Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko joku kiekkovaimo selittää, kun esim. miksi Sirpa ei käyttänyt yhtään oman itsensä kehittämiseen mahdollisuutta asua

Vierailija
07.07.2024 |

miehensä kustantamana USA:ssa? Esim. käynyt jotain kouluja tms. ilmoittautunut yliopistoon tai muutakaan?

Juu tiedän, et joku työlupa pitäs olla ennen ko saisi tehdä töitä sillä puolisollakin, mutta eikö sellaisen olisi jo ehitnyt tuossa ajassa saada? Tai ainakin kirjautua yliopistoon ja repästä joku tutkinto.

Kommentit (362)

Vierailija
181/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on sinunkaltaisiasi älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä. Onhan se todella fiksun ihmisen merkki, että haukkuu muita vauvapalstalla.

Mitäs haukkumista tuo muka oli, sanoin totuuden ja siteerasin Raamattua.

Älykäs ja sivistynyt ihminen ymmärtäisi. Harmi, ettet sinä ole kumpaakaan. 

Et sinäkään kirjoituksesi perusteella.

Itse olen hyvin koulutettu, enkä ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti "vassareita ja reppanoita", niinkuin nämä "sankarit". Mielestäni heidän käytöksensä on äärimmäisen törkeää ja white trash -meininkiä.

Et ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti, mutta heti seuraavassa lauseessa haukut julkisesti. Hyvin sä vedät! :D

Miksi sinä siitä vedät herneen nenääsi? Oletko Sirpa?

Yritin vastata sinulle "tasollasi" jotta ymmärtäisit 😂

Vierailija
182/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen Sirpalle :D

En tiedä turhempaa kuin elämä kotirouvana, se on painajaiseni

Eihän sinulla ole mitään tietoa mitä Sirpa tekee. Et sinä häntä tunne. Kateutesi on käsin kosketeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi meillä on sinunkaltaisiasi älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä. Onhan se todella fiksun ihmisen merkki, että haukkuu muita vauvapalstalla.

Itse olen hyvin koulutettu, enkä ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti "vassareita ja reppanoita", niinkuin nämä "sankarit". Mielestäni heidän käytöksensä on äärimmäisen törkeää ja white trash -meininkiä.

Et ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti, mutta heti seuraavassa lauseessa haukut julk

Lopetahan jo, lapsipieni. Nolaat vain itsesi yrittämällä olla nokkelampi kuin oletkaan. Oikeasti et ole mitään muuta kuin kusinen trolli, joka kateellisen parkuu kun Sirpa elää luksuselämää ja sinun elämäsi ainut sisältö on itkeä täällä. 

Vierailija
184/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jatkuvasti? Teemu totesi, että Elokapinan arvostelu ei sovi vassareille ja muille reppanoille. Hän oli täysin oikeassa ja noinhan se on. Eihän nyt tuollaista toimintaa saa arvostella. Suurin osa ihmisistä on tuota mieltä, että elokapinan toimet eivät ole oikein, että haittaavat ihmisten elämää toimillaan. Kannattaa lukea mitä muuta Teemu kommentoi. Selkeästi et ole lukenut.

Mites muuten. Oletko tyytyväinen siihen ryhmään mihin Li päätyi EU-parlamentissa?

Vierailija
185/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka kuuli Sirpan laulavan masked singer Suomi tietää Sirpan ääntämys on surkeaa vaikka asunut jenkeissä vuosikymmenet. Ei olisi pystynyt opiskelemaan siellä

Hän olisi voinut ottaa yksityistunteja ja parantaa kielitaitoaan.

Miksi olisi pitänyt, kun on pärjännyt hyvin yli 30 vuotta tuollakin tasolla? Ja ilmainen tietoisku tähän kohtaan: aksentti on eri asia kuin kielitaito

Jaa että hyvin on pärjännyt? Antanut itsensä määrittyä täysin miehensä kautta koko 30 vuotta. Ei ole itse yhtään mitään, on vain lätkäjätkän vaimo.

Entä sitten? Olet vain kateellinen Sirpalle.

Vain sellainen typerys kuin sinä olisi kateellinen sivistymättömälle lätkävaimolle. Eihän kukaan ole kiinnostunut hänestä - siksi hän varmaankin jatkuvalla syötöllä laukookin noita typeriä kommentteja milloin mihinkin asiaan, josta ei ymmärrä mitään.

Se idi*ottimaisuus hänessä ärsyttää. Jos pitäisi päänsä kiinni, kukaan ei kommentoisi.

Vierailija
186/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti, mutta heti seuraavassa lauseessa haukut julkisesti. Hyvin sä vedät! :D

Ja vielä käyttäen termiä, jota kukaan Usassa ei käyttäisi sen ràsistisen historian takia. Ei taida hyvin koulutettu tarkoittaa nyt yhtään mitään. 

Vierailija
187/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa. En ole lätkävaimo eikä mies ole rikas mutta varakas kuitenkin. Monet ovat minuakin vähätelleet ja ihmetelleet kun olen ollut kotiäiti. Olen opiskellut nuorena ja ollut töissä niin enää ei tarvitse jos ei innosta. Elämässä kun on muutakin jos vaan uskaltaa ja voi elää omanlaista elämää. Osaa porukasta tämä ärsyttää suunnattomasti. En ymmärrä miksi. En tarvitse muiden ihmisten lupaa omaan elämääni. En minäkään ole kieltämässä muita opiskelemasta tai luomasta uraa. 

Vierailija
188/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se kamalaa, että Sirpa ei ole Kelan tuilla elävä työtön maisteri. Kyllä pitäisi käydä yliopisto vaikka kortistoon päästäkseen ennemmin kuin tehdä elämällään, mitä oikeasti haluaa. 

Vierailija
189/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole vain Sirpan vika, on myös typerää medialta nostaa esiin hänen kommenttejaan.

Vierailija
190/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka kuuli Sirpan laulavan masked singer Suomi tietää Sirpan ääntämys on surkeaa vaikka asunut jenkeissä vuosikymmenet. Ei olisi pystynyt opiskelemaan siellä

Hän olisi voinut ottaa yksityistunteja ja parantaa kielitaitoaan.

Miksi olisi pitänyt, kun on pärjännyt hyvin yli 30 vuotta tuollakin tasolla? Ja ilmainen tietoisku tähän kohtaan: aksentti on eri asia kuin kielitaito

Jaa että hyvin on pärjännyt? Antanut itsensä määrittyä täysin miehensä kautta koko 30 vuotta. Ei ole itse yhtään mitään, on vain lätkäjätkän vaimo.

Entä sitten? Olet vain kateellinen Sirpalle.

Vain

Eikö todella ole kukaan kiinnostunut? No miksi sinä sitten räksytät hänestä aamusta iltaan? 

Vierailija
191/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, onhan se kamalaa, että Sirpa ei ole Kelan tuilla elävä työtön maisteri. Kyllä pitäisi käydä yliopisto vaikka kortistoon päästäkseen ennemmin kuin tehdä elämällään, mitä oikeasti haluaa. 

Mikä ansio naimisiin meneminen on?

Vierailija
192/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kiekkovaimo, mutta jos sulla on 300 neliön vimpan päälle kiva koti, betley kauppakassina ja diorin mekko, niin et sä ensimmäisenä mieti algebran opiskelua yliopistolla. Sano mitä sanot, mutta niin on. 

Minä kylläkin arvostan akateemisia ansioita enemmän kuin materiaalista elintasoa. Enkä varmaankaan ole ainoa.

Sinä oletkin hyvin yksinkertainen ihminen, joka kuvittelee että akateeminen koulutus on elämän tarkoitus. Ihan kuin akateeminen koulutus takaisi sen, että ihminen on menestynyt ja älykäs :D

Iha tyhmä hei. Kaikki niinku tietää, että elämän tarkoitus on iso talo, isot veneet ja paljon kalliita autoja.

Vierailija
193/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhui jotain ansioista? 

Vierailija
194/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpalla on fysioterapeutin koulutus, ei ole siis aivan kouluttamaton.

Se siis kävi yliopiston? Ei siihen aikaan ollut amk:ja. 

Opistoasteen tutkinto oli. Mutta eikös se yliopistokin ole opisto!

Ei yliopistotutkinto, mutta ihan kelpo ammatti. Parempi kuin ei koulutusta ollenkaan.

Fysioterapeutiksi  opiskellaan ammattikorkeakoulussa. Tutkinnon laajuus on 210 opintopistettä ja opiskelun kesto tyypillisesti 3,5 vuotta. Suomenkielistä koulutusta järjestää 13 ammattikorkeakoulua. Ruotsinkielistä koulutusta järjestää Arcada ja englanninkielistä koulutusta Satakun

Eipä se opiskelu näköjään paljoa ihmistä "kehitä" kun se johtaa vain toisten ihmisten erilaisten valintojen ihmettelyyn ja dissaamiseen. 

Vierailija
195/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpan kohdalla sellainen ansio, että sen valinnan seurauksena saa tehdä tasan mitä itse haluaa eikä tarvitse ruinata Kelalta rahaa. 

Vierailija
196/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t ole jatkuvasti haukkumassa julkisesti, mutta heti seuraavassa lauseessa haukut julkisesti. Hyvin sä vedät! :D

Miksi sinä siitä vedät herneen nenääsi? Oletko Sirpa?

Yritin vastata sinulle "tasollasi" jotta ymmärtäisit 

Ottiko koville nostaa tasoa noin paljon?

Vierailija
197/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan kaitsi lapsia ja teki kotitöitä, kyllä Teemun palkalla olisi palkannut kodinhoitajia jos Sirpa olisi halunnut mieluummin tehdä jotain hyödyllistä.

Idioottimainen kommentti. Ihan kuin lastenhoito ja kotityöt eivät olisi hyödyllistä tekemistä. Ilman niitä ei perheen arki toimisi ollenkaan. 

Mitä hyötyä istua kotona, jos mies tienaa miljoonia ja voisi palkata jonkun hoitamaan lapset ja kotityöt?

Miksi palkata ulkopuolinen tekijä, kun äiti voi ihan itse hoitaa ne lapset? Yllättikö, että sellainenkin on mahdollista? 

Jotta se äiti voisi tehdä jotain vähän tähdellisempää, kuten käydä töissä ja tienata itselleen omaisuutta ja eläkkeen. Tuntuisi epäoikeudenmukaiselta istua kotona kakkapyllyjä pyyhkimässä samalla kun toinen tienaa miljoonia.

Vierailija
198/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen Sirpalle :D

En tiedä turhempaa kuin elämä kotirouvana, se on painajaiseni

Eihän sinulla ole mitään tietoa mitä Sirpa tekee. Et sinä häntä tunne. Kateutesi on käsin kosketeltavaa.

Satun tietämään, että Sirpa mm tekee hommia yhteisen ravintolan eteen. Heillä on muitakin bisneksiä nykyään. Mistä kaikki kuvittelevat tietävänsä että Sirpa lepää laakereillaan. T. Eri henkilö

Vierailija
199/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirpa hoiti neljää lasta käytännössä yksinhuoltajana. Miksi olisi mennyt opiskelemaan kun ei rahan vuoksi tarvitse töihin mennä ja jos ei ole mitään erityistä intohimoa johonkin opiskelualaan ?

Hah haa. Varmaan olisi HIUKAN erilaista hoitaa USAssa neljää lasta oikeasti yksinhuoltajana. Se, että miljonäärimiehellä on reissutyö ei nyt vain ole sama kuin yksinhuoltajuus. Ja veikkaan, että Sirpalla oli varaa lastenvahtiinkin sillä välin kun isukki lätki mustaa läpyskää. 

Heille elämä on suonut tuollaiset lähtökohdat ja en ymmärrä yhtään miksi tuotakin asiaa pitää ihmetellä. En keksi mitään muuta kuin kateellisuuden. Totta kai ihmiset käyttävät rahaa, jos sitä on käytettäväksi. Itse asun keskiluokkaisella alueella, missä ihmisillä käy esim. siivooja siivoamassa. Ei kai tuo nyt niin ih

Huvittavaa kun täällä koko ajan ulistaan kateudesta. Kyse ei ole siitä, vaan siitä että kaksi typerystä kommentoi asioista, joista heillä ei ole mitään käsitystä hyvin törkeällä tavalla.

Raha ei todellakaan tuo sivistystä tai viisautta. Silloin olisin parempi olla hiljaa, niin ei nolaisi itseään säännöllisesti.

Vierailija
200/362 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaan kaitsi lapsia ja teki kotitöitä, kyllä Teemun palkalla olisi palkannut kodinhoitajia jos Sirpa olisi halunnut mieluummin tehdä jotain hyödyllistä.

Idioottimainen kommentti. Ihan kuin lastenhoito ja kotityöt eivät olisi hyödyllistä tekemistä. Ilman niitä ei perheen arki toimisi ollenkaan. 

Mitä hyötyä istua kotona, jos mies tienaa miljoonia ja voisi palkata jonkun hoitamaan lapset ja kotityöt?

Miksi palkata ulkopuolinen tekijä, kun äiti voi ihan itse hoitaa ne lapset? Yllättikö, että sellainenkin on mahdollista? 

Jotta se äiti voisi tehdä jotain vähän tähdellisempää, kuten käydä töissä ja tienata itselleen omaisuutta ja eläkke

Eli arvotat lätkän pelaamisen ja tienaamisen tärkeämmäksi kuin pyllyn pyyhkimisen kotona. On sinullakin arvot. Itse arvostan molempia jotka tekee yhteisen elämän eteen töitä. Ihme vinksahtaneita ihmisiä täällä kommentoimassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän