Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos muilla tämän kesän treffailut menneet hyvin vai huonosti vai hyvin huonosti?

Vierailija
07.07.2024 |

Mä tapasin tosi kivan miehen kerran, ja paloin halusta nähdä pian uudelleen, samoin hän. Sitten hän oli pian treffien jälkeen viihteellä, ja paljasti onneksi känniviesteissä todellisen itsensä. Aivan totaalisen omistushaluinen kiihkomielinen tapaus. 

Toisen miehen kanssa odotin treffejä Todella toiveikkaana. Omien sanojensa mukaan empaattinen, älykäs ja herkkä mies puhui käytännössä vaan itsestään koko treffien ajan. Ei yhtään kysymystä multa. Ensimmäistä kertaa elämässä huomasin, että silmien pyörittely on ilmeisesti tahdosta riippumaton ele. En voinut sille mitään vaikka yritin. 

Kolmas vaikutti myös tosi kivalta, rento ja hauska ja fiksu. Treffeillä sain kuulla hänen älykkyysosamääränsä ja sen miten on Mensan jäsen, monenko miljoonan liikevaihtoa pyörittää yms. 

Neljäs tässä ilmeisesti juuri tekee oharit. Tai tänään piti treffien olla, ja yksityiskohdista piti sopia aamupäivästä. Mies on kadonnut 😅

Tulee taas olo, että mä en jaksa. Oispa kiva kuulla jotain ihania kokemuksia kivasti menneistä treffeistä, ja mahdollisesti niistä alkaneista romansseista! Jaksais vielä uskoa itsekin. 

N40+

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen treffasin ja hän jo vastasi, että hän haluaisi tutustua enemmänkin mutta huomasin, että hän ei tekstaa yhtään.

Jos itse en tekstaisi hänelle niin kaikki viikot menisi hiljaa.

Taitaa olla peli pelattu.

Taitaa olla valitettavasti.

Vastaako nainen lyhyesti parilla sanalla vai ajatuksella pitkästi? Joillekin on opetettu, että pitää antaa miehen jahdata, eikä naisena voi tehdä aloitetta...

Vierailija
82/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin alkukesästä tulisesti ensisilmäyksellä ja tietääkseni tunne oli molemminpuolinen. Kaikki oli kuin unelmaa. Uskomaton kemia ja henkinen yhteys, taivaallista seksiä.

Nyt sitten nuolen haavojani kun mies osoittautui alkoholistiksi. Eipä olisi arvannut, korkeassa asemassa töissä, kaunis siisti koti, mies kohtelias ja ystävällinen. Mutta alkoholia kului aivan tolkuton määrä viikoittain, ja käytös kännissä aivan järkyttävää. Pari viikkoa jaksoi pinnistellä ja esittää muuta. 

Tuon kokemuksen jälkeen mä luovutin tämän pelin, en vaan jaksa enää. Yhtään mikään ei alussa antanut viitteitä tuosta ongelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen treffasin ja hän jo vastasi, että hän haluaisi tutustua enemmänkin mutta huomasin, että hän ei tekstaa yhtään.

Jos itse en tekstaisi hänelle niin kaikki viikot menisi hiljaa.

Taitaa olla peli pelattu.

Hänellä taitaa olla muitakin tekstailukavereita kuin sinä, toisin sanoen pyörittää useaa miestä samaan aikaan. Tai ei vain ole oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
84/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala miten vähän hyviä kokemuksia.. On tää aika karua 😟

Mun tämän päivän deitti palasi langoille ja ehdotti muina miehinä tapaamista huomiselle, pahoittelematta sanallakaan tämän päivän ohareita..

Ap

Vierailija
85/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt treffeille kun viimeksi joulukuussa.

Paitsi joku ulkkari pyysi. Ja joku 10v nuorempi kevyttä tapailua haluava. Haluaisin oikeen suhteen mut olen jo aika lailla luopunut toivosta.

N48

Vierailija
86/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei toisaalta ole intoa treffailla päätä lyhyempiä maahansaapuneita, joten siksikään en ole treffaillut.

Vierailija
87/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Tämän vuoden saldo

- Oli 20min myöhässä treffeiltä, kuulema "jäi juttelemaan liian pitkäksi aikaa työkavereille". Ei kovin positiivinen vaikutelma, mutta ajattelin antaa toisen mahdollisuuden. Toisille treffeille sain viestin varttia ennen sovittua aikaa, että hän on vielä 45 minuutin päässä kun myöhästyi junasta. Suuttui, kun sanoin että minä en ala taas odottamaan 30 minuuttia, ja että on hyvin epäkohteliasta ettei hän ilmoittanut HETI olevansa myöhässä (matkansa siis kesti noin 45min, eli varttia vaille hän oli tiennyt jo ainakin puoli tuntia että ei tule ehtimään). Jollekin tämä voisi olla ok mutta jos molemmat treffit alkaa näin, millaista se toisen ajan huomioiminen olisi myöhemmin...

