Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos muilla tämän kesän treffailut menneet hyvin vai huonosti vai hyvin huonosti?

Vierailija
07.07.2024 |

Mä tapasin tosi kivan miehen kerran, ja paloin halusta nähdä pian uudelleen, samoin hän. Sitten hän oli pian treffien jälkeen viihteellä, ja paljasti onneksi känniviesteissä todellisen itsensä. Aivan totaalisen omistushaluinen kiihkomielinen tapaus. 

Toisen miehen kanssa odotin treffejä Todella toiveikkaana. Omien sanojensa mukaan empaattinen, älykäs ja herkkä mies puhui käytännössä vaan itsestään koko treffien ajan. Ei yhtään kysymystä multa. Ensimmäistä kertaa elämässä huomasin, että silmien pyörittely on ilmeisesti tahdosta riippumaton ele. En voinut sille mitään vaikka yritin. 

Kolmas vaikutti myös tosi kivalta, rento ja hauska ja fiksu. Treffeillä sain kuulla hänen älykkyysosamääränsä ja sen miten on Mensan jäsen, monenko miljoonan liikevaihtoa pyörittää yms. 

Neljäs tässä ilmeisesti juuri tekee oharit. Tai tänään piti treffien olla, ja yksityiskohdista piti sopia aamupäivästä. Mies on kadonnut 😅

Tulee taas olo, että mä en jaksa. Oispa kiva kuulla jotain ihania kokemuksia kivasti menneistä treffeistä, ja mahdollisesti niistä alkaneista romansseista! Jaksais vielä uskoa itsekin. 

N40+

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavoilla ei ole merkitystä, jos naama on rumahko tai vaatimaton. Näin se vain menee.

Vierailija
102/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kyllä upeat ensitreffit upean miehen kanssa. Käytiin ensin pitkällä tallustelukävelyllä missä sattuu, sitten syömässä, ja sitten mentiinkin hänen luo. Meni pussaillessa ja sekstaillessa aamukahdeksaan. Voi sanoa että täydellisempiä treffejä tuskin koskaan tulen kokemaan. Harmi vaan että ei enää toisilla treffeillä tuntunut samalta, ja juttu kuivui kasaan. Mikä lie oikku oli toikin. Nyt on rima taas aika korkealla.

N46

Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi deittailu on naisille 'vaikeaa'. Jos nainen menettää vuorokaudessa kiinnostuksensa täydelliseltä tuntuvaan mieheen, niin miesten konstit käyvät aika vähiin.

Vuorokaudessa? Seuraavat treffit oli kahden viikon päästä. Nähtiin toki vielä muutaman kerran, mut ei niin ei. Ja ottaa päähän itselläkin, voit uskoa.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavoilla ei ole merkitystä, jos naama on rumahko tai vaatimaton. Näin se vain menee.

Tämän olen huomannut myös naisena. 

Vierailija
104/107 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä vuoristorataa. Alkukesästä tapasin lupaavan miehen, joka oli kohtelias ja kiinnostunut, kemiaa oli. Sitten yhtäkkiä vetäytyi ja jätti kun olen kuulemma liian vaikea. Sitten muutama yhdenillanjuttu "lohdutukseksi". Nämä vähän on hold että jaksanko nähdä uudestaan. Yksi vanha säätö kerran. Ja yksi Tinder-deitti, joka livenä ei sytyttänyt. Paljon viestittelyä deittiapeissa ja molemminpuolista ghostailua. Ehkä yksi kaverimies ex palaamassa kuvioihin, en tiedä otanko takas. Kokonaisfiilis VMP boysober kiinnostaa.

Melkeinpä yks yhteen mun kokemuksien kanssa 😄 Sillä erotuksella, että mulla on kaks ex-hoitoa jotka hoitaa tarvittaessa yhä.

Mahtavaa horoilua. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei ole kiinnostunut.

Mitä väliä sill

Ei ne kunnolliset miehet ota puolisokseen naista, joka on pannut ympäriinsä.

Vierailija
105/107 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä vuoristorataa. Alkukesästä tapasin lupaavan miehen, joka oli kohtelias ja kiinnostunut, kemiaa oli. Sitten yhtäkkiä vetäytyi ja jätti kun olen kuulemma liian vaikea. Sitten muutama yhdenillanjuttu "lohdutukseksi". Nämä vähän on hold että jaksanko nähdä uudestaan. Yksi vanha säätö kerran. Ja yksi Tinder-deitti, joka livenä ei sytyttänyt. Paljon viestittelyä deittiapeissa ja molemminpuolista ghostailua. Ehkä yksi kaverimies ex palaamassa kuvioihin, en tiedä otanko takas. Kokonaisfiilis VMP boysober kiinnostaa.

Melkeinpä yks yhteen mun kokemuksien kanssa 😄 Sillä erotuksella, että mulla on kaks ex-hoitoa jotka hoitaa tarvittaessa yhä.

Mahtavaa horoilua. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei ole kiinn

Ei ne kunnolliset miehet ota puolisokseen naista, joka on pannut ympäriinsä. 

Ihan kohtuullista, jos ei itsekään ole.

Vierailija
106/107 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tapailee vain komeita omasta mielestään täydellisiä miehiä vaikka ovatkin oikeasti narsisteja ja surkimuksia. Mutta ap valitsee miehen treffeille ulkonäön perusteella ja siksi saat tapailla niitä paskoja miehiä jatkossakin.

Vierailija
107/107 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun treffit menivät hyvin. Mies oli kohtelias. Ei puhunut muista naisista, ei kehunut itseään, katsoi silmiin ja tarjosi kahvia. Kyseli myös minulta etten minä bvaan puhunut koko ajan. Ei vonkannut edes ja sanoi että lähetä viestiä jos haluaa lähteä veneilee. Olemme nyt tapailleet kuukauden ja käyneet veneilemässä ja syömässä. Rannallakin oltiin ja parin viikon päästä mennään mustan pitsin markkinoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi