän on satanut lännessä

70/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, yllättävän paljon. Selvästi näkee käsivarsista, mihin työpaidan hiha päättyy 😎

Vierailija
71/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rusketu koskaan, aina vaan palan. Siis ihan muutama minuutti suorassa auringonpaisteessa riittää. Aina kesällä suojakerroin 50. Olis ihanaa jos saisi joskus edes pienen päivetyksen

Minä en rusketu enkä pala. Eilenkin otin aurinkoa ilman aurinkorasvaa tunnin verran, mutta ei mitään vaikutusta suuntaan tai toiseen. Aurinko tuntui vielä erityisen korventavalta. 

Vierailija
72/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruskettunut, vaikka olen ollut ulkona aika paljon ja ihan makoillutkin auringossa. Onneksi pääsen syksyllä Kreikkaan lataamaan d-vitamiinivarastoja.

Vierailija
73/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä juuri. Vähän on iho saanut väriä, muttei paljon. En ota aurinkoa koskaan. 

Vierailija
74/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskettunut, mutta nyt se jo hiljallee hiipumassa pois. Harmittaa, sillä sanokoot kukaan mitä sanoo, mutta rusketus näyttää fantastisen upealta. Olen pelannut tennistä ja uinut paljon. Käytiin lomalla Karibian saaristossa. Korkea suojakerroin oli tietty käytössä. Aurinko tekee hyvää iholle, mielelle ja aineenvaihdunnalle. Pieninä annoksina oleilen auringossa ilman suojaakin, jotta saan d-vitamiinia.

Vierailija
75/75 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereella väki näyttää olevan hyvinkin ruskettunutta.