- Ekat treffit oli ihan kivat, mutta mies ei ollutkaan miettinyt mitkä kahvilat on auki (minä olin ehdottanut aikaa ja aktiviteettia, joten kahvilan etsiminen jäi hänelle) ja päädyttiin kävelemään yli 30min että löydettiin paikka. Oli huono sää ja olin sanonut jo etukäteen että en mielellään kävele ulkona sateessa. No, treffien jälkeen mies olisi halunnut tavata uudestaan ja soitella yms, mutta jätti KAIKEN minulle. Esim hän kysyi voitaisiinko soitella joku ilta, sanoin että joo tiistai ja keskiviikko sopii. Mies sanoi vaan jotain "kiva". Keskiviikkona myöhään illalla laittoi närkästyneenä viestiä etten sitten soitellutkaan. Siis hänen mielestään minun olisi pitänyt soittaa, kun HÄN ehdotti soittelua. Yritin vielä antaa mahdollisuuden, mutta sama meno jatkui, hän esim sanoi että haluaisi tavata viikonloppuna, minä sanoin että joo passaa mulle, sunnuntaina illemmalla.. mutta hän ei ehdottanut yhtään mitään. Ei aikaa, paikkaa, tekemistä... Sitten taas kyseli viikonloppuna että no mitäs nyt tehdään. Olen tällaisia kivirekiä jo vetänyt perässä enkä ala uudelleen samaan hommaan. Oli hyvin pettynyt kun sanoin että en haluakaan tavata enää.

- Alkoi ekoilla treffeillä kysellä seksijuttuja, ja närkästyi kun sanoin että minusta tuollaiset jutut ei kuulu ekoille treffeille enkä ala niistä lähes tuntemattoman kanssa puhumaan. Poisti minut matcheista ennen seuraavaa aamua lol.

- Kerroin miehelle tiettyjä ärsyttäviä juttuja joita jotkut edelliset treffikumppanit oli tehneet (huom hän aloitti keskustelun aiempien treffien pieleen menoista). Kerroin esim kuinka minusta on ärsyttävää kun pari kertaa jotkut on tehneet pilaa murteestani, siis ei mitenkään ystävällisesti vaan alkaneet esim toistella jotain sanoja kun sanoin ne mielestään hassusti. Ja mitä tekee tämä äijä? Ihan kuin olisi ottanut oppia, ja teki JUST samaa, mutta "hei en tarkoita että kuulostat hassulta, älä ota tätä väärin". Useamman kerran! Mulla ei edes ole mitenkään vahva murre, ihan "perus", yleiskielinen mutta pienillä murrevivahteilla, siihen nähden mistä olen kotoisin. Lisäksi nauroi mun laukulle ja oli töykeä tarjoilijalle. Tämäkin oli yllättynyt kun en halunnut tavata uudestaan, sanoin että minusta kyllä teit selväksi ettet ollenkaan tykkää minusta, niin en näe syytä tavata uudelleen.

Ja kaikki näistä olivat hyvin tai erittäinkin hyvin koulutettuja (esim myöhästelijä oli tutkijatohtori), 35-45 vuotiaita ja osasivat keskustella viesteissä järkevästi. Joo ei hirveästi enää jaksa treffailla kun AINA ne on tällaisia. Varmaan joku sanoo että pikkujuttuja, mutta kun ekoilla kerroilla ihminen oletettavasti esiintyy parhaimmillaan, niin minua ei kiinnosta joku joka ei ollenkaan huomioi esim. minun ajan tuhlaamistani, tai jättää kaiken suunnittelun minulle, tai käyttää suoranaisesti aseena jotain mitä kerron hänelle. Ei kiitos.

Vierailija
88/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan täällä enää ainuttakaan joka treffailee hyvillä mielin ja kuitenkin toiveikkaana? 

Vierailija
89/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jonka kanssa viestittelin pitkään, mutta en sitten kuitenkaan häntä ikinä tavannut, näkyi instagramin perusteella löytäneen rinnalleen aivan ihanan naisen. Että hänen puolestaan voin sanoa että voi kai näissä jutuissa hyvinkin käydä. Itselle ei vielä ole käynyt.

Vierailija
90/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan täällä enää ainuttakaan joka treffailee hyvillä mielin ja kuitenkin toiveikkaana? 

En minä ainakaan. Tinder on kahlattu läpi moneen kertaan, ja samat naamat tulee vastaan, vaikka toisia olen jopa estänyt. Tykkäyksiä tuli keväällä valtavasti, nyt ehkä pari päivässä. 

N43

Vierailija
91/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti. Tämän vuoden saldo

- Oli 20min myöhässä treffeiltä, kuulema "jäi juttelemaan liian pitkäksi aikaa työkavereille". Ei kovin positiivinen vaikutelma, mutta ajattelin antaa toisen mahdollisuuden. Toisille treffeille sain viestin varttia ennen sovittua aikaa, että hän on vielä 45 minuutin päässä kun myöhästyi junasta. Suuttui, kun sanoin että minä en ala taas odottamaan 30 minuuttia, ja että on hyvin epäkohteliasta ettei hän ilmoittanut HETI olevansa myöhässä (matkansa siis kesti noin 45min, eli varttia vaille hän oli tiennyt jo ainakin puoli tuntia että ei tule ehtimään). Jollekin tämä voisi olla ok mutta jos molemmat treffit alkaa näin, millaista se toisen ajan huomioiminen olisi myöhemmin...

- Ekat treffit oli ihan kivat, mutta mies ei ollutkaan miettinyt mitkä kahvilat on auki (minä olin ehdottanut aikaa ja aktiviteettia, joten kahvilan etsiminen jäi hänelle) ja päädyttiin kävelemään yli 30min että löydettiin

No, en olisi minäkään kattellut moisia miehiä.

N44

Vierailija
92/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ahdistava keskustelu. Tätäkö se on? Onneksi en ole miestä vailla!

Vierailija
93/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ahdistava keskustelu. Tätäkö se on? Onneksi en ole miestä vailla!

Eipä juuri lisättävää.

Vierailija
94/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksillä treffeillä kävin. Kun piti sopia seuraavia, mies ei tiennyt tuleeko exän koira hoitoon ja ei osannut sopia treffejä sen takia. Jätin asian sitten siihen. Jos en ollut exän koiraa mielenkiintoisempi, niin en halua jatkossakaan kilpailla huomiosta. 

Nykynaisten arvo yleisesti on siellä hieman koiran alapuolella.

Vierailija
95/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin treffeille miehen luo 60km päähän todetakseni että hän oli minua selvästi lyhyempi, vaikka piti olla 7cm pidempi. Mietin vain, soiko hän ajatustakaan sille mitä mahdan ajatella kun asia käy ilmi.

Vierailija
96/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä upeat ensitreffit upean miehen kanssa. Käytiin ensin pitkällä tallustelukävelyllä missä sattuu, sitten syömässä, ja sitten mentiinkin hänen luo. Meni pussaillessa ja sekstaillessa aamukahdeksaan. Voi sanoa että täydellisempiä treffejä tuskin koskaan tulen kokemaan. Harmi vaan että ei enää toisilla treffeillä tuntunut samalta, ja juttu kuivui kasaan. Mikä lie oikku oli toikin. Nyt on rima taas aika korkealla.

N46

Vierailija
97/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kyllä upeat ensitreffit upean miehen kanssa. Käytiin ensin pitkällä tallustelukävelyllä missä sattuu, sitten syömässä, ja sitten mentiinkin hänen luo. Meni pussaillessa ja sekstaillessa aamukahdeksaan. Voi sanoa että täydellisempiä treffejä tuskin koskaan tulen kokemaan. Harmi vaan että ei enää toisilla treffeillä tuntunut samalta, ja juttu kuivui kasaan. Mikä lie oikku oli toikin. Nyt on rima taas aika korkealla.

N46

Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi deittailu on naisille 'vaikeaa'. Jos nainen menettää vuorokaudessa kiinnostuksensa täydelliseltä tuntuvaan mieheen, niin miesten konstit käyvät aika vähiin.

Vierailija
98/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi deittailu on naisille 'vaikeaa'. Jos nainen menettää vuorokaudessa kiinnostuksensa täydelliseltä tuntuvaan mieheen, niin miesten konstit käyvät aika vähiin.

Hyvin ohitit ne lähes 100 muuta viestiä, joiden perusteella jo niinkin monimutkainen konsti kuin "käyttydy kuin kunnollinen, aikuinen ihminen" olisi jotain jolla erottuu joukosta 10% parhaimmistoon...

Vierailija
99/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Hyvin ohitit ne lähes 100 muuta viestiä, joiden perusteella jo niinkin monimutkainen konsti kuin "käyttydy kuin kunnollinen, aikuinen ihminen" olisi jotain jolla erottuu joukos

En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä, miten käytöstavoilla voi muka erottua edukseen.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten sen nyt ottaa.. Ei ole ollut ainoitakaan treffejä eikä taida olla tulossakaan.

Sama täällä. En ymmärrä miksi. Minulla on Tinderissä alle kymmenen tykkäystä, pareja saan ehkä yhden vuodessa, enkä saa muilla sivustoilla koskaan viestejä tai vastauksia viesteihini. Ihan sama vaikka olen käyttänyt vuosia itseni kehittämiseen, minulla on siistit kuvat, hyvin kirjoitetut profiilit ja hyvät käytöstavat. Kasvotusten tapaan hyvin harvoin ikäisiäni naisia, eivätkä he ole koskaan kiinnostuneita tutustumaan.

Kokemukseni vastaa enemmän tätä, eli ketään ei kiinnosta, vaikka olisin kuinka täydellinen.

Vierailija
100/107 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä, miten käytöstavoilla voi muka erottua edukseen."

No lue tästä keskustelusta kuinka huonosti se valtaosa käyttäytyy. Ei sen pitäisi olla ihme, että jos 9/10 sikailee, niin se yksi normaali erottuu joukosta positiivisesti.

Ja jos et silti saa hyvää vastetta, niin mulla on sulle uutisia: et käyttäydy niin hyvin kuin luulet. Yksikään munkaan esimerkin miehistä (myöhästelijä, seksistä puhuja, puhetyylin ilkkuja jne) ei varmasti nähnyt omassa toiminnassaan  mitään vikaa... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä