Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos muilla tämän kesän treffailut menneet hyvin vai huonosti vai hyvin huonosti?

Vierailija
07.07.2024 |

Mä tapasin tosi kivan miehen kerran, ja paloin halusta nähdä pian uudelleen, samoin hän. Sitten hän oli pian treffien jälkeen viihteellä, ja paljasti onneksi känniviesteissä todellisen itsensä. Aivan totaalisen omistushaluinen kiihkomielinen tapaus. 

Toisen miehen kanssa odotin treffejä Todella toiveikkaana. Omien sanojensa mukaan empaattinen, älykäs ja herkkä mies puhui käytännössä vaan itsestään koko treffien ajan. Ei yhtään kysymystä multa. Ensimmäistä kertaa elämässä huomasin, että silmien pyörittely on ilmeisesti tahdosta riippumaton ele. En voinut sille mitään vaikka yritin. 

Kolmas vaikutti myös tosi kivalta, rento ja hauska ja fiksu. Treffeillä sain kuulla hänen älykkyysosamääränsä ja sen miten on Mensan jäsen, monenko miljoonan liikevaihtoa pyörittää yms. 

Neljäs tässä ilmeisesti juuri tekee oharit. Tai tänään piti treffien olla, ja yksityiskohdista piti sopia aamupäivästä. Mies on kadonnut 😅

Tulee taas olo, että mä en jaksa. Oispa kiva kuulla jotain ihania kokemuksia kivasti menneistä treffeistä, ja mahdollisesti niistä alkaneista romansseista! Jaksais vielä uskoa itsekin. 

N40+

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että jälkimmäinen. Meikä meni sokkotreffeille ja kun emme kumpikaan tienneet miltä toinen näyttää, niin kesti aika kauan että löydettiin toisemme. Siitä se alkoi juttu luistamaan ja nyt ollaan oltu yli 30 v naimisissa. Onnistumisiakin on.

Vierailija
2/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli juuri treffit miehen luona, oltiin nähty kahdesti sitä ennen. Oli ajatus päästä vähän pussailemaan ja muuta mut ei riisuttaisi vaatteita vielä tällä kertaa. Tämä ehkä vähän kummallinen rajoittava ajatus johtuu mun tietyistä huonoista kokemuksista, ja haluan kasvattaa luottamusta ennen varsinaista seksiä. Tästä puhuttiin niin että ei olisi pitänyt olla mitään epäselvää.

Mitä tekee mies? Sänkyyn kaatumisen jälkeen lähes välittömästi kaivaa paidan kauluksesta rintani esiin ja alkaa nuolla. Käsi lähtee kohti pikkareiden sisältöä.

Mä lähdin meneen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että jälkimmäinen. Meikä meni sokkotreffeille ja kun emme kumpikaan tienneet miltä toinen näyttää, niin kesti aika kauan että löydettiin toisemme. Siitä se alkoi juttu luistamaan ja nyt ollaan oltu yli 30 v naimisissa. Onnistumisiakin on.

Ihana kuulla! Onnea teille! 🥰

Ap

Vierailija
4/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sen nyt ottaa.. Ei ole ollut ainoitakaan treffejä eikä taida olla tulossakaan.

Vierailija
5/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kovat odotukset yhdestä tosi viehättävästä mimmistä. Viestiteltiin ja soiteltiin muutama viikko ennen ekoja treffejä. Muuten kiva, mut hänen henki haisi niin mädälle, että jouduin kääntämään päätä pois useaan kertaan. En vaan pystynyt kuvittelemaan toisia treffejä.

Vierailija
6/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta on, kuten oli joskus nuorempanakin, kun olin edellisen kerran sinkkuna.

Miehillä on oletusasetuksena suhteellisen pikaiset panemiset, vaikkei kummempia fiiliksiäkään olis vielä heränny, ja mulla ei ole nyt mielenkiintoa lähteä sellaiseen. 

Samaan aikaan kuitenkin pöhkönä miettii, jääkö sitä jostain paitsi, jos ei heittäydy irtosuhteiden hurmioihin. Ehkäpä ei.

Lisäksi ihmetyttää, miksi miehet eivät enää vaivaudu hurmaamaan ja vähän jahtaamaan? Kiinnostuneen miehen luulisi toimivan niin. 

Vierailija
7/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ainakin kiirettä pitänyt. 

Vierailija
8/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naisen treffasin ja hän jo vastasi, että hän haluaisi tutustua enemmänkin mutta huomasin, että hän ei tekstaa yhtään.

Jos itse en tekstaisi hänelle niin kaikki viikot menisi hiljaa.

Taitaa olla peli pelattu.

Vierailija
9/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mennyt huuvin. 0 reffiä takana 

Vierailija
10/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sulla ainakin kiirettä pitänyt. 

Kolme miestä tavannut koko kesänä, ei nyt kovin kiire kai? Ainoastaan yhden tapasin kolmesti, ja ne kaikki kerrat samalla viikolla. Se neljäs mies tosiaan yhä mykkänä, joten se siitä.

Toukokuussa tapasin miehen, joka oli aivan ihana mut en vaan tuntenut mitään seksuaalista vetoa häneen. Se kyllä harmittaa. 

Ap

Vierailija
11/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeeta on, kuten oli joskus nuorempanakin, kun olin edellisen kerran sinkkuna.

Miehillä on oletusasetuksena suhteellisen pikaiset panemiset, vaikkei kummempia fiiliksiäkään olis vielä heränny, ja mulla ei ole nyt mielenkiintoa lähteä sellaiseen. 

Samaan aikaan kuitenkin pöhkönä miettii, jääkö sitä jostain paitsi, jos ei heittäydy irtosuhteiden hurmioihin. Ehkäpä ei.

Lisäksi ihmetyttää, miksi miehet eivät enää vaivaudu hurmaamaan ja vähän jahtaamaan? Kiinnostuneen miehen luulisi toimivan niin. 

Luulisi kyllä, ja sama toisin päin. Mut ilmeisesti ei sitten ole ollut niin kiinnostunut? Mulla on ollut kevään aikana useampi mies, joka on juurikin koittanut hurmata ja jahdata, ihan hyvällä tavalla jahdata siis. Eivät vaan mussa herättäneet kiinnostusta alkua pidemmälle.

Ap

Vierailija
12/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden naisen treffasin ja hän jo vastasi, että hän haluaisi tutustua enemmänkin mutta huomasin, että hän ei tekstaa yhtään.

Jos itse en tekstaisi hänelle niin kaikki viikot menisi hiljaa.

Taitaa olla peli pelattu.

Taitaa olla valitettavasti.

Vierailija
13/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei iskenyt kiinni siihen miljonäärin?

Vierailija
14/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt treffeillä tänä kesänä. Tavoitteena olisi saada sovittua yhdet, ja toivottavasti niin hyvän tyypin kanssa ettei tarvitsisi muita enää tavata. Vaikka minut tuntien todennäköisempää on, että treffit ovat täydellinen farssi :D

Vierailija
15/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin huonosti

Vierailija
16/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin täynnä omaa erinomaisuuttaan, minusta se ei ole kovin ihana piirre ihmisessä.

Ap

Vierailija
17/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä kesältä ei ole muuta kerrottavaa kuin yhtäkkinen ero.

Vierailija
18/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka nyt jaksaa nähdä vaivaa johonkin hurmaamiseen, kun kaikki eroaa kuitenkin

Vierailija
19/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on persiistä.

- Shakespeare

Vierailija
20/107 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se oli firman liikevaihto. ei se mies tienannut kuin parisataatuhatta vuodessa. ei riitä minulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme