Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko ruskettuneet tänä kesänä?

Vierailija
08.07.2024 |

Miten on?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Käytän aina aurinkorasvaa. En halua vanhentaa ja vaarantaa terveyttäni. 

Vierailija
42/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu ollenkaan, joten en ole tänäkään kesänä ruskettunut. Muutama pisama ilmestyi jossain vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskettunut ja en ole vielä kuuteenkymmeneen vuoteen makoillut auringossa ottamassa aurinkoa.

Vierailija
44/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolta voi välttyä kun on ulkona 06-21 ja vielä etelä-Euroopassa. Pihatyöt on tehtävä ilman että on varjoa. 

Aamulla laitan 30 tai 50, en lisäile koska muuten se rasva palaa ja alan heti punoittamaan. 

Uimassa ollut muutaman kerran, silloinkin vaikea välttää aurinkoa mutta en makaa ottamassa sitä.

Hyvin ruskea olen. Iho on kaunis päivettyneenä eikä ainakaan vielä ryppyinen. 

mummo 64v

Vierailija
45/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa enää. 

Vierailija
46/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rusketu koskaan, aina vaan palan. Siis ihan muutama minuutti suorassa auringonpaisteessa riittää. Aina kesällä suojakerroin 50. Olis ihanaa jos saisi joskus edes pienen päivetyksen

Vierailija
47/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä melkein puolet on.onneks täällä missä mä asun niin vaan muutama.

Vierailija
48/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketan itseäni heti toukokuussa, tänä vuonnahan se oli helppoa. Joskus olen ottanut aurinkoa biksut päällä,jo  huhtikuussa. Talvella käyn pari kertaa etelässä, eli käytännössä olen koko ajan ruskea. Käytän aurinkorasvaa kyllä, mutta ei se varmaan paljon auta, kun käyn koko ajan  uimassa. Olen 60-luvulla syntynyt. Tiedostan tietenkin vaarat, mutta silti ruskettuminen houkuttelee. 

Vierailija
49/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska en ole idiootti.

Se on varmaan helppoa, jos iho ei ole helposti ruskettuvaa. Mun ei tarvitse kuin käväistä ulkona niin rusketun, ei todellakaan vaadi mitään auringonottoa tai edes pitkää ulkoilua. 

Pitkähihaiset ja -lahkeiset vaatteet, hattu ja aurinkorasva suojakertoimella 50 auttavat myös helposti ruskettuvia.

Vierailija
50/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot sai rusketuksen jo maaliskuussa, kun hiihtelin keväthangilla ja on syventynyt kesän mittaan. Käsivarret ja kintut ovat ruskeat, koska olen pihahommissa ja kissaa ulkoilutan mikroshortsit jalassa ja hihattomissa paidoissa. Olen lapsesta saakka ruskettunut todella helposti ja nopeasti. Ja uskon myös, että runsas porkkanan syönti auttaa asiaa.

Vierailija
51/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kesäisin olen lähes kaiken ajan ulkona. Suojaan kyllä ihoni ja olen paljon myös varjossa. Tämä on nykyisin epäsuosittu mielipide mutta mielestäni ruskettunut iho vain näyttää paremmalta kuin kalpea. 

Vierailija
52/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttelwn aurinkoa kuin ruttoa 

SYÖPÄ

Vierailija
53/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti rusketu ikinä. Kellon alla ranteessa on etäisesti havaittava vaaleampi alue.

Vierailija
54/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuolta voi välttyä kun on ulkona 06-21 ja vielä etelä-Euroopassa. Pihatyöt on tehtävä ilman että on varjoa. 

Aamulla laitan 30 tai 50, en lisäile koska muuten se rasva palaa ja alan heti punoittamaan. 

Uimassa ollut muutaman kerran, silloinkin vaikea välttää aurinkoa mutta en makaa ottamassa sitä.

mummo 64v

Ensinnäkään ei se rasva mitään pala, aivan puppua tuollainen.

Toisekseen, on se kumma että.AV-palstalla kaikki eläkeikäisetkin on aina rypyttömiä vaikka olisivat viettäneet jo vuosikymmeniä runsaassa auringonpaisteessa. Vielä kummempaa on se että oikeassa elämässä tällaisia ei tapaa koskaan, vaan poikeeuksetta jokaisella vanhuksella on ryppyjä ja sitä enemmän mitä enemmän on grillannut. Todellinen mysteeri.

Vierailija
55/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väistämättä kesällä ruskettuu vaatteista ja aurinkosuojasta huolimatta. Siis jos vietää aikaa ulkona=)

Vierailija
56/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän lomalla rusketuin, mut äkkiäpä tuo alkaa täällä Suomessa haalistumaan. :(

Vierailija
57/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska en ole idiootti.

Se on varmaan helppoa, jos iho ei ole helposti ruskettuvaa. Mun ei tarvitse kuin käväistä ulkona niin rusketun, ei todellakaan vaadi mitään auringonottoa tai edes pitkää ulkoilua. 

Pitkähihaiset ja -lahkeiset vaatteet, hattu ja aurinkorasva suojakertoimella 50 auttavat myös helposti ruskettuvia.

Mulla on ollut enkä edes käy joka päivä ulkona, silti on kämmenselät ja kasvot ruskettuneet. Varmaan pitää laittaa käsiinkin hatut.

Vierailija
58/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma olen ruskettunut. En huomannut ennen kuin äitini huomautti. Johtuu varmaan siitä, että ulkoilen päivittäin muutaman tunnin ja rusketun tosi herkästi.

Vierailija
59/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan väistämättä kesällä ruskettuu vaatteista ja aurinkosuojasta huolimatta. Siis jos vietää aikaa ulkona=)

No esim. minä en ole vielä koskaan ruskettunut.

Vierailija
60/75 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mummo 64v

Ensinnäkään ei se rasva mitään pala, aivan puppua tuollainen.

Toisekseen, on se kumma että.AV-palstalla kaikki eläkeikäisetkin on aina rypyttömiä vaikka olisivat viettäneet jo vuosikymmeniä runsaassa auringonpaisteessa. Vielä kummempaa on se että oikeassa elämässä tällaisia ei tapaa koskaan, vaan poikeeuksetta jokaisella vanhuksella on ryppyjä ja sitä enemmän mitä enemmän on grillannut. Todellinen mysteeri.

No jos laittaisin nyt aurinkovoidetta olisin 5 min punainen ja ihoa kirvelisi. Voiteen pitää imeytyä kunnolla ihoon. 

En voi sille mitään että ihossani on paljon kollagenia luonnostaan. Esim decolte ja kaula rypyttömät ja vaakapoimuttomat - toki jos puristan rinnat tiukasti yhteen tulee väliin poimuja mutta niin tulee kaksikymppiselläkin. 

Toisaalta mulla on ollut labiaalijuonteet ja otsassa 2 vaakajuonnetta jo 13v:nä mutta ne ei ole ryppyjä:) Leuan alla yksi viiva ja suupielissä yhdet, silmäkulmissa naururypyt. Ei muita

Maaliskuussa harmaankalpeana ennen auringonvaloa iho näyttää paljon nahistuneemmalta!