Kuinka vanhana sinulta on kysytty paperit kaupassa?
Täällä rouva 46v ja tänään viimeksi lonkeroa ostaessa. Vähän nauratti.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
25v kun ostin omenaviiniä.
Siis Alkossa.
Vain vauva.fi:llä keskimääräiseltä 48 v tantalta kysytään säännöllisesti papereita. :D
Noo viimeksi juuri tänä aamuna klo 06:00 Alkossa asioidessani 27-vuotiaan poikaystäväni kanssa. Olen siis 67 vuotta nuori daami itse. Hiukan siinä teini-ikäinen Alkon myyjä pojankloppi ihmetteli nähdessään henkkarini. Ei ole vielä ryppyä ja joskus minua erehdytään luulemaan jopa lukiotytöksi. Mutta voimaannuttavia kokemuksiahan nämä.
Annan nyt vähän myyjänä oman kokemukseni henkkareiden kyselystä. Olen toiminut myyjänä monta monta vuotta enkä ole KOSKAAN erehtynyt kysymään yhdeltäkään nelikymppiseltä naiselta papereita. Ehkä yhdeltä tai kahdelta mieheltä, mutta sekin on todella harvinaista. Tuhansilta olen vuosien saatossa kysynyt ja esimerkiksi se 33-37-vuotiaiden naisten määrä, joilta olen kysynyt, on lähes olematon. Aikamoista humpuukia tämä ketju on siis täynnä, kun ilmeisesti keskimääräiseltä vankasti keski-ikäiseltä muka kysytään säännöllisesti henkkareita. :D
Ei ole kysytty! Olen itsevarma 32v nainen. MIks teiltä kysytään paperei hei??
32v. olin kun viimeisen kerran olutta ostaessa kysyttiin paperit.
35v eli vielä nykyäänkin todella usein kysytään.
52 v . Otin kohteliaisuutena 😆. Näytän kolmekymppiseltä
Ei ole taidettu koskaan kysyä. En ainakaan muista. Olen 44v.
Äsken Alkossa. Olen 85-vuotias lady. 20-vuotias poikaystäväni odotteli ferrarissaan parkkiksella.
Taisin olla 38v, mutta se oli korona-aikana jolloin itsekin pidin maskia naamalla. Sitä edellisen kerran kysyttiin 30-vuotiaana. Muistan kuinka yllättynyt olin vaikka olin mielestäni juuri ikäiseni näköinen.
Olen 32v ja pitkästä aikaa kysyttiin henkkarit kaljaa ostaessa. Omia lapsiakin oli mukana 😅
Vierailija kirjoitti:
Vain vauva.fi:llä keskimääräiseltä 48 v tantalta kysytään säännöllisesti papereita. :D
Jos sinä näytät vanhalta kurpalta niin keneltäkään muulta ei voida kysellä papereita?
Vierailija kirjoitti:
32v. olin kun viimeisen kerran olutta ostaessa kysyttiin paperit.
Senkö jälkeen maksa petti?
Vierailija kirjoitti:
52 v . Otin kohteliaisuutena 😆. Näytän kolmekymppiseltä
Etkä näytä vaan ihan ikäiseltäsi.
Täytän tänä vuonna 41, minulta kysytään edelleen papereita, toki hieman harvemmin, kuin nuorempana. Tämä on ainakin totta, ei ole mitään syytä tulla tänne keksimään satuja :D
Tämä ei ole kyllä mikään ylpeilyn aihe, vaan riesa.
Multa ei ole kysytty koskaan. Olin 15v, kun kaupankassa (naapurimme ja kauppiaan rouva) sanoi, ettei saisi myydä mulle tulitikkuaskipunttia, mutta koska tietää, ettei meillä kukaan (lapsi) polta ja mä tarvitsen niitä tulentekoon saunassa ja sisällä, niin voi myydä...
-M49-