Voisko joku kiekkovaimo selittää, kun esim. miksi Sirpa ei käyttänyt yhtään oman itsensä kehittämiseen mahdollisuutta asua
miehensä kustantamana USA:ssa? Esim. käynyt jotain kouluja tms. ilmoittautunut yliopistoon tai muutakaan?
Juu tiedän, et joku työlupa pitäs olla ennen ko saisi tehdä töitä sillä puolisollakin, mutta eikö sellaisen olisi jo ehitnyt tuossa ajassa saada? Tai ainakin kirjautua yliopistoon ja repästä joku tutkinto.
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään naisen ei pitäisi jäädä 100%sesti kotiäidiksi ja antaa ammattitaitonsa hapertua (tai jättää hankkimatta ammatti), vaikka olisi miljonäärin kanssa naimisissa. Miljonääreillä on usein kalliit ja kierot avioerojuristit.
Lapsethan kasvavat ja menevät kouluun. Mitä "tärkeää" kotirouva silloin tekee? Pesee pyykkiä ja katselee telkkaria?
Sirpa saa tehdä mitä hän itse haluaa. Sinun mielipiteelläsi ei ole minkäänlaista merkitystä. Olet vain erittäin kateellinen hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka kuuli Sirpan laulavan masked singer Suomi tietää Sirpan ääntämys on surkeaa vaikka asunut jenkeissä vuosikymmenet. Ei olisi pystynyt opiskelemaan siellä
Hän olisi voinut ottaa yksityistunteja ja parantaa kielitaitoaan.
Miksi olisi pitänyt, kun on pärjännyt hyvin yli 30 vuotta tuollakin tasolla? Ja ilmainen tietoisku tähän kohtaan: aksentti on eri asia kuin kielitaito
Olen samaa mieltä aksentista. Mutta joku epäili ettei Sipellä olisi riittänyt kielitaito opiskeluun. Sekin on parannettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka kuuli Sirpan laulavan masked singer Suomi tietää Sirpan ääntämys on surkeaa vaikka asunut jenkeissä vuosikymmenet. Ei olisi pystynyt opiskelemaan siellä
Miksi olisi pitänyt, kun on pärjännyt hyvin yli 30 vuotta tuollakin tasolla? Ja ilmainen tietoisku tähän kohtaan: aksentti on eri asia kuin kielitaito
Jaa että hyvin on pärjännyt? Antanut itsensä määrittyä täysin miehensä kautta koko 30 vuotta. Ei ole itse yhtään mitään, on vain lätkäjätkän vaimo.
Oikein hyvin on pärjännyt. Kasvattanut 4 lasta aikuiseksi vieraassa maassa. "Hieman" enemmän kuin olla pelkkä vaimo.
Kateellinen Sirpalle :D
En tiedä turhempaa kuin elämä kotirouvana, se on painajaiseni
Vierailija kirjoitti:
En ole kiekkovaimo, mutta jos sulla on 300 neliön vimpan päälle kiva koti, betley kauppakassina ja diorin mekko, niin et sä ensimmäisenä mieti algebran opiskelua yliopistolla. Sano mitä sanot, mutta niin on.
Minä kylläkin arvostan akateemisia ansioita enemmän kuin materiaalista elintasoa. Enkä varmaankaan ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usassa valtio ei panosta lastenhoitoon. Ei ole valtiollista päivähoitoa. Joko rikas mies elättää vaimoa kotona tai lapset asuvat yh-äidin kanssa autossa. Tämähän on Teemun ja Sirpan mielestä ihanne, jokainen lapsi voi hoitaa itse omat asiansa. Kun meidän mussut pärjää isin miljoonilla, niin muista ei ole niin väliä.
Niistä miljoonista on annettu myös hyväntekeväisyyteen. Tässä vain yksi esimerkki Selänteen hyväntekeväisyydestä:
-Hyväntekeväisyys ja vähävaraisten auttaminen on ollut Teemu Selänteelle yksi isoimmista prioriteeteista hänen koko uransa ajan.
Selänne muistuttaa perustaneensa Finnish Flash -yhdistyksen vuonna 1994 muutaman hyvän ystävänsä kanssa.
- Yhdistyksen tarkoituksena on juuri auttaa ja tukea lapsiperheitä ja nuoria, joilla ei normaalisti ole va
Finnish Flash ry toimii edelleen. Finnish Flash ry on hyväntekeväisyysyhdistys, joka tukee pääasiallisesti nuoriso-, nais- ja vammaisurheilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on sinunkaltaisiasi älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä. Onhan se todella fiksun ihmisen merkki, että haukkuu muita vauvapalstalla.
Mitäs haukkumista tuo muka oli, sanoin totuuden ja siteerasin Raamattua.
Älykäs ja sivistynyt ihminen ymmärtäisi. Harmi, ettet sinä ole kumpaakaan.
Et sinäkään kirjoituksesi perusteella.
Itse olen hyvin koulutettu, enkä ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti "vassareita ja reppanoita", niinkuin nämä "sankarit". Mielestäni heidän käytöksensä on äärimmäisen törkeää ja white trash -meininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että hyvin on pärjännyt? Antanut itsensä määrittyä täysin miehensä kautta koko 30 vuotta. Ei ole itse yhtään mitään, on vain lätkäjätkän vaimo.
Voi miten kateellinen olet. Toki ymmärrettävää. Sinä kun et ole edes miestä saanut. Ainut mihin pystyt on kateellinen ulina vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään naisen ei pitäisi jäädä 100%sesti kotiäidiksi ja antaa ammattitaitonsa hapertua (tai jättää hankkimatta ammatti), vaikka olisi miljonäärin kanssa naimisissa. Miljonääreillä on usein kalliit ja kierot avioerojuristit.
Lapsethan kasvavat ja menevät kouluun. Mitä "tärkeää" kotirouva silloin tekee? Pesee pyykkiä ja katselee telkkaria?
Edelleenkään homma ei Usassa toimi noin. Usassa moni asia, myös koulut, toimivat pitkälti vapaaehtoistyön varassa. Ne kotirouvat keräävät rahaa, toimivat koulunkäynninohjaajina (kouluissa vuorolistat tähän) tai koulun kirjaston hoitajina, tai järjestävät välipaloja jne. Usassa kotirouva ei ole jouten, vaan työtä ja velvollisuuksia on paljon. Etenkin mikäli varakkuutta ja statusta on, kuten Selänteillä.
Ei pidä sotkea suomalaista kotiäitiyttä amerikkalaiseen. Kyseessä on eri kulttuurit, ja jos ei ymmärrä, ei kannata haukkua.
T. Itsekin kotirouvana Usassa ollut
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen Sirpalle :D
En tiedä turhempaa kuin elämä kotirouvana, se on painajaiseni
No miksi sä sitten itket hänestä joka päivä, jos et ole kateellinen? Mites sun elämä? Kuuluko siihen mitään muuta kuin Sirpa Selänteen elämästä parkuminen?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Teemu yksin ollut missään hyväntekeväisyydessä. vuonna 1994 Finish flash yhdistystä olivat perustamassa kovat kiekkonimet Teemu Selänne, Waltteri Immonen, Markus Ketterer, Petteri Immonen ja Keijo Säilynoja.
Kuka niin on väittänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiekkovaimo, mutta jos sulla on 300 neliön vimpan päälle kiva koti, betley kauppakassina ja diorin mekko, niin et sä ensimmäisenä mieti algebran opiskelua yliopistolla. Sano mitä sanot, mutta niin on.
Minä kylläkin arvostan akateemisia ansioita enemmän kuin materiaalista elintasoa. Enkä varmaankaan ole ainoa.
Sinä oletkin hyvin yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee että akateeminen koulutus on elämän tarkoitus. Ihan kuin akateeminen koulutus takaisi sen, että ihminen on menestynyt ja älykäs :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan akateemisia ansioita korkealle, mutta kyllä ne nollautuvat silmissäni ihan täysin sellaisen ihmisen kohdalla, joka viitsii netissä haukkua jotain julkkiksia. Se on minusta niin sivistymätöntä, ettei mikään koulutus ikinä voi sitä korjata.
Alan epäillä että Sirpa itse on löytänyt tämän ketjun. Sen verran aggressiivista tekstiä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä on sinunkaltaisiasi älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä. Onhan se todella fiksun ihmisen merkki, että haukkuu muita vauvapalstalla.
Mitäs haukkumista tuo muka oli, sanoin totuuden ja siteerasin Raamattua.
Älykäs ja sivistynyt ihminen ymmärtäisi. Harmi, ettet sinä ole kumpaakaan.
Et sinäkään kirjoituksesi perusteella.
Itse olen hyvin koulutettu, enkä ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti "vassareita ja reppanoita", niinkuin nämä "sankarit". Mielestäni heidän käytöksensä on äärimmäisen törkeää ja white trash -meininkiä.
Et ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti, mutta heti seuraavassa lauseessa haukut julkisesti. Hyvin sä vedät! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten? Olet vain kateellinen Sirpalle.
Sinä olet kyllä ihan pelkkä jankuttaja ja luulet ihmisten olevan sinun kanssasi samaa mieltä. Tuota samaa jankutat iltapaskoissa. Luulen, että sinulla on kyllä mielenterveyden kanssa vakavia haasteita. Ei se mitään, pään ongelmissa ei ole mitään häpeämistä. Tiesitkö muuten, että Teemu Selänteen kiekkokoulu keräsi hyväntekeväisyytenä varoja esim. lasten mielenterveystyöhön. Olisitkohan liian vanha siihen, että noita varoja kohdennettaisiin sinun hoitoosi?
En tiedä kenelle luulet raivoavasi sekopää, mutta tuo oli ensimmäinen kommenttini tähän keskusteluun. En ole somessa enkä muilla palstoilla, joten suosittelen, että menet hoitoon, kun yksi kommentti saa sinussa aikaan tuollaisen sekoamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla ajatellen, tätä pariskuntaa tuntematta.
Kiekkoukkojen egot ei yleensä kestä sitä, että puoliso olisi ylemmällä tasolla, siis paremmin koulutettu.
Lätkäjätkät harvoin ovat kouluja käyneet. Tuskin osaavat edes lukea ja kirjoittaa.
Ei ole moni muukaan miljonääri kouluja käynyt ja sekös joitakin pännii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin hyvin yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee että akateeminen koulutus on elämän tarkoitus. Ihan kuin akateeminen koulutus takaisi sen, että ihminen on menestynyt ja älykäs :D
Just näin. Oikeasti elämän tarkoitus on saada Bentley alle ja Diorin mekko päälle.