Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tinderissä pyyhkii jonkun vasemmalle, niin näkyykö oma profiili vielä hänelle?

Vierailija
06.07.2024 |

Mitenhän tuo.menee?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku?

Vierailija
2/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se voinut jo näkyä sille toiselle siinä vaiheessa kun itse näet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa näkyä, saattaa olla näkymättä. Jos alueella on vain vähän vaihtoehtoja niin varmasti algoritmi näyttää myös "mahdottomat" osumat. Ihan vaan että saa asiakkaalle sisältöä mitä selata läpi. Se ainakin Tinderin bisneslogiikan kannalta olisi järkevintä. Ei kukaan osta tuotetta jossei siellä ole niitä naamoja mitä selata.

4/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on jonkun pyyhkäissyt vasuriin tulee se tyyppi kuitenkin muutaman viikon tai kuukauden kuluttua uudelleen vastaan korttipinossa.

Vierailija
5/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kun on jonkun pyyhkäissyt vasuriin tulee se tyyppi kuitenkin muutaman viikon tai kuukauden kuluttua uudelleen vastaan korttipinossa.

Jotkut taitaa tehdä sitä, että tekee uuden käyttäjätunnuksen ja aloittaa alusta. Pääsee taas tyrkyllä vaikka on jo pyyhkäisty sivuun.

Vierailija
6/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin näen profiileja jotka olen pyyhkinyt vasemmalle. Onko ero mahdollisesti siinä, että he ovat pyyhkäisseet oikealle?

Entä jos mätsi on tapahtunut, mutta poistettu? Tuleeko silloin enää vastaan?

Vierailija
7/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka ihme on tinderissä jatkuvasti samalla käyttäjätunnuksella, jos tarkoituksena on vain saada seksiä. Miettikää, millaisia nämä tyypit ovat, kun rahat/käytöstavat eivät riitä vakituisiin  maksullisiin tai ulkonäkö/käytöstavat tyttöystävään...

Vierailija
8/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyyhkii vasemmalle niin sitten näkyy vain punikkien profiilit.

Vierailija
9/9 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin näen profiileja jotka olen pyyhkinyt vasemmalle. Onko ero mahdollisesti siinä, että he ovat pyyhkäisseet oikealle?

Entä jos mätsi on tapahtunut, mutta poistettu? Tuleeko silloin enää vastaan?

Ei, ero ei ole siinä. Mullekin tulee samoja vasemmalle pyyhkäisemiäni vähän väliä, vaikka selailen tinderiä piilossa. Eivät ole voineet laittaa minua oikealle koska eivät edes näe profiiliani.

Poistettua mätsiä ei käsittääkseni pitäisi tulla enää vastaan ellei hän ole tehnyt uutta profiilia.