Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos muilla tämän kesän treffailut menneet hyvin vai huonosti vai hyvin huonosti?

Vierailija
07.07.2024 |

Mä tapasin tosi kivan miehen kerran, ja paloin halusta nähdä pian uudelleen, samoin hän. Sitten hän oli pian treffien jälkeen viihteellä, ja paljasti onneksi känniviesteissä todellisen itsensä. Aivan totaalisen omistushaluinen kiihkomielinen tapaus. 

Toisen miehen kanssa odotin treffejä Todella toiveikkaana. Omien sanojensa mukaan empaattinen, älykäs ja herkkä mies puhui käytännössä vaan itsestään koko treffien ajan. Ei yhtään kysymystä multa. Ensimmäistä kertaa elämässä huomasin, että silmien pyörittely on ilmeisesti tahdosta riippumaton ele. En voinut sille mitään vaikka yritin. 

Kolmas vaikutti myös tosi kivalta, rento ja hauska ja fiksu. Treffeillä sain kuulla hänen älykkyysosamääränsä ja sen miten on Mensan jäsen, monenko miljoonan liikevaihtoa pyörittää yms. 

Neljäs tässä ilmeisesti juuri tekee oharit. Tai tänään piti treffien olla, ja yksityiskohdista piti sopia aamupäivästä. Mies on kadonnut 😅

Tulee taas olo, että mä en jaksa. Oispa kiva kuulla jotain ihania kokemuksia kivasti menneistä treffeistä, ja mahdollisesti niistä alkaneista romansseista! Jaksais vielä uskoa itsekin. 

N40+

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vuoristorataa. Alkukesästä tapasin lupaavan miehen, joka oli kohtelias ja kiinnostunut, kemiaa oli. Sitten yhtäkkiä vetäytyi ja jätti kun olen kuulemma liian vaikea. Sitten muutama yhdenillanjuttu "lohdutukseksi". Nämä vähän on hold että jaksanko nähdä uudestaan. Yksi vanha säätö kerran. Ja yksi Tinder-deitti, joka livenä ei sytyttänyt. Paljon viestittelyä deittiapeissa ja molemminpuolista ghostailua. Ehkä yksi kaverimies ex palaamassa kuvioihin, en tiedä otanko takas. Kokonaisfiilis VMP boysober kiinnostaa.

Vierailija
42/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan jaksaa tällaista paskaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä kohta vuoden verran ollut sinkkuna ja treffaillut lukuisia miehiä. Keskenään hyvin erilaisia miehiä ja hyvin erilaisista taustoista ja elämäntilanteista. Yksi ainut on ollut sellainen aidosti hyväsydäminen mies, joka on mulle yksi isoin asia kumppanissa. Valitettavasti meidän toiveet tulevaisuudelle ja hyvälle elämälle oli niin erilaiset, että ei suhteessa olisi ollut mitään mieltä.

Yksi asia mikä heissä on toistunut, tuota yhtä hyväsydämistä lukuunottamatta. Kaikki ihan työelämässä olevia ja vaikuttaisi äkkiä katsottuna että elämä ihan ok kantimissa. Mut syvempi tutustuminen osoittanut, että enemmän tai vähemmän masentuneita ja ahdistuneita joka ikinen. Tää on ollut todella surullista huomata. 

N45

Mun saldo tältä vuodelta on 5 masentunutta. Yksi työelämässä, loput pitkällä sairaslomalla. Ja nämä on käyneet ilmi vasta treffeillä. Eihän sille mitään mahda että ihminen masentuu, itsekin siitä ajoittain kärsin. Mut olen miettinyt samaa, että todella paljon on oikeesti pahoinvointia.

Vierailija
44/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksillä treffeillä kävin. Kun piti sopia seuraavia, mies ei tiennyt tuleeko exän koira hoitoon ja ei osannut sopia treffejä sen takia. Jätin asian sitten siihen. Jos en ollut exän koiraa mielenkiintoisempi, niin en halua jatkossakaan kilpailla huomiosta. 

Vierailija
45/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan jaksaa tällaista paskaa?

En jaksakaan nro 42

Vierailija
46/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä vuoristorataa. Alkukesästä tapasin lupaavan miehen, joka oli kohtelias ja kiinnostunut, kemiaa oli. Sitten yhtäkkiä vetäytyi ja jätti kun olen kuulemma liian vaikea. Sitten muutama yhdenillanjuttu "lohdutukseksi". Nämä vähän on hold että jaksanko nähdä uudestaan. Yksi vanha säätö kerran. Ja yksi Tinder-deitti, joka livenä ei sytyttänyt. Paljon viestittelyä deittiapeissa ja molemminpuolista ghostailua. Ehkä yksi kaverimies ex palaamassa kuvioihin, en tiedä otanko takas. Kokonaisfiilis VMP boysober kiinnostaa.

Melkeinpä yks yhteen mun kokemuksien kanssa 😄 Sillä erotuksella, että mulla on kaks ex-hoitoa jotka hoitaa tarvittaessa yhä.

Vierailija
47/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkeinpä yks yhteen mun kokemuksien kanssa 😄 Sillä erotuksella, että mulla on kaks ex-hoitoa jotka hoitaa tarvittaessa yhä.

Mahtavaa horoilua. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei ole kiinnostunut.

Vierailija
48/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä kohta vuoden verran ollut sinkkuna ja treffaillut lukuisia miehiä. Keskenään hyvin erilaisia miehiä ja hyvin erilaisista taustoista ja elämäntilanteista. Yksi ainut on ollut sellainen aidosti hyväsydäminen mies, joka on mulle yksi isoin asia kumppanissa. Valitettavasti meidän toiveet tulevaisuudelle ja hyvälle elämälle oli niin erilaiset, että ei suhteessa olisi ollut mitään mieltä.

Yksi asia mikä heissä on toistunut, tuota yhtä hyväsydämistä lukuunottamatta. Kaikki ihan työelämässä olevia ja vaikuttaisi äkkiä katsottuna että elämä ihan ok kantimissa. Mut syvempi tutustuminen osoittanut, että enemmän tai vähemmän masentuneita ja ahdistuneita joka ikinen. Tää on ollut todella surullista huomata. 

N45

Mun saldo tältä vuodelta on 5 masentunutta. Yksi työelämässä, loput pitkällä sairaslomalla. Ja nämä on käyneet ilmi vasta tre

Mä taas en ole tavannut vielä yhtäkään, jolla ei olisi jokin tapailuun vaikuttava ahdistava kuvio elämässä. Oli se sitten työ tai ihmissuhteet tai henkilökohtaiset traumat, niin aina on jotain missä on pitänyt ensitöikseen olla lohduttamassa lohduttamasta päästyäänkin. Yksi purskahti itkuun kesken seksin kun tuli eksää ikävä. 

N44

Vierailija
49/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa horoilua. Ja sitten ihmetellään kun kukaan ei ole kiinnostunut.

Mitä väliä sillä on kuka mua hoitelee sillä välin kun etsin elämäni rakkautta?

Vierailija
50/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Tavallaan lohdullista kuulla, etten ole ainoa, jolla ei onnea deittimarkkinoilla. Mietin jos syksyksi jäisi pari fuckboyta, ja voisin näitä tapailla ja muuten luopuisin toivosta. 

Vierailija
51/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä! Tavallaan lohdullista kuulla, etten ole ainoa, jolla ei onnea deittimarkkinoilla. Mietin jos syksyksi jäisi pari fuckboyta, ja voisin näitä tapailla ja muuten l

Hyvä suunnitelma, ottaa vähän taukoa ja keskittyä omaan hyvinvointiin.

Vierailija
52/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuulkaa kivat treffit abc:llä! 😂😍 Mies ehdotti, ja aattelin että paskat ja lähdin, ja kyllä kannatti! Aivan ihana hurmaava fiksu ja hauska mies, ja niin vapauttavaa tajuta että jos mätsää niin aivan sama vaikka hautuumaalla olisi treffit! Jatkoa odotellessa, en malta odottaa 🤓

N37

Vierailija
53/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennynä, mutta menköön.

Ei mitään suurta, mutta keväällä löytynyt miesystävä maksoi Ruotsin ristelelyn A-luokan hytissä  ja buffet päivällisen laivalla.

Ruotsissa sitten minä puolestani maksoin menoja, sinä aikana kun oltiin maissa.

Lavatansseissakun on huristeltu pitkin kesää, miehen autolla.  Oma auto kun on vanha jo.

Käytän sitä vain työmatkoihin.

Lomaa jää syksyynkin, on juteltu ruskamatkasta Lappiin. Katellaan...

Vierailija
54/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan enää baarista yhdenillanjuttuja kun en jaksa treffailumaailmaa. Oon myös vakavasti harkinnut prostituutiota, niin saisin säännöllistä seksiä. Tosin asiakkaiden pitäisi olla ok-näköisiä ja siistejä. N35

Vierailija
55/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin tinderistä elämäni naisen. Viestittely ja puhelut ja ensitapaaminen, kaikki vaan ihan helvetin ihanaa. Sitten tuli yksi väärinymmärrys viestittelyssä, jota mä pyysin anteeksi, vaikka mielestäni en edes tehnyt mitään väärää. Mut naisella meni fiilis. Ei mahda mitään. Toista vastaavalla tavalla sykähdyttävää naista en kyllä taatusti löydä enää ikinä.

M49

Vierailija
56/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Sain karsittua kaksi negatiivsta uhriutujavalittajanaista elämästä, kun sanoin, että nyt ei tätä ruikutusta enää jaksa kuunnella, sekä yhden murustelijan yhteystiedot poistin. Nää oli kaikki semmosia kolmekymppisiä, elämä edessä, mutta järkyttävä valitus päällä ja ikäkriiseily. Nyt mahtuu positiivisempaa energiaa ja naisia elämään. M47

Vierailija
57/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksillä treffeillä kävin. Kun piti sopia seuraavia, mies ei tiennyt tuleeko exän koira hoitoon ja ei osannut sopia treffejä sen takia. Jätin asian sitten siihen. Jos en ollut exän koiraa mielenkiintoisempi, niin en halua jatkossakaan kilpailla huomiosta. 

Ollaan taidettu tapailla samaa miestä. :D 

Kauheintahan deittailussa on se, jos itse ei oikein syty heti tyypille ja tekee kompromisseja yhdessä jos toisessakin asiassa, mutta ajattelee että katsotaan nyt josko tunteita heräisi ja sitten käy juuri noin, että saa lopulta itse pakit. :D

Vierailija
58/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa.. Ei ole ollut ainoitakaan treffejä eikä taida olla tulossakaan.

Sama täällä. En ymmärrä miksi. Minulla on Tinderissä alle kymmenen tykkäystä, pareja saan ehkä yhden vuodessa, enkä saa muilla sivustoilla koskaan viestejä tai vastauksia viesteihini. Ihan sama vaikka olen käyttänyt vuosia itseni kehittämiseen, minulla on siistit kuvat, hyvin kirjoitetut profiilit ja hyvät käytöstavat. Kasvotusten tapaan hyvin harvoin ikäisiäni naisia, eivätkä he ole koskaan kiinnostuneita tutustumaan.

Vierailija
59/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

Olet treffaillut lukuisia miehiä, ja vain yksi heistä olisi kelvannut sinulle? Ei ole näköjään helppoa

Vierailija
60/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kuulkaa kivat treffit abc:llä! 😂😍 Mies ehdotti, ja aattelin että paskat ja lähdin, ja kyllä kannatti! Aivan ihana hurmaava fiksu ja hauska mies, ja niin vapauttavaa tajuta että jos mätsää niin aivan sama vaikka hautuumaalla olisi treffit! Jatkoa odotellessa, en malta odottaa 🤓

N37

"vapauttavaa tajuta että jos mätsää niin aivan sama vaikka hautuumaalla olisi treffit!"

Niinpä. Tosi yksinkertainen asia, mutta yllättävän moni ei tuota vaan kykene ymmärtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi