Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Le Pen hävisi totaalisesti!!!

Vierailija
07.07.2024 |

On vasta kolmas! 

Macron toisena, vasemmisto voitti vaalit Ranskassa! 

Kommentit (409)

Vierailija
341/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistokoalitio. Ensin britit nyt ranskalaiset. Milloin Le Pen uskoo, ettei hän pääse pääministeriksi tai presidentiksi, koska hänellä on moninkertainen määrä vastustajia verrattuna kannattajiin.

Mikään ei tule muuttumaan vaikka nyt naamat vaihtuikin.

Toivottavasti ei paljon muutu. Tai Ukrainaa voisi Ranska tukea enemmän.

Kuinkahan valtionvelka alkaa vasemmistopopulistien hallitessa kehittyä? 

Köykäistä on ollut Ranskan tuki, no eipä heillä paljoa ole antaakaan.

Vierailija
342/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa pro-Putin rahoitusta saanut puolue ei voittanut.

Eikös juuri vasemmistoblokki voittanut jotka saavat putinilta rahaa.... 

ai äärioikeisto onkin nyt vasemmistoblokki, kivasti sulla menee asiat sekaisin...

https://www.hs.fi/maailma/art-2000010536034.html

https://www.verkkouutiset.fi/a/venalaispankki-rahoitti-marine-le-penin-…

Samaa porukkaa nuo on.  Aivan kuten nassit ja kommunistit 30-luvun saksassa, samaa porukkaa.

S O S I A L I S T E J A !

Tohtori Göbbels on näemmä opiskellut oikein semantiikkaa. Mestari-ainesta.

Semantiikan kanssa onkin oltava tarkkana sillä sosialisteille sanojen merkityksellä leikkiminen on ase.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, ettei Suomen mediassa ole otettu tämänkään koalition voittoa vastaan riemumielin. Sen verran nyt uutisoidaan totuuksia tästä ukosta Ylellä ja Hesarilla. 

Vai voisiko olla, että YLE ja Hesari uutisoivat totuudenmukaisesti ihan riippumatta siitä mitä mieltä toimittajisto henkilökohtaisesti on asioista?

Suomessa on maailman vapain lehdistö. Ollaan siitä ylpeitä eikä hitto soikoon sahata omaa jalkaamme viemällä YLEltä rahoitusta.

Vierailija
344/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että kremliä harmittaa vaalitulos.

Miksi näin? Voisiko joku persu vaikka kertoa?

Vierailija
345/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ans kattoo saako hallitusta kasaan vai tuleeko uudet vaalit

Hankalalta näyttää, jos ukkelin uhoon on uskominen. 

Vasemmistokoalitio Uusi kansanrintama ei tule tekemään yhteistyötä presidentti Macronin puolueen kanssa, vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon vakuutti sunnuntaina. HS 

Uusia vaaleja ei tietääkseni saa järjestää ennen kuin edellisistä on kulunut vuosi. Siinähän uhoaa. Yhteistyöhön on suostuttava kun ei saanut riittävästi ääniä voidakseen määräillä muita. Luultavasti tuo teatraalinen uho onkin tarkoitettu sumutukseksi, jolla yritetää hämätä että muka saadaan omia tavoitteita hyvin läpi. Suurinta osaa kansasta ei kuitenkaan kiinnosta aktiivisesti seurata, miten se touhu oikeasti sujuu.

Vierailija
346/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, ettei Suomen mediassa ole otettu tämänkään koalition voittoa vastaan riemumielin. Sen verran nyt uutisoidaan totuuksia tästä ukosta Ylellä ja Hesarilla. 

Vai voisiko olla, että YLE ja Hesari uutisoivat totuudenmukaisesti ihan riippumatta siitä mitä mieltä toimittajisto henkilökohtaisesti on asioista?

Suomessa on maailman vapain lehdistö. Ollaan siitä ylpeitä eikä hitto soikoon sahata omaa jalkaamme viemällä YLEltä rahoitusta.

Kyllä vain, muistatteko täysin puolueettoman reportaasit mm. Trumpista. No en minäkään ja Trumpin voittoa on maalailtu suunnilleen maailmanloppuna.

Kyllä se Project 2025 melko kylmäävää luettavaa on ihan oikeasti. 

Maailma tuskin loppuu mutta demokratia saattaa USA:ssa loppua jos Trump valitaan. Yritys on ainakin ollut kova viime vuosina. Mietipä mitä siitä seuraisi. Asiaan liittyvien valtavien riskien esille tuominen on johdonmukaista ja tärkeää.

Vierailija
347/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee Marinen sukunimestä aina kynä mieleen, vaikka en edes tiedä, mikä se on ranskaksi. Englanti vaikuttaa, kyllähän minä sen myönnän. Mutta asiaan: minulle tulee aina pahat fibat, kun näen Marine Le Penin medioissa. 

Vierailija
348/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee Marinen sukunimestä aina kynä mieleen, vaikka en edes tiedä, mikä se on ranskaksi. Englanti vaikuttaa, kyllähän minä sen myönnän. Mutta asiaan: minulle tulee aina pahat fibat, kun näen Marine Le Penin medioissa. 

Nainen helvetistä.

Vierailija
349/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen helvetistä.

Helvetillisiä naisia: Zaharova, Skabejeva, Simonyan, ...

Vierailija
350/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen helvetistä.

Tankki-Leena?

Vierailija
351/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin lähtevät sitten halaamaan Putinia?

Ei putte nyt jaksa, vanha pieni mies kun Kyrbän kävi juuri pyllistelemässä sille.

Huutonaurua! Kiitos sinulle! Pelastit päiväni.

Vierailija
352/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaalit voitti putinisti...

Vierailija
353/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen helvetistä.

... Marin, Ohisalo, Tuppurainen...

Vierailija
354/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurooppa on mennyttä kalua ja Suomi myös!

Vierailija
355/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Le Pen Putskun seurassa. Yök, yök, yök! Pesuvati! Laatta lentää ihan justiinsa!

Vierailija
356/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö käy että Italia, Unkari ja Suomi jäävät äärioikeiston pyhätöiksi euroopassa????

Vierailija
357/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Le Pen Putskun seurassa. Yök, yök, yök! Pesuvati! Laatta lentää ihan justiinsa!

D. Medvedev: - That f u c k i n g cunt is after my man!

Vierailija
358/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopun enteet maailmalla. Toisaalta hyvä että nyt ranska ottaa ne miljardit "hätää kärsivät" niin eivät änkeä suomeen riehumaan ja elätiksi.

Voi kuule, kyllä sitä tulee sitä taakanjakoa taas ja joka maa saa oman osansa.

Miten voi ihmiset olla noin ääliöitä ja sinisilmäisiä etteivät vielä osaa äänestää oikein, ajattelisivat edes lastensa tulevaisuutta! Kuka haluaa lastensa asuvan ja elävän a pi na viidakossa?

Minä en halua heidän elävän minkäänlaisessa viidakossa, mistä syystä äänestän puolueita jotka tekevät konkreettisia toimia ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi. Oletko miettinyt mitä käy kun nuo lämpimämmän ilmaston maat muuttuvat elinkelvottomiksi? Osa on siinä rajalla jo. Sieltä tullaan tietenkin tänne viileämpiin maihin. Tulijoita on miljardeja. Sellaisia massoja ei estetä tulemasta vaikka kuinka toivoisit Suomen säilyvän nykyisenlaisena. Tulevat väkisin jos eivät muuten pääse.

Miksi te persut ette mieti nenäänne pidemmälle?

Vierailija
359/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Pen on ärsyttävämpi kuin Purra.

Eipäs nyt liioitella sentään.

Ei. Le Pen kuuluu Huhtasaari osastoon höystettynä aimo annoksella hysteerisyyttä.

Le Pen on putinisti. 

Kuten täällä moni perussuomalaista tosin salaa...

Suomen itärajalla sitä ei paljon salailla kun joka toisella persulla on ry ss ä vo su.

Vierailija
360/409 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen helvetistä.

Kauma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi