Mies heittämässä ulos asunnosta
Mies eräänä iltana riidan päätteeksi käski pakata tavarat ja lähteä.. Yritettiin keskustella vielä asioista, mutta mies ei pääse yli ajatuksesta että olisin pettänyt häntä.. Kevään aikana miehen alkoholinjuonti on lisääntynyt runsaasti. Juo nykyään joka ilta töiden jälkeen olutta joka päiä 8kpl ja viikonloppuisin 24kpl pe ja la... Olen saanut kuulla moneen otteeseen kevään aikana, että olen pettänyt. Jopa hänen silmien alla jos hänen ystävä on ollut kylässä. Ja ollaan siis oltu koko ajan näiden ystävienkin kanssa samassa tilassa mieheni kanssa. Mitään todisteita hänellä ei ole että olisin pettänyt ja näin ei ole missään vaiheessa käynyt. Hänen selostukset näistä pettämisistä ovat aivan järjettömiä. Ei huomaa ettei niissä puheissa ole yhtään mitään järkeä.. . Voiko runsas alkoholinjuonti saada tälläiset vainoharhat päälle? Olen todella väsynyt tähän jatkuvaan syyttelyyn.
Asumme n. 40km keskustasta ja autot ovat miehen omistuksessa, joten nyt kiristää etten saa käyttää näitä autoja kun olemme kerta eroamassa. Minulla ei ole varaa ostaa omaa autoa jos tässä nyt ero on tulossa, varat menevät uuden asunnon vuokratakuuseen ja muuton kuluihin. Asuntohakemuksia olen laittanut pariinkin kaupunkiin, heillä ei ole tarjota tällähetkellä sopivaa asuntoa. Pelottaa että joudun olemaan pahimmillaan parikin kuukautta ilman autoa keskellä ei mitään.. Asunto jossa asumme on mieheni sukulaisen. Minulla ja miehellä ei ole asuntoon virallista vuokrasopimusta, emmekä maksa asumisesta muutakuin omat asumiskustannukset (sähkö,vesi,jäte,vakuutukset, nuohous jne).. Voiko minut heittää kadulle tuosta vain? Olen asunut kyseisessä asunnossa virallisesti 5 vuotta. Toki täällä en tahdo olla ja toivon että saisin asunnon mahdollisimman pian. Minulla ei ole ystäviä tai sukulaisia kenen luokse voisin mennä.
Kommentit (190)
Ota vastaan vaikkapa vain yksiö tässä tilanteessasi. Lapset kyllä pärjää asian kanssa. Ota mikä vaan yksiö asap. Ja pois sieltä sairaasta ympäristöstä heti.
Aloittaja sinäkin sairastut mieleltäsi jos jäät vielä sinne mieleltään sairaan ihmisen kanssa. Nopeasti poistu sieltä!
"Niin, joidenkin mielestä nainen on aina väärässä. Jos mies pettää, niin se onkin nainen joka pettää. Jos mies juo, niin se onkin nainen joka juo. Yleinen elämänkokemus kertoo, että se yleensä on oikeasti mies, joka noita tekee. Erityisesti juomista, koska naiset katselevat pitkään miehen juomista, mutta miehet ymmärtävät häipyä heti, jos nainen alkaa juoda. Naiset ovat sen kanssa valitettavan suvaitsevia."
Ja jotkut eivät ikinä opi. Toistavat vaan samaa asiaa niin moneen kertaan, että alkavat uskomaan omia valheitaan. Kakki tästä valmiiksi päätetystä kannasta poikkeava katsotaan automaattisesti vääräksi, eikä mitään saa kyseenalaistaa. Hyvin jos käy, onnistut saastuttamaan jonkun toisen ihmisen niillä valheillasi. Mutta vastuuta edes omista typeryyksistäsi et osaa ottaa. Sekin pitää jonkun muun tehdä.
Vierailija kirjoitti:
"Niin, joidenkin mielestä nainen on aina väärässä. Jos mies pettää, niin se onkin nainen joka pettää. Jos mies juo, niin se onkin nainen joka juo. Yleinen elämänkokemus kertoo, että se yleensä on oikeasti mies, joka noita tekee. Erityisesti juomista, koska naiset katselevat pitkään miehen juomista, mutta miehet ymmärtävät häipyä heti, jos nainen alkaa juoda. Naiset ovat sen kanssa valitettavan suvaitsevia."
Ja jotkut eivät ikinä opi. Toistavat vaan samaa asiaa niin moneen kertaan, että alkavat uskomaan omia valheitaan. Kakki tästä valmiiksi päätetystä kannasta poikkeava katsotaan automaattisesti vääräksi, eikä mitään saa kyseenalaistaa. Hyvin jos käy, onnistut saastuttamaan jonkun toisen ihmisen niillä valheillasi. Mutta vastuuta edes omista typeryyksistäsi et osaa ottaa. Sekin pitää jonkun muun tehdä.
Ja jotkut ovat aina vihamielisiä muita kohtaan, niin täällä palstalla kuin muussa elämässäkin. En itsekään ole mikään positiivisuuden huipentuma, mutta silti ihmettelen sitä negatiivisuuden määrää, jota täällä jotkut purkavat, mahtaa elämä olla raskasta.
Ps. En ole ap
Sä et sanonut mitään aloittajalle. Ootsä hiukka va mma ne?
Vähän haiskahtaa projisoinnilta, taitaa olla itse pettänyt ja nyt ei pysty selvittämään tilannetta muuten kuin kääntämällä sen noin päin. Hyökkäys on paras puolustus ja mitä näitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vähän haiskahtaa projisoinnilta, taitaa olla itse pettänyt ja nyt ei pysty selvittämään tilannetta muuten kuin kääntämällä sen noin päin. Hyökkäys on paras puolustus ja mitä näitä oli.
Mies on maalaisjuntti.
Olipa hauska provo 🤣
Kiitos nauruista 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vieläkö se paviaani hyppyyttää siellä keskellä ei mitään?
Ap:n tilanne vaikuttaa vähän siltä, että miehen alkoholismi on lisääntynyt runsaasti ja tätä myöten myös syyttely. Alkon käyttäminen lisää pahoinvointia ja lisää niitä harhakuvitelmia toisesta. Ehkä miehellä mennyt töissä huonosti tms. ja siten ottaa alkoholia, eikä pysty näistä keskustelemaan järkevästi, vaan haluaa ns. unohtaa kaikki ikävät asiat ja sitten syyttää vaimoaan pettäjäksi? Ehkä itse pettää ja näkee sen myös vaimossaan, joka ei ole pettänyt lainkaan. Miehiltä aika usein kielletään olemasta se heikko osapuoli, kun se mielestäni on ihan luvallista olla heikko toisin jos puolin. Mutta nyt tilanne kärjistyy miehen juomiseen ja vaimon syyttelyyn. Mikä on mielestäni todella väärin toista kohtaan. Jos ei varsinkaan osata puhua asioista oikeilla nimillä. Onko pariterapia oikea ratkaisu? Ketään ei saa heittää pihalle tuosta vain ja ap:lla pitäisi olla aikaa etsiä oma asunto ja tilanteen huomioon ottaen. Kukaan ei nyt aina ole vapaaehtoisesti työtön, kun kuitenkin maksanut autosta maksuja ym. Voitko ap soittaa miehen sukulaiselle ja sopia asiasta, jos et saa sovittua asiaa miehesi kanssa? Todella vaikea tilanne ja mitä tehdä asialle ja hyviä neuvoja täällä saa lukea sinulle. Ikävä vain, että jotkut täällä ovat todella ilkeitä sinua kohtaan. Jätä kommentoimasta heille. Toivon sinulla kaikkea hyvää.