Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole aikaisemmin asunut taloyhtiössä

Vierailija
09.09.2008 |

jossa naapurit tulevat spontaanisti kylään. Rivarissa asutaan.

Leivoin sämpylöitä ja hetken päästä ovikello soi, "täältäkö se ihana tuoksu tulee"

Mitäpä siinä muuta voi kuin kutsua peremmälle? Tavallaan kutsui itse itsensä kylään

Eipä siinä mitään...tekosyy tietysti oli, halusi vain tutustua. En ole aikaisemmin törmännyt tälläiseen käytökseen. Ja tuskin se nyt niinkään taloyhtiöstä johtuu vaan persoonasta/ihmisestä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin kehtais mennä..liian tungettelevaa.

Pihalla voi jutskailla ja jos sitten joku kutsuu, se eri asia.

Vierailija
2/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen ihmeissäni olin, mutta saa meille tulla.

Toisaalta onhan se kiva jos tuntee naapureita ja voi hätätapauksessa soittaa ovikelloa ja pyytää vaikka apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ylittyy jo useampikin ns. raja tuossa, ainakin hyvän maun raja... Taisi taloyhtiön kyylä käydä tutustuttamassa itsensä sinuun. Kyylää varmaan sitten vähän muutkin kuin sämpyläntuoksut, puistattavaa. Pysyisin etäällä tollasesta.

Kotirauha kunniaan, ja periaatteena (jollei tosi läheisistä kyse) että toisten kotiin mennään _vain kutsun saaneena_.

Vierailija
4/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia olisi ollut jos naapuri ITSE olisi leiponut ja halunnut tuoda lämpimäisiä. Sitten olisin voinut kutsua kahville yhdessä herkuttelemaan tuomisilla. Kuinka uskallat vastaisuudessa leipoa vai aijotko leipoa isomman taikinana varmuuden vuoksi :)

Vierailija
5/5 |
09.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvapuustit saa kai jo kaikki oven taakse...

Aika utelias täti hän kyllä oli. Kiinnosti kovin perhetilanne, mistä ollaan muutettu.

Ei ihan bestiksiä tule meistä kumminkaan... :)