Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ovat tyylistään niin välinpitämättömiä?

Vierailija
07.07.2024 |

Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Joko kuljetaan löysissä markettiretkuissa ja krokseissa tai sitten ei huomioida omia vahvuuksia ollenkaan (esim. korkea ponnari ohuen ohuessa tukassa tai napapaita kun kropoa ei ole tiukassa kunnossa).

Joku toteaa var.asti, että mitä se sulke kuuluu - ja eihän se kuulukaan, mutta ihmettelen vain...Moni olisi kuitenkin todella paljon viehättävämpi panostamalla vähän tyyliinsä.

Kommentit (222)

Vierailija
41/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Huono itsetunto

2. En tunne "tyyliäni". /(huomaan kyllä kauniit asut mutta en osaa itse yhdistää sellaista)

3. Liian vaivalloista

4. En halua huomiota koska 1 

Vierailija
42/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä välitän, mutta en vaan pukeudu niinkuin 50v paituliavmamma tykkää

Kyllä mulla saa vatsaa näkyä pari senttiä vaikka olenkin ylipainoinen, jos vain alaosa on isompi ja tilanne oikea. Mulla on myös ripsienpidennykset ja värjätyt hiukset, vaikka nekin on varmasti tosi wt ja junttia. Ja ai kamala töissä käytän työvaatteita 

Hauska kommentti, koska ajattelin juuri noita paitulimammoja aloitukseni kohdalla  yhtenä tyylittömyyden esimerkkinä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyli luo kuitenkin ensivaikutelman, eli se on aika tärkeä esim.  työnhaussa.

Riittää ihan ehjät ja siistit arkivaatteet. Aina on riittänyt

No ehkä tyulisi kuitenkin on kunnossa. Ehjät ja siistit arkivaatttetkin voi tarkoittaa aika montaa asiaa.

Huppari ja reisitaskuhousut ja lenkkarit on olleet muutamalla viimeisellä kerralla.

Reisitaskuhousut on mahtavat! Ei tarvi mitään ylimääräisiä käsilaukkuja, antaa invaliidikuvan jos jotain turhaa laukkua roikottaa.

Vierailija
44/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi näyttää viehättävältä?

Miksi ei?

Koska se on loppujen lopuksi tarpeetonta

Vierailija
45/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni nainen aattelee et ne ompi tyllikkäitä mutta on pukeutunut kuin 99% instajulkkiksista

Vierailija
46/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos kaikki ei ole kiinnostuneita tuollasista jutuista eikä tarvitsekaan.

Ulkonäkö on kenties se tärkein instrumentti elämässä, työssä ja parisuhteessa.

Jos ulkonäkö on ok ja puhdas, niin kyllä muut instrumentit on aina tärkeämpiä. Ei kukaan halua olla tekemisissä tyylikkään mutta tyhmän ja ilkeän ihmisen kanssa. No ehkä muut tyhmät, ilkeät ja pinnalliset.

No mutta kahdesta muuten yhtä hyvästä se edustavampi usein voittaa, ellei rekrytoijalla ole itsetunto-ongelmia.

Vierailija
47/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen instaa ja somea seuraillut niin jokaisella naisella samanlaiset asut. 

Vierailija
48/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole huomannnut tätä?

Ei. Ei ihmisiä oikeasti kiinnosta miten marketeissa pukeudutaan.

Vierailija
49/222 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko muutakin kuin hv! näkökulmaa rönttösten ja epäsiistien vaatteiden käytölle.

Vierailija
50/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju paljastaa miksi paikoissa joissa on paljon eri maalaisia (vaikka nyt ruotsin laivat) asiakaspalvelijat osaa valita aina oikean kielen heti vaikka asiakas on vain sekunti sitten saapunut kassalle.

Vierailija
51/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on hevostalleilla töissä 10h päivästä, seitsemän päivää viikosta,  joten en todellakaan laita paikalliseen s-markettiin toisia vaatteita vaan menen hevosen hajuisena sinne kauppaan.

Jos kerkeää tuommoisia miettimään muista niin pitäisi varmaan hankkia jokin harrastus 

Ei maalla 70 luvullakaan menty kauppaan lehmänpaskalta haisevissa vaatteissa, vaikka takana oli vain neljä vuotta kansakoulua. Kehitys näemmä kehittyy.

Vierailija
52/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että täällä on osalla ihan ylpeyden asia se, että osoittaa välinpitämättömyytensä tyylin suhteen. Jännä!

Vierailija
53/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ajatus parhaiden puolien esiintuomisesta on aikansa elänyt ja se, että ajattelee tällaisia ja kyselee vielä tätä muilta kertoo ainakin siitä, että haluaisi, että muutkin sopetuisivat sellaiseen yhtenäiskulttuuriin, jossa on yhteiset säännöt estetiikalle, niitä noudatetaan ja siten miellytetään sitä yleistä silmää tai viehättävyysstandardia. Usein yritetään näyttää juuri laihalta, paksuhiuksiselta, nuorekkaalta jne.

Suuri osa ihmisistä ei (onneksi) ensinnäkään pidä ulkonäön mitään osaa parhaana puolena ja toisaalta käsitys kauneudesta on kulttuurisidonnainen ja subjektiivinen. Allit tai iso vatsan ympärys ovat täysin esteettisesti neutraaleja asioita, kunnes joku antaa niille merkityksen epäviehättävä tai viehättävä. Sinä saat ap ajatella ihan mitä vaan ja joku toinen ajattelee jotain muuta.

Loppuun vielä: Itse pidän pukeutumisesta ja minulla on laaja ja tosi omaperäinen vaatevarasto ja myös kovasti kehuttu

No, jos luit keskustelua niin en nimenomaan kirjoittanut mistään tietystä tyylistä tai ihanteesta, vaan siitä, että osalla ei ole mitään tyyliä/täysi välinpitämättömyys. En myöskään ottanut kantaa ihmisten kehoihin, vaan ainoastaan siihen, että näyttääkö olevan mitään kiinnostusta ilmaista itseään tyylillä. 

Vierailija
54/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän näyttää mahdollisimman persaukiselta niin saan kaiken halvemmalla kuin jos pukeutuisin todellisen varallisuuteni mukaan. Ostan kyllä aina kaiken mitä haluan enkä pihistele. Hinta vaan on eri jos alkaa tinkimään pieni- ja keskituloisen ryysyt päällä kuin jos on Armanin mittapuku.

Vierailija
55/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta vaatteet. Se aika meni jo. Satsaan kotiin. Vaatteiden ostaminen ja sovittaminen on kamalaa ja mulla jo ikää. Ei ketään kiinnosta vanhan akan vaatteet.

Vierailija
56/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu ole huomannnut tätä?

Kaikki nuoret naiset ovat toistensa kaltaisia. Sama tyyli. Ei mitään omaa. Ovatko he ihan määräiltävissä, vailla omaa ajatustakaan itsestä. Ovat kuin orjia muoidille ja muullekin.

Vierailija
57/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: tyylin ei tarvitse olla kallista, kirppareiöta voi löytää todella upeita asuja.

Miehille ei löydy mitään kirppareilta.

Vierailija
58/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä: tyylin ei tarvitse olla kallista, kirppareiöta voi löytää todella upeita asuja.

Miehille ei löydy mitään kirppareilta.

Koska miehet käyttävät vaatteet loppuun, ekologisia kun ovat.  Toisin kuin luontoa tuhoavat voimaantuneet.

Vierailija
59/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuuluu sinulle miten? minä pukeudun just sellaisiin vaatteisiin kun itse haluan 🙄

Et sitten lukenut aloitusta?

Vierailija
60/222 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse on hevostalleilla töissä 10h päivästä, seitsemän päivää viikosta,  joten en todellakaan laita paikalliseen s-markettiin toisia vaatteita vaan menen hevosen hajuisena sinne kauppaan.

Jos kerkeää tuommoisia miettimään muista niin pitäisi varmaan hankkia jokin harrastus 

Ei maalla 70 luvullakaan menty kauppaan lehmänpaskalta haisevissa vaatteissa, vaikka takana oli vain neljä vuotta kansakoulua. Kehitys näemmä kehittyy.

No mä kävin tänään(kin) kaupassa kun tulin navetasta. Haisin taatusti hieltä ja paskalta ja vaatteet oli yltäpäätä paskassa. Mutta ihan sama.

Juu kehitys kehittyy. Älylaitteet, intternetti ja silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi