Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle clomifenit?

01.02.2007 |

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta miehen clomifeni hoidosta? Eli miksi sai hoitoja, kuinka kauan ja millä annostuksella, niin ja tietenkin tuottiko tulosta??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä kokeiltiin clomeja, vaikkakin miehen lähtötilanne on " siittiöitä puhdas nolla" (azoospermia). Mies söi clomeja noin 2,5 kuukautta joka toinen päivä yksi tabletti (en muista tabletin lääkepitoisuutta). Meillä siittiötilanne ei juurikaan muuttunut (tässä kohtaa tärkeää tietää, että mieheltäni otetaan siittiöt suoraan kiveksestä, koska siittiöitä siis ei ole siemennesteessä), mutta tulipa kokeiltua tuokin vaihtoehto.

Olen käsittänyt, että miehen clomikuurin tulisi kestää vähintään 3 kk, koska siinä ajassahan siittiöt uusiutuvat. Tuossa ajassa clomifen VOI mahdollisesti parantaa siittiöiden laatua. Mutta se voi jättää sen myös tekemättä.

Tiedän kyllä, että muillakin miehillä, joilla on edes jotenkuten siittiöitä olemassa, on kokeiltu clomeja, joten toivottavasti saat vielä sellaisiltakin vastauksia, mun kokemus (siis mies, heh) kun nyt on tällainen ääritapaus.

Vierailija
2/6 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Minun mieheni on Clomikuurilla. Clomit aloitettiin n 5kk sitten. Lähtötilanteena oli että miehen hormoniarvot olivat matalahkot, esim testo n 10 luokkaa. Siittiöitä oli kyllä, mutta ne oli huonoja ja niitä oli vähän. Siittiötilanne oli sellainen että koeputkessa osalle munasoluista tehtiin icsi ja osalle ivf.

Clomeja hänkin ottaa pillerin joka toinen päivä. 3 kuukauden kuluttua lääkityksen aloituksesta positiivisia tuloksia oli selvästi tullut. Siittiöt olivat petranneet ja hormoniarvot normalisoituneet. Clomien pitäisi myös parantaa miehen mielialaa jos hormonit on matalalla, mutta meillä ei siihen puoleen ollut varsinaisesti mitään tarvetta.

Raskautta ei loppuvuonna tehdystä koeputkesta tullut. (Clomeja ottanut silloin n2kk) Meillä miehen Clomikuuri siis jatkuu yhä. Puhetta ei ole ollut että kauanko, mutta nyt on suunniteltu että ainakin toukokuulle, jolloin viimeistään tehdään seuraava koeputkihoito. Pariin kertaan on hänellä kontrolloitu hormoniarvoja matkan varrelta.

Meillä lääkäri oli alkuun hieman nihkeä aloittamaan Clomit miehelle, kun sitä hänelle ehdotin. Nyt on kuitenkin sitä mieltä että ne kannattivat todella. Ilmeisesti miehelle ei kannata aloittaa hormonikuureja, mikäli hormonimäärät verikokeissa on kunnossa.

Tsemiä hoitoihinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle Clomeja reilun 3 kk:n ajan 1 kpl vuorokaudessa, koska siittiöitä ei ollut lainkaan ja hormoniarvot olivat käsittääkseni liian matalat. Clomit kyllä auttoivat saamaan hormoniarvot kohdalleen, mutta varsinaiseen ongelmaan niistä ei ollut apua eli valitettavasti siittiöitä ei muodostunut kuurin jälkeekään. Seuraavaksi yritettiin vielä 3 kk:n pregynyl-kuuria, mutta sama lopputulos. Hormonikuureista ei kyllä sikäli ollut haittakaan, että mitään sivuoireita tms. niistä ei tullut. Harmillista ettei niistä ollut apua, mutta jos pienikin mahdollisuus on olemassa (niin kuin käsittääkseni on) niin suosittelen kyllä kokeilemaan!

EE

Vierailija
4/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...clomeja. Hormoniarvot olivat kunnossa, mutta haluttiin kokeilla clomeja, eikä siis lähteä rankkoihin hoitoihin. Clomit paransivat tilannetta noin 50% ja siitä oli merkittävästi apua, sillä lopputulos opettelee alakerrassa kävelemään :). Myös minua hoidettiin clomi+terot yhdistelmällä. Ensin mies siis söi clomeja 3kk ja sitten testattiin ja sitten alettiin hoitaa minua ja toisesta kierrosta tulin raskaaksi. Mies sai clomeista sivuvaikutuksena mielialan vaihtelua, mikä oli välillä rankkaa, mutta meidän tapauksessamme se kannatti :).

Vierailija
5/6 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clomifen ilman reseptiä - https://euhealth24.com/fi/drug/clomid Kokemusta yhdestä clomifen kuurista. Siitä yhdestä raskauduin, sain kaksoset :)

Vierailija
6/6 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies syönyt samaan vaivaan puolisen vuotta clomeja joka toinen päivä ja ensimmäinen koeputkihedelmöitys on nyt käsillä. Siittiöiden uusiutumisaika on 3kk ja sen ajan jälkeen olikin havaittavissa pientä parantumista määrässä ja liikkuvuudessa - https://onlinecheappills.com/clomifenfi.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